Hop til indhold

Netmusen kom ud af sit mussehul :-)


Gæst netmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst netmusen

Jeg vil lige sige pænt god dag til jer alle sammen. Jeg er "til flytter" fra jubii.

Jeg blev træt af jubii bla. pga. tonen og man skulle være heldig, hvis man ikke blev smidt af. :evil:

 

Jeg er en kedelig almindelig kvinde på 32 år, der stort set altid er i godt humør, og fyldt med humor. Jeg er født i Østjylland og har boet der en del år, men da jeg mødte min mand valgte jeg at flytte ned til ham. Vi bor i Sønderjylland nær Vejen, hvor jeg går og hygger mig med min mand med at sætte vores hus i stand. Til daglig er jeg studerende indenfor sunhedssektoren. Min mand arbejder som eksport chauffør. Vi har en dejlig rottweiler Basse på et år. Da vi fik ham var han meget tynd og sky pga. den mishandling han har fået. Vi har heldigvis fået ham fedet op og virker til at trives og fare ikke sammen mere, bare du siger bøh. Han elsker børn og nyder at lege med vores datter på 8 år. Er vores datter ikke hjemme, går Basse og leder efter hende, hvilket vi syntes er sødt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til:vinken:

At beskrive dig som kedelig er sikkert ikke sandt :-D du lyder som en glad og aktiv person, og måtte altså smile da du beskrev, at jeres vuffer leder efter jeres pige, når hun ikke er hjemme, for det gør vores også, når min bonus datter på 6 er hos sin mor så ligger han sig tit foran døren til hendes værelse og han bliver super glad når hun kommer hjem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...