Hop til indhold

Hundepasning tilbydes!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Hej!

 

Jeg er en 21 årig pige fra Vejle. Jeg går pt i 3.g på gymnasie i Vejle og arbejder om sommeren i Givskud zoo.

 

Kender i det, man får kriller i fingrene og der kommer underlige baby-agtige lyde ud af ens mund HVER gang man møder en hund på gaden, eller ser et billede af en hvalp??

 

Sådan har jeg det. Men da jeg er studerende og en fattigrøv, og ikke aner hvordan min fremtid kommer til at se ud. Så er det ikke smart at anskaffe sig en hund.

 

Jeg tilbyder derfor mig selv som hundepasser, (evt. lufter - hvis det ik er hver dag), kan godt passe din hund i en weekend eller en uge hvor du skal på ferie.

 

Jeg bor i lejlighed så kan kun passe små hunde, og de skal være vandt til at være alene hjemme om dagen (pga. skole)

Har naturligvis dyr, 2 fugle og nogle gnavere, så en vild og blodig jæger er jeg ikke vild med at passe ;)

 

Men skriv en PB så kan vi jo finde ud af om jeg (og hunden) passer sammen, og så tager vi den derfra.

 

(Bor du ikke i Vejle, må du selv sørge for transport da jeg IKKE har bil).

 

Tjek evt. min hjemmeside :D

Redigeret af Tonks
Link til indlæg
Del på andre sites

1. Ja, de skal passes hjemme hos mig, da jeg jo har mine egne dyr jeg er nødt til at tage hensyn til. Og da jeg også går i skole som ligger ved siden af mit hjem.

 

(skal siges jeg bor lige op og ned af Nørreskoven i Vejle, så rig mulighed for gode lufte turer) :-D

 

2. Kig på hjemmesiden. Afhænger af hundens str.

Redigeret af Tonks
Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en skam. Vi kunne ellers lejlighedsvis godt bruge en "kennelpige" i nogle weekender, men de tre-fire hunde vi har vil nok være lidt for hård ved din studenterbolig eftersom de er pænt aktive :-)

Vi bor ikke meget længere væk end Givskud.. :engel:

 

Du kunne jo bare tage dine dyr med og skolen er vel lukket i weekenderne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også lige byde dig velkommen her på HF :vinken:

 

Hvis du har kørekort, kunne det evt. være en mulighed at dem der skal have passet hund kunne stille en bil til rådighed.

Da jeg selv passede hunde på en kennel - havde jeg nemlig mulighed for at bruge deres bil i de weekender jeg passede hundene.

 

Så kan man stadig komme lidt rundt, og hvis dem du skal passe hund ved syntes dette er OK - kan du jo kører lidt frem og tilbage og passe dem alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst steen m

Hej

 

Vi har en rolig ældre labrador (tæve), som vi skal have passet i uge 5 og 6, da vi skal ud og rejse, og vi er ikke meget for at sende den i hundpension så længe. Vil du evt. kunne være interesseret i det - vi bor I Aalborg, men kan godt komme omkring Vejle med den, hvis vi synes det er den bedste løsning.

 

Vh

 

Steen Madsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst steen m

Hej

 

Vi har en ældre (men frisk) labrador (tæve) og vi skal ud og rejse i uge 5 og 6 - og er lidt kede af at sende den i hundepension så længe - vil du evt. kunne være interesseret i at passe den i den periode - vi vil naturligvis betale dig for det.

 

Vh

 

Steen Madsen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...
Gæst chanette saaby

Hejsa. Jeg er lige kommet på idag, og er åbenbart totalt fatsvag :stupid:. Jeg trykker på dit navn, men kan overhovedet ikke se nogen hjemmeside, og så står der forøvrigt du har en dansk svensk gårdhund? HJÆLP?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa. Jeg er lige kommet på idag, og er åbenbart totalt fatsvag :stupid:. Jeg trykker på dit navn, men kan overhovedet ikke se nogen hjemmeside, og så står der forøvrigt du har en dansk svensk gårdhund? HJÆLP?

 

Hovsa! Hej :mrsgreen: pænt gammel tråd :lol: har ikke hjemmeside længere, og passer ikke længere hunde pga. bolig situation :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa. Jeg er lige kommet på idag, og er åbenbart totalt fatsvag :stupid:. Jeg trykker på dit navn, men kan overhovedet ikke se nogen hjemmeside, og så står der forøvrigt du har en dansk svensk gårdhund? HJÆLP?

 

Tråden er meget gammel - den er oprettet i 2008. Du kan se datoen på indlæg i æverste venstre hjørne :-)

 

Tonks har siden denganv fået hund og kat og bor nu på Fyn tror jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...