Maggiesmor Skrevet December 14, 2023 Rapporter Share Skrevet December 14, 2023 Hej. Skriver da jeg er en nervøs hundemor. Min hund er næsten færdig med sin løbetid. I dag kom hun tæt på en hanhund som forsøgte at hoppe på hende. Jeg skilte dem ad indenfor 10 sekunder. Skal jeg være nervøs for at hun kan være blevet gravid? 🙈 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret December 14, 2023 Rapporter Share Besvaret December 14, 2023 Hvis han var inde i hende, så er der en risiko og så må du til dyrlægen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret December 16, 2023 Rapporter Share Besvaret December 16, 2023 Hvis hanhunden bare hoppede op på tæven og du fik den ned inden for 10 sekunder, så er risikoen minimal. Obs, hunde bliver drægtige, mennesker bliver gravide Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts