Hop til indhold

Så den gal med mig igen.. :)


Gæst Render
 Share

Recommended Posts

Bare lige et lille pip omkring pris:

Der er 2 chihuahuahvalpe til salg på hundegalleri til hhv. 9000 og 10000 kr. De er angiveligt ægte chihuahuas, men da de ikke har nogen stamtavle, ved man jo i princippet ikke om de er ægte.

 

Og en chi uden stamtavle kan ikke bruges til udstillinger eller "fin" avl, så køber får intet ekstra ud af at hunden angiveligt er ægte, det kan faktisk være temmelig ligegyldigt:)

 

Så jeg synes ikke du skal ærgre dig mere over de 5000,-, det kunne have været meget værre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

I annoncen på gipote står nogle positive ting nævnt, der er dog en ting jeg er usikker på:

Loppe/tægekur vil blive givet hvalpene, det troede jeg ikke man måtte give til hvalpe, eller?

 

Den forstår jeg heller ikke :confused: Men måske er der kommet et nyt middel, eller også var det måske et loppebad de fik den anden dag :-D

 

Det er ved at være længe siden jeg har haft hvalp, så der kan jo værer sket meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Vivi..

 

Ja synes altså også hun virker som der blir gjort noget for de små vapser..

 

Moderhunden, er også bare en rigtig dejlig rolig hund, som virker meget opdraget, hvilket også betød noget for os, da vi så på hvalpene.. :-):-)

 

Men den der med loppe-tæge kur ved jeg ikke noget om, og havde heller ikke tænkt på´det, men håber andre herinde ved det????

 

GODT NYTÅR TIL JER ALLE, OG PAS NU PÅ JERES KÆRE FIREBENEDE

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Vivi..

 

Ja synes altså også hun virker som der blir gjort noget for de små vapser..

 

Moderhunden, er også bare en rigtig dejlig rolig hund, som virker meget opdraget, hvilket også betød noget for os, da vi så på hvalpene.. :-):-)

 

Men den der med loppe-tæge kur ved jeg ikke noget om, og havde heller ikke tænkt på´det, men håber andre herinde ved det????

 

GODT NYTÅR TIL JER ALLE, OG PAS NU PÅ JERES KÆRE FIREBENEDE

 

Glæd du dig bare til at få den hjem :-D Hvalpene går inde, er vant til mennesker i alle størrelser og også vant til alle hverdagens lyde.

 

Jeg tor ikke du får de store problemer hvis ellers hunden er normal i alle henseender og ikke født med et nervøst temperament.

 

Så sig du bare skål og velkommen lille lort til vapsen i aften :mrgreen: altså bare ud i luften du ved :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...