Nollike Skrevet December 17, 2008 Rapporter Share Skrevet December 17, 2008 Ja, så er jeg her igen Skulle vi finde ud af at lave en gåtur den 24/12 om dagen så hundene er krudtet godt af til juleaften? Jeg kan forestille mig at vi mødes enten i Geel Skov eller Bernstorffparken alt efter hvad der er mest stemning for sådan ved 10.00-11.00-tiden eller noget? Er der nogen der er friske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Joe... Men ikke til et par timers transport oveni turen, så jeg melder pas. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Jeg kommer ikke Men rigtig god tur til dem der kommer afsted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissRiie Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Hvor ligger de steder? Hehe. - Kan være vi kommer, hvis det ikke tager aaaaaalt for lang tid at komme derind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Jeg vil gerne lige se hvilke hunde der kommer med. Gider ikke gå og være bekymret for om der er nogle der løber ind i Thailo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Jeg kan først ved 12-tiden... men ellers så springer jeg/vi bare over - så kan vi mødes en anden god dag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Hvor ligger de steder?Hehe. - Kan være vi kommer, hvis det ikke tager aaaaaalt for lang tid at komme derind. Geel skov ligger sydøst for Holte og Bernstorffsparken ligger i vistnok Gentofte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Masser af lækre gåture og så kan jeg ikke komme med på nogen Azza havde sin første playdate Juleaften sidste år.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Desværre kan ikke komme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Jeg kan desværre heller ikke komme - har aldrig tid til andet Juleaften end juleaften, hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Jeg springer også selv fra Vi finder på noget i det nye år i stedet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Jeg er med på "til næste år" :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Kunne være hyggeligt, men vi er kun til max 4 hunde træf.. Er der flere, trækker Luna sig tilbage fra de andre og så er hyggen lissom gået af.. Og vi kan så heller ikke i morgen. Vi skal udveksle julegaver med min far, pakke de resterende gaver ind og lave kokuskugler.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts