Zaz-zaz Skrevet December 20, 2008 Rapporter Share Skrevet December 20, 2008 så yndigt som kun den slags kan være ! Og JA, Aslan, du glemte at fortælle, at I klippede huen op bagi...og her biksede vi med Simba, tape and what not 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 20, 2008 Rapporter Share Besvaret December 20, 2008 Sikke dejlige billeder Med hue er nr. 2 men har altså en svaghed for billed nr. 3 Ser vi egentlig ikke alt for lidt billeder af "den lille kornfede" :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 20, 2008 Rapporter Share Besvaret December 20, 2008 He he, på billede nr. 1 ligner han en der tænker "så se dog for pokker at få det overstået!!!) Bortset fra at han jo nok ikke siger pokker når han har en "præstemor" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2008 He he, på billede nr. 1 ligner han en der tænker "så se dog for pokker at få det overstået!!!) Bortset fra at han jo nok ikke siger pokker når han har en "præstemor" Nej da, i hans alder er det nok nærmere: "Fjern dog lige det lort fra mit hoved !", mens mor klapper hænderne sammen og jamrer: "Simba dog ! Sådan nogle grimme ord må Simba da ikke sige !!!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 20, 2008 Rapporter Share Besvaret December 20, 2008 Næææh, hvor er Simba fin :hjerte: Og billede nr. 2, altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Hvor er han flot! Og det uanset om han siger grimme ting eller ej. Billede nr to er da lige til et julekort! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Fiint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Hvoooooooooooor er han bedårende med hue på Og også uden :blink: :hmm: jeg syntes ellers jeg skrev det et eller andet sted, ja at vi klippede den op bag i, måske det var i en jule mail Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Nej da, i hans alder er det nok nærmere: "Fjern dog lige det lort fra mit hoved !", mens mor klapper hænderne sammen og jamrer: "Simba dog ! Sådan nogle grimme ord må Simba da ikke sige !!!" Fy slemme Simba (Måske Simba skal på ferie her, så Noomi kan lære ham nogle RIGTIG slemme ord? ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Meget, meget, MEGET yndig "lille" hund:lun: Er helt og aldeles forelsket i de bernersennen:blink: Glædelig jul:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dipy Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Altså hvor er han skøn, især på billedet hvor han ligger med hovedet på nissehuen :hjerte:. Iøvrigt er det da dejligt at se nogle billeder af din smukke hund, det er vist ikke så tit vi får lov til det :hmm::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 nåååh hvor er han cute - nummer 2 er da til julekortet :5up: selvom det vist er for sent at sende nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Altså hvor er han skøn, især på billedet hvor han ligger med hovedet på nissehuen :hjerte:. Iøvrigt er det da dejligt at se nogle billeder af din smukke hund, det er vist ikke så tit vi får lov til det :hmm::blink: Ahem, tillader mig at sige det for Zaz-zaz i tilfælde af, at hun skulle glemme det :blink: Fej foran egen dør, før du fejer foran andres Savner billeder af Bosley Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dipy Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Fej foran egen dør, før du fejer foran andres Savner billeder af Bosley Du ligger da også mærke til alt . Jeg må hjem og gøre noget ved det, har fri lige om lidt.....så jeg lover måske at der snart kommer nogle:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Du ligger da også mærke til alt . Jeg må hjem og gøre noget ved det, har fri lige om lidt.....så jeg lover måske at der snart kommer nogle:oops: Selvfølgelig :blink: Glæder mig til billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Altså hvor er han skøn, især på billedet hvor han ligger med hovedet på nissehuen :hjerte:. Iøvrigt er det da dejligt at se nogle billeder af din smukke hund, det er vist ikke så tit vi får lov til det :hmm::blink: Joe, men Bassen har sin egen hjemmeside, så kom ikke her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Han ser da fin ud Også selv om han ligner en der er en smule træt af jer på et enkelt (eller to) af billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Han ser da fin ud Også selv om han ligner en der er en smule træt af jer på et enkelt (eller to) af billederne Jamen det er han skam slet ikke. Han ælsgeeeer når vi rigtig jule-familie-hygger og fotografere...øhhhh... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Jamen det er han skam slet ikke. Han ælsgeeeer når vi rigtig jule-familie-hygger og fotografere...øhhhh... Klart - alt er jo et spørgsmål om træning og tilvænning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 så yndigt som kun den slags kan være ! Og JA, Aslan, du glemte at fortælle, at I klippede huen op bagi...og her biksede vi med Simba, tape and what not Det er da godt, at du ikke er en af de præster, der er bange for nisser Hvor er han bare dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Det er da godt, at du ikke er en af de præster, der er bange for nisser Hvor er han bare dejlig Mja, jeg ved nu ikke...via Facebook tjekkede jeg hvilken figur fra "The Julekalender" jeg minder mest om og resultatet blev : BENNY !!! Nå, ok han var måske ikke ligefrem bange for dem. Han ville vist bare tage livet af dem Og takker: Ja, han ser pussenuttet ud med nissehue på, den lille brede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Ja, jeg er jo så et af de ukulturelle mennesker, der ikke har set the Julekalender. Men skal du ikke bare være glad for, at du ikke ligner Benny fra Olsenbanden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Ja, jeg er jo så et af de ukulturelle mennesker, der ikke har set the Julekalender. Men skal du ikke bare være glad for, at du ikke ligner Benny fra Olsenbanden? Ha ha ha, jo det vil jeg faktisk prise mig lykkelig over...selvom...jeg ved ikke rigtig...var hans buksers længde og hans sokker ikke bare lidt sexede...øhhh nej, det var de egentlig ikke ved nærmere eftertanke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Jeg kom lige til at tænke............. Til påske må vi ud og se om vi kan finde to harre hatte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Jeg kom lige til at tænke............. Til påske må vi ud og se om vi kan finde to harre hatte På en eller anden fjern måde kan jeg ikke holde op med at grine ved bare tanken om de herrer i harre hat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts