Hop til indhold

Hundepasning tilbydes!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Hej!

 

Jeg er en 21 årig pige fra Vejle. Jeg går pt i 3.g på gymnasie i Vejle og arbejder om sommeren i Givskud zoo.

 

Kender i det, man får kriller i fingrene og der kommer underlige baby-agtige lyde ud af ens mund HVER gang man møder en hund på gaden, eller ser et billede af en hvalp??

 

Sådan har jeg det. Men da jeg er studerende og en fattigrøv, og ikke aner hvordan min fremtid kommer til at se ud. Så er det ikke smart at anskaffe sig en hund.

 

Jeg tilbyder derfor mig selv som hundepasser, (evt. lufter - hvis det ik er hver dag), kan godt passe din hund i en weekend eller en uge hvor du skal på ferie.

 

Jeg bor i lejlighed så kan kun passe små hunde, og de skal være vandt til at være alene hjemme om dagen (pga. skole)

Har naturligvis dyr, 2 fugle og nogle gnavere, så en vild og blodig jæger er jeg ikke vild med at passe ;)

 

Men skriv en PB så kan vi jo finde ud af om jeg (og hunden) passer sammen, og så tager vi den derfra.

 

(Bor du ikke i Vejle, må du selv sørge for transport da jeg IKKE har bil).

 

Tjek evt. min hjemmeside :D

Redigeret af Tonks
Link til indlæg
Del på andre sites

1. Ja, de skal passes hjemme hos mig, da jeg jo har mine egne dyr jeg er nødt til at tage hensyn til. Og da jeg også går i skole som ligger ved siden af mit hjem.

 

(skal siges jeg bor lige op og ned af Nørreskoven i Vejle, så rig mulighed for gode lufte turer) :-D

 

2. Kig på hjemmesiden. Afhænger af hundens str.

Redigeret af Tonks
Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en skam. Vi kunne ellers lejlighedsvis godt bruge en "kennelpige" i nogle weekender, men de tre-fire hunde vi har vil nok være lidt for hård ved din studenterbolig eftersom de er pænt aktive :-)

Vi bor ikke meget længere væk end Givskud.. :engel:

 

Du kunne jo bare tage dine dyr med og skolen er vel lukket i weekenderne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites