Hop til indhold

ObTrack dækken


Hailey
 Share

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej okay det er så heller ikke engang en uge, du har haft brugt det, så det skulle da have været mærkeligt (mirakuløst) hvis der havde været store synlige forandringer nu. Men det bliver spændene at se, hvordan det næste stykke tid spænder af. :-D

 

8 timer om dagen med dækkenet på efter så kort tid, det er da flot. :5up:

 

Jeg har bare gjort det, at jeg har leget med hundene når dækkenet er kommet på, så nu er dækkenet = positivt :-D

 

Dækkenet skal jo trækkes over hovedet, så det er vigtigt at hunden er tryg ved det. Mine hunde er tydeligvis glade for at få dem på, for de sætter selv hovedet ind gennem halshullet når jeg holder det frem :mrgreen:

 

De har så heller aldrig haft noget problem med seler der skal over hovedet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hvis det bliver en realitet, så kræver det altså billeder :lol::mrgreen:

Ha ha ha nå det mener du :blink:

 

Jamen du kan da få en forsmag på det, for jeg tog lige kameraet frem, da jeg prøvede det andet dækken på hende. Den er godt nok lidt for lille, eller også er det hende, der er for stor. :engel:

 

Her ligger hun og kigger ud i haven. Jeg fik desvære ikke taget billed af hende, da hun gik rundt med den på, for jeg var mere optaget af at grine af Buddy, som rendte efter hende som en skygge og skulle snuse, for hvad var nu det for noget mærkeligt noget. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha ha nå det mener du :blink:

 

Jamen du kan da få en forsmag på det, for jeg tog lige kameraet frem, da jeg prøvede det andet dækken på hende. Den er godt nok lidt for lille, eller også er det hende, der er for stor. :engel:

 

Her ligger hun og kigger ud i haven. Jeg fik desvære ikke taget billed af hende, da hun gik rundt med den på, for jeg var mere optaget af at grine af Buddy, som rendte efter hende som en skygge og skulle snuse, for hvad var nu det for noget mærkeligt noget. :lol:

 

Årh hvor er hun fiiiin:-D

 

Oliver fik engang sele på, og SÅ blev han lam:mrgreen::mrgreen: Lige indtil han fik selen af igen:lol::lol::lol: Skøre kat

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg får desværre ikke brugt Luna's så meget som jeg ville, da det ser ud til at hun er lidt besværet af det, når hun skal ligge ned.

 

Også noget gylle, at jeg fik købt det forkerte:(

Øv nej da, det gik ellers så godt i starten. Jeg kan næsten regne ud, at du så ikke fik solgt dækkenet. :(

 

Ja det kan jo være, at det var gået bedre med det andet dækken. Det kan være, at det er tyndere, når det er til indebrug, og så derved ikke er så meget i vejen. Ja jeg ved ikke, men det kunne da være en mulighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg har bare gjort det, at jeg har leget med hundene når dækkenet er kommet på, så nu er dækkenet = positivt :-D

 

Dækkenet skal jo trækkes over hovedet, så det er vigtigt at hunden er tryg ved det. Mine hunde er tydeligvis glade for at få dem på, for de sætter selv hovedet ind gennem halshullet når jeg holder det frem :mrgreen:

 

De har så heller aldrig haft noget problem med seler der skal over hovedet :blink:

Se der kan man jo se, hvor lang man kan komme med positiv træning. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv nej da, det gik ellers så godt i starten. Jeg kan næsten regne ud, at du så ikke fik solgt dækkenet. :(

 

Ja det kan jo være, at det var gået bedre med det andet dækken. Det kan være, at det er tyndere, når det er til indebrug, og så derved ikke er så meget i vejen. Ja jeg ved ikke, men det kunne da være en mulighed.

 

Det tror jeg.. Jeg må bare give hende det på og så lige justere det ind, når hun lægger sig.

 

Nej fik det ikke solgt, men så kan jeg lære det, kan jeg..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det tror jeg.. Jeg må bare give hende det på og så lige justere det ind, når hun lægger sig.

 

Nej fik det ikke solgt, men så kan jeg lære det, kan jeg..

Bare ærgerligt at man skal lære det på den hårde måde. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare ærgerligt at man skal lære det på den hårde måde. :(

 

Ja.. Men nu er det jo så heldigvis ikke totalt ubrugelig.. Og vi bruger det stadig når vi kører til og fra svømning og til og fra vores tur til Herlev, når det er i en kold bil..

 

Min bror synes hendes pels er blevet blødere... Det har jeg nu også selv bidt mærke i..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ja.. Men nu er det jo så heldigvis ikke totalt ubrugelig.. Og vi bruger det stadig når vi kører til og fra svømning og til og fra vores tur til Herlev, når det er i en kold bil..

 

Min bror synes hendes pels er blevet blødere... Det har jeg nu også selv bidt mærke i..

Jamen det kan vel egentlig også sagtens være muligt. Blodcirkulationen begynder jo at komme rigtigt igang, det har pelsen jo også godt af, men det tænker man ikke lige over. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det lyder til at være nogle gode dækkener. Som sagt synes jeg også Luna virker til at have det bedre, når hun har haft sit på..

 

Jeg må nok se at få købt det rigtige.. Så kan det være, der en dag er en, der kan bruge det andet :-)

 

Men tak for svar.. Jeg glæder mig til at se, hvad Karlslunde har at sige.. Måske jeg skulle smide en mail til Charlotte og høre hende ad.. Det gør jeg da lige med det samme:-)

 

Nu har jeg ikke lige fulgt helt med, men hvorfor er det du har købt det forkerte?

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg ikke lige fulgt helt med, men hvorfor er det du har købt det forkerte?

 

MVH

Wivian.

 

Jeg har købt et til udendørs brug. Luna skal have et til indendørs brug:-)

 

Iflg Kirsten (der sælger dækkenerne) skal Luna (udfra min beskrivelse af Luna's problemer) bruge sit dækken før og efter gåture og før og efter svømmeture.

 

Det jeg har købt, er til at have på på gåture. Og Luna har alt for høj haleføring til at have det op udenfor. Hun vil heller ikke besørge med det på, men det er igen pga halen, tror jeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt et til udendørs brug. Luna skal have et til indendørs brug:-)

 

Iflg Kirsten (der sælger dækkenerne) skal Luna (udfra min beskrivelse af Luna's problemer) bruge sit dækken før og efter gåture og før og efter svømmeture.

 

Det jeg har købt, er til at have på på gåture. Og Luna har alt for høj haleføring til at have det op udenfor. Hun vil heller ikke besørge med det på, men det er igen pga halen, tror jeg

 

Du er klar over at der er et hul til halen :?:

Jeg bruger halehullet på Hogan's, da han normalt har høj haleføring.

 

Jeg tror at grunden til at Luna ikke er glad for at have det på, er at det tykke dækken er ikke så flexibelt som det tynde. Det ene af mine er det tykke, og den eneste af mine hunde der er ligeglad er Hailey. De andre bryder sig ikke om at have det tykke på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er klar over at der er et hul til halen :?:

Jeg bruger halehullet på Hogan's, da han normalt har høj haleføring.

 

Jeg tror at grunden til at Luna ikke er glad for at have det på, er at det tykke dækken er ikke så flexibelt som det tynde. Det ene af mine er det tykke, og den eneste af mine hunde der er ligeglad er Hailey. De andre bryder sig ikke om at have det tykke på.

 

Jeps, men hullet passer ikke til hvor Luna's hale er *GG*

 

Det kan godt være du har ret.. Hun virker nu ikke til at have noget imod at have det på indendørs.. Og går også fint i det til og fra bilen (vi skal gå et par minutter for at komme til den)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, men hullet passer ikke til hvor Luna's hale er *GG*

 

Det kan godt være du har ret.. Hun virker nu ikke til at have noget imod at have det på indendørs.. Og går også fint i det til og fra bilen (vi skal gå et par minutter for at komme til den)

 

Jeg synes også at det lyder til at være for lille til en lab. Jeg har samme størrelse til borderne 60-63 ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...