Hop til indhold

Endnu en nissehue-hund...


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

He he, på billede nr. 1 ligner han en der tænker "så se dog for pokker at få det overstået!!!) :lol:Bortset fra at han jo nok ikke siger pokker når han har en "præstemor" :oops::engel:

 

Nej da, i hans alder er det nok nærmere: "Fjern dog lige det lort fra mit hoved !", mens mor klapper hænderne sammen og jamrer: "Simba dog ! Sådan nogle grimme ord må Simba da ikke sige !!!" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvor er han skøn, især på billedet hvor han ligger med hovedet på nissehuen :hjerte:. Iøvrigt er det da dejligt at se nogle billeder af din smukke hund, det er vist ikke så tit vi får lov til det :hmm::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvor er han skøn, især på billedet hvor han ligger med hovedet på nissehuen :hjerte:. Iøvrigt er det da dejligt at se nogle billeder af din smukke hund, det er vist ikke så tit vi får lov til det :hmm::blink:

 

Ahem, tillader mig at sige det for Zaz-zaz i tilfælde af, at hun skulle glemme det :blink:

 

Fej foran egen dør, før du fejer foran andres :mrgreen:

 

Savner billeder af Bosley :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fej foran egen dør, før du fejer foran andres :mrgreen:

 

Savner billeder af Bosley :engel:

 

Du ligger da også mærke til alt :oops:. Jeg må hjem og gøre noget ved det, har fri lige om lidt.....så jeg lover måske at der snart kommer nogle:oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

så yndigt som kun den slags kan være :mrgreen: ! Og JA, Aslan, du glemte at fortælle, at I klippede huen op bagi...og her biksede vi med Simba, tape and what not :mrgreen:

 

Det er da godt, at du ikke er en af de præster, der er bange for nisser :lol:

Hvor er han bare dejlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da godt, at du ikke er en af de præster, der er bange for nisser :lol:

Hvor er han bare dejlig :lun:

 

Mja, jeg ved nu ikke...via Facebook tjekkede jeg hvilken figur fra "The Julekalender" jeg minder mest om og resultatet blev : BENNY :shock: !!! Nå, ok han var måske ikke ligefrem bange for dem. Han ville vist bare tage livet af dem :mrgreen:

 

Og takker: Ja, han ser pussenuttet ud med nissehue på, den lille brede :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg er jo så et af de ukulturelle mennesker, der ikke har set the Julekalender. Men skal du ikke bare være glad for, at du ikke ligner Benny fra Olsenbanden? :lol:

 

Ha ha ha, jo det vil jeg faktisk prise mig lykkelig over...selvom...jeg ved ikke rigtig...var hans buksers længde og hans sokker ikke bare lidt sexede...øhhh nej, det var de egentlig ikke ved nærmere eftertanke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...