Hop til indhold

Hvad er det i ikke fatter??? eller er i bare dumme...

Agnete87
 Share

Recommended Posts

ØV, det var ellers en rigtig hyggelig weekend tur til ringkøbing og vesterhavet vi havde med mine forældre og lillebror samt Emmaen. Jovist det blæste lidt:blink: men det tager man bare med vi er vel på vestkysten:5up:

Men så sker det at der her i formiddags kommer 3 chier løbendene hen til Emma og mio som leger med skummet fra havet der er blevet blæst op på stranden, jeg er ikke tryg ved de helt små skravl der gør som besatte af Emma, faktisk er jeg halv bange for små hunde. Jeg beder de 2 piger der gåt lidt længere hende af stranden om at tage dem til sig, for Emma gider dem bestemt ikke (læs: hun var meget sur på dem) og får det mest rådne svar i verden "jamen de gør ikk noet, de er jo så små og søde" det hjalp bestemt ikke på min PMS, så de fik den flyvende tilbage i deres kønne små hoveder "ja, men min æder dem sgu hvis i ikke tager jeres små forpulede polske rotter til jer, fat det forhelvede" :evil:

Og så skulle vi hjem med en hys Emma og en hys Agnete, hurra, bare fordi ens hund er under en vis størrelse betyder det sgu da ikke at hele verden elsker en bare fordi den ligner noget der kan købes i fætter BR, hvorfor er folk så dumme:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg haaaaaaaaaader kommentareren: "Den gør ikke noget" af et godt hjerte! ...

Nu er det jo mig der har den lille hund - som gør meget når der kommer hunde hen til hende - og kommer der en stor løs hund hen til hende, vil hun ikke betænke sig på at hoppe i hovedet på den ... og så kunne det jo godt være, at den store gjorde noget alligevel ...

Men ja - uanset om man har små eller store hunde - så er det bare ikke godt nok "at den ikke gør noget" Man har fa'me pligt til at holde hunden til sig, indtil alle er enige om, at det er en god ide, at hundene hilser ... længere er den faktisk ikke!

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, hvor lyder det irriterende! :evil: Det er også en af mine yndlings-aversioner: folk, der ikke kalder deres hunde til sig, når man beder dem om det - om så hundene er store eller små. Det er næsten altid den samme begrundelse: "Jamen, h*n gør ikke noget." Nej, men forstå dog, at der nok er en grund til, at jeg beder dig om at kalde hunden til dig. Det kan jo være, at min hund har et problem med den, så vis venligst hensyn!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg heldigvis en hund der godt kan skelne mellem forskellige måder at gø på og bare går sin vej hvis han synes det bliver for meget (hvis det er små hunde). Men ja,.. jeg kan også godt blive irriteret over, at folk ikke respekterer at man gerne selv vil have lov til at bestemme hvilke hunde ens egen skal hilse på og mænge sig med.

Det er faktisk ikke ret længe siden at jeg blev skældt ud af en dame i Bernsdorffparken over, at jeg bad hende kalde sin hund til sig (en kamphundeblanding som jeg senere så holde en flatter op på en iiiikke speciel venlig måde). Hun flegnede helt ud og mente åbenbart ikke at jeg skulle gå steder hvor der måtte være løse hunde. :stupid:

Har du fået blodtrykket ned igen?. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

HAH, kan godt li din komentar :engel:

Men det er da træls at det sådan kunne ødelægge din dag (eller så meget af den, indtil du var faldet ned).

:ae: Vi må håbe du ikke støder på den slags igen, selv om chancerne for dette nok er minimalt.

Det er så fordelen ved en stor hund, de små hundes ejer tør ikke lade dem lege............. (jeg tør så ikke lade aslan lege med dem, men shhhhh, det en hemli'hed :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

jeg har det også sådan men samtidig vil jeg også sige jeg ville ønske at alle hunde var i snor vores tyson er altid i snor han løber kun uden når han er i en have eller vi er på marken sammen med hans venninde der kommer der ikke andre hunde end naboens og det er okay

glædelig jul

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LilleEidur
Det er faktisk ikke ret længe siden at jeg blev skældt ud af en dame i Bernsdorffparken over, at jeg bad hende kalde sin hund til sig (en kamphundeblanding som jeg senere så holde en flatter op på en iiiikke speciel venlig måde). Hun flegnede helt ud og mente åbenbart ikke at jeg skulle gå steder hvor der måtte være løse hunde. :stupid:

kan du huske om det var en sort race med rynker i hovedet? for hvis det var, så tror jeg også jeg har set hende skælde en uskyldig kvinde ud for åbenbart at have skulet ondt til den! wuuuuut!?!?!? for at have givet et OND BLIK TIL EN HUND!? so what? nå men anyways, hun var ikke for klog!

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, blodtrygget er normalt igen, og det var nok også mest mig der flegnede rådden over de små hunde, kan bare ikke med dem de er uhyggelige de små væsner:shock:

Emma tog det heller ikke så seriøst igen, men var mere irreteret over de små der ødelagde hendes hyggestund med skummet og mig...

Sjovt at du er utryg ved så små hunde. Jeg synes da de er nuser. :blink:

Må jeg spørge hvor stor en hund skal være for at du ikke har det sådan, altså bare af ren nysgerrighed.

kan du huske om det var en sort race med rynker i hovedet? for hvis det var, så tror jeg også jeg har set hende skælde en uskyldig kvinde ud for åbenbart at have skulet ondt til den! wuuuuut!?!?!? for at have givet et OND BLIK TIL EN HUND!? so what? nå men anyways, hun var ikke for klog!

Jeg mener nu at han var meget mørk brindle med lidt hvidt og ejeren havde to sorte labber med også. Så det er nok ikke den samme skøre kugle.

Link til indlæg
Del på andre sites