Hop til indhold

Præsenter din schæfer


Aslan
 Share

Recommended Posts

Her er Victory.

Hun er ikke mindre end verdens smukkeste hund.

Hun er hver et minut værd jeg bruger på hende og hun vil følge mig igennem ild og vand. Eneste bug ved hende er at hun er en epohund. Uanset om man har trænet 10 min. eller 1 time så er hun klar igen efter 20 min i buret i bilen.

 

Det er min første schæfer, da jeg er til Rottwiler og hun var kun til låns, men jeg kunne ikke aflevere den lille plydskugle tilbage, da min rotte var klar til afhentning.

 

/Martin

To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring --it was peace

 

Tak for sidst ;-)

 

Kommer du med på kurset i August og September??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 320
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst HanDeD

Til Splinten, mor og mig:

Vi træner IPO, da vi ikke ved bedre :mrgreen:

Det går lidt op og ned, men fremad. Jeg er klart hæmskoen i den duro.

Jeg har aldrig gået op i træning og sådan noget pjat, men Victory elsker at være ud og arbejde, så der var jo ikke så meget andet valg.

 

Til BlackGSD

Self. vi skal med. Vi skal jo blære os med hvad vi lærte sidst.

Jeg overvejer at udsætte Ismaël for min rotte, men der er vel grænser for hvad han kan tåle af modspil :lol:

 

/Martin

To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring --it was peace

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Splinten, mor og mig:

Vi træner IPO, da vi ikke ved bedre :mrgreen:

Det går lidt op og ned, men fremad. Jeg er klart hæmskoen i den duro.

Jeg har aldrig gået op i træning og sådan noget pjat, men Victory elsker at være ud og arbejde, så der var jo ikke så meget andet valg.

 

Til BlackGSD

Self. vi skal med. Vi skal jo blære os med hvad vi lærte sidst.

Jeg overvejer at udsætte Ismaël for min rotte, men der er vel grænser for hvad han kan tåle af modspil :lol:

 

/Martin

To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring --it was peace

 

Cool :5up:

Lille Ninja er også blevet så stor nu, så jeg deltager med hende... Men er spændt på, hvad vi kan få ud af hende mht. lydighed - hun er nemlig blevet en rigtig unghund, så hun har lagt en del i glemmebogen pt. :roll::lol: Sååå skønt... ;-) Men mht. spor og grp. c så går det bare rigtig fint :5up: Så det bruger vi tiden på istedet pt. ;-)

 

Mht. rotten, så tror jeg altid Ismael er med på en udfordring ;-) Men det kunne måske gå hen så og blive nogle meeeget lange dage :lol: :lol: ;-)

 

Men glæder mig til nogle hyggelige dage igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Splinten, mor og mig:

Vi træner IPO, da vi ikke ved bedre :mrgreen:

Det går lidt op og ned, men fremad. Jeg er klart hæmskoen i den duro.

Jeg har aldrig gået op i træning og sådan noget pjat, men Victory elsker at være ud og arbejde, så der var jo ikke så meget andet valg.

 

/Martin

To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring --it was peace

 

He he.... mon ikke det går helt fint for jer alligevel?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Her er mine to schæferhunde, Tanja på 14 mdr. og Dino på 8 uger

 

 

[ATTACH]12122[/ATTACH][ATTACH]12123[/ATTACH]

 

 

hvad søren har du fået et kræ mere:mrgreen::mrgreen::mrgreen::confused::confused::confused:

 

lækre er de

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Her et par billeder af min schæferdreng :-)

 

11 ½ år - hvor tiden dog går....:eek:

 

 

sikken en dejlig schæfer vapper minder om min når han står og graver min dreng er også 11 år :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han er dejlig. Det er min mand, der skal træne ham, jeg træner Tanja.

 

Han er fra samme sted som Tanja www.skusterhuset.dk. Vi hentede ham i søndags.

 

Så har jeg bare allerede nusset krammet kysset ham :klovn:

 

Poul har haft hele kuldet med i Kreds 75 nogle gange, så vi har alle haft rig lejlighed til at nusse kramme dem :lun: :hjerte: :lun: Faktisk er du heldig, at det ikke er en Crested I har fået med hjem, som de er blevet nusset :engel: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeps vi samler på dem:blink: Vi blev jo nødt til at have hver sin schæferhund:-D

 

 

jeg har siddet så meget på det sidste og kigget på linjer fra hvilke jeg skal have mine næste hund efter at jeg er begyndt og tænke på og købe den 3 hund sygt:oops::oops::oops::oops: istedet for og vente som planen egentlig er:roll::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har siddet så meget på det sidste og kigget på linjer fra hvilke jeg skal have mine næste hund efter at jeg er begyndt og tænke på og købe den 3 hund sygt:oops::oops::oops::oops: istedet for og vente som planen egentlig er:roll::roll:

 

Det kender jeg godt, har efterhånden set på SÅ mange saluki linier at jeg bliver helt hvalpeskruk, det på trods af at jeg ikke skal have en før BåtBåt ikke længere er til, hvilket forhåbentligt er en 10 års tid endnu :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ja han er dejlig. Det er min mand, der skal træne ham, jeg træner Tanja.

 

Han er fra samme sted som Tanja www.skusterhuset.dk. Vi hentede ham i søndags.

 

 

synes det er meget interessant at kennel skusterhuset kører nogle lidt andre linjer kun og parringer end de sædvanlige typiske schæferkenneler;-);-);-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Det kender jeg godt, har efterhånden set på SÅ mange saluki linier at jeg bliver helt hvalpeskruk, det på trods af at jeg ikke skal have en før BåtBåt ikke længere er til, hvilket forhåbentligt er en 10 års tid endnu :)

 

 

ja det er ski så hårdt så finder man egentlig en god hanhund eller en opdrætter som ser ud til og parrer fra nogle hunde man skide gerne ville have hund fra jeg har endda fået flere til at undersøge europa rundt efter den type hund jeg søger så meget endda at han selv er ude og bestille ny hvalp selvom han har 2 hunde i forvejen og det var absolut meningen at hansoptjente penge skulle gå til en ny støvsuger ikke en levenden støvsuger hvalp:oops::oops::oops::roll::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg bare allerede nusset krammet kysset ham :klovn:

 

Poul har haft hele kuldet med i Kreds 75 nogle gange, så vi har alle haft rig lejlighed til at nusse kramme dem :lun: :hjerte: :lun: Faktisk er du heldig, at det ikke er en Crested I har fået med hjem, som de er blevet nusset :engel: :blink:

 

Så er det derfor, de alle er korthårede:blink: Han er en herlig hvalp tager alting i stiv pote.

Han sover hele natten og er (næsten) renlig:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

synes det er meget interessant at kennel skusterhuset kører nogle lidt andre linjer kun og parringer end de sædvanlige typiske schæferkenneler;-);-);-)

 

Psssst - der er en hanhund tilbage fra D-kuldet, Drasso :lun: :blink:

 

Kæft, han er en kær bette fyr, perfekt i alle ender og kanter :5up: Jeg forsøger i hærdigt at finde på gode argumenter for at snuppe ham med hjem :hjerte: med hovedet sige nej :shock::confused::megaked: :megaked: Der er stadig alt for meget arbejde tilbage med Jacki, til at det er "fornuftigt" med en hvalp :megaked: :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

synes det er meget interessant at kennel skusterhuset kører nogle lidt andre linjer kun og parringer end de sædvanlige typiske schæferkenneler;-);-);-)

 

Vi er meget tilfredse med Tanja (Cookie på stambogen), selvom hun har været en stor mundfuld og meget anderledes end de andre schæferhunde, vi har haft.

Hun er meget dygtig og lærenem og meget glad for andre hunde. Hun mener, Dino er en gave til hende, og hun viser ham alt sit legetøj.[ATTACH]12138[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...