Hop til indhold

Herr Flick på slap line... og vores dejlige feriehund :)


potil
 Share

Recommended Posts

Herr Flick elsker den taske som han er "faldet" ud af på billedet, den er alt alt for lille til ham, men det var den han altid sov i da jeg lige havde fået ham, så den vil han under ingen omstændigheder af med :blink::mrgreen:

 

også havde vi æren af at passe Jack hele december måned, han er en stor bamse på 7 år - og så er han en total hjerteknuser :blink: (ja gulvet er en anelse beskidt, men det er vist undskyldt med 3 hunde, 5 børn og 5 voksne i huset.. )

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, de er to totale modsætninger, Herr Flick en Terrier der lever livet i overhalingsbanen og Jack, en retriever/lab./newfoundlandblanding der lever livet i et meget adstadigt tempo - og alligevel havde de bare så meget glæde af hinanden :blink:

 

 

De to fyre og mine forældres smukke Tinka var virkelig en umage trio :mrgreen:

 

Tinka

Link til indlæg
Del på andre sites

Æææælsker de der taskebilleder - mine hunde er også vilde med for små sovesteder ;o)

 

Og så billedet af Tinka :hjerte: Hvor er det bare godt!

 

-Trine

 

 

Ja jeg tænker nogen gange på om vores hunde har en rygrad?!:mrgreen:

og hvis de har så er det da et mirakel at det ikke ender med hold i ryggen:blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh nogle dejlige billeder... :-D

 

Er da helt solgt over Jack og Tinka.. ja altså Herr Flick er da også dejlig:mrgreen:

 

Og et kanon navn:lol::mrgreen:

 

Jeg er så også helt solgt over din vidunderlige basse :lun:

Vi havde en brun labradorblanding da vi var børn og hun var gudsbenådet dejlig - hun hed Tootsie nu hvor vi er inde på komikken :blink:

 

Jeg havde aldrig forestillet mig at min første hund skulle være en lille stædig Terrier. men tilgengæld labradorkryds, men den lille sortbroget starut har taget mig med storm :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så også helt solgt over din vidunderlige basse :lun:

Vi havde en brun labradorblanding da vi var børn og hun var gudsbenådet dejlig - hun hed Tootsie nu hvor vi er inde på komikken :blink:

 

Jeg havde aldrig forestillet mig at min første hund skulle være en lille stædig Terrier. men tilgengæld labradorkryds, men den lille sortbroget starut har taget mig med storm :mrgreen:

 

Tak tak:-D Jeg er også meget glad for hende:mrgreen:

 

Hehe ja det er skægt med navne og overraskelser med racer.

 

Jeg har altid ment jeg kun ville have store hunde.. Men har da fået øjnene lidt op for mindre racer..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak:-D Jeg er også meget glad for hende:mrgreen:

 

Hehe ja det er skægt med navne og overraskelser med racer.

 

Jeg har altid ment jeg kun ville have store hunde.. Men har da fået øjnene lidt op for mindre racer..

 

 

Ja lige præcis det med store hunde har jeg også altid ment, men jeg har så fået mig en dværgmastiff istedet :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...