Hop til indhold

Markedet for små blandingshvalpe sommer 2022


Bodillen
 Share

Recommended Posts

Hej,

min blandingshund er i løbetid og jeg overvejer at lade hende parre. Hun ligner en Bichon og vil blive parret med en sådan. Hun havde hvalpe sommeren 2021, den gang var de lette at få solgt. Hvordan ser markedet ud nu? 

Link til indlæg
Del på andre sites

Er hun teste for alverdens arvelige sygedomme, tjekket for blandt andet patella.
Har hun i bund og grund andet end dyrlægens ord for at hun er sund og fin?

Hvalpe er der nok der vil købe, folk er ligeglade med sundhed. Men der kan blive nogle grimme sager efterfølgende hvis nu hvalpen har arvelige sygdomme.

Spørg dig selv, hvorfor lave hvalpe?
 

Der er ubeskriveligt mange blandingshvalpe folk kalder noget åndsvagt (cavapoo, maltipoo og hvad nu ellers) men der er virkelig ikke ret mange med sundheden i top  - altså udover dyrlægens ord, den dyrlæge uden røngtensyn og hvad ellers.

Var jeg dig ville jeg ikke avle

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis dit eneste kriterie er om du kan sælge hvalpene, så kan du rolig gå igang, hvis du sætter prisen efter markedet skal der nok være nogle som er totalt ligeglade med sundhed m.m ;) 

det er måske ikke de bedste hjem du finder, men hvad pokker, du får jo penge i lommen så skidt da med det

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...