Hop til indhold

Hunde med deres legetøj


ridiger
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg havde forn¢jelsen af at passe dem i 14 dage sidste år, lige inden jeg flyttede.... Eddie plejede at være ok med mine katte, men er nu en smule for nysgerrig.. Loui vil bare slå dem ihjel:shock:, så fars hunde boede i stuen lukket af med en babylåge, kattene boede i soveværelset, mine egne hunde måtte bestemme sig for hvor de ville være da den låge kun blev åbnet så lidt som muligt :lol:

Hele den f¢rste dag sad Loui bare ved lågen og rystede og pev, men han måtte affinde sig med at kattejagt var altså ikke på programmet på den her bondegårdsferie! :mrgreen:

 

...og don't even get me started on Gå-tur med 5 hunde 3 gange om dagen :rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
så se det her :lol:

 

 

han er en stor dreng nu..... men ser stadig lige uskyldig ud :engel: (til h¢jre i billedet)

 

 

.....men lad dig endelig ikke narre af udseendet lol......

Hvor ondt!! Nu får man jo helt lyst til at kramme og nusse.... selvom jeg ikke skal lade mig narre af udseendet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er jeg glad for at se at Baldur ikke er den eneste der er ved at drukne i legetøj :blink:

 

Kurven til højre var ikke købt til at skulle være legetøj, men en dag Badur var alene hjemme, besluttede han sig for at den var sjovere at lege med end at ligge i :blink:

 

[ATTACH]5260[/ATTACH]

 

 

Her er han som hvalp, med en frisbee der næsten er større end ham selv :mrgreen:

 

[ATTACH]5261[/ATTACH]

 

 

Og her er han omgivet af legetøj, men syntes at det er meget sjovere at tygge i en gulerod (hvorfor køber man så meget legetøj, når nu brugte sokker og andre underlige ting tilsyneladende er meget sjovere...)

 

[ATTACH]5262[/ATTACH]

 

 

Og her er han så med en tyre... (hold kæft hvor er de store :shock:)

 

[ATTACH]5263[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er jeg glad for at se at Baldur ikke er den eneste der er ved at drukne i legetøj :blink:

 

Kurven til højre var ikke købt til at skulle være legetøj, men en dag Badur var alene hjemme, besluttede han sig for at den var sjovere at lege med end at ligge i :blink:

 

[ATTACH]5260[/ATTACH]

 

 

Her er han som hvalp, med en frisbee der næsten er større end ham selv :mrgreen:

 

[ATTACH]5261[/ATTACH]

 

 

Og her er han omgivet af legetøj, men syntes at det er meget sjovere at tygge i en gulerod (hvorfor køber man så meget legetøj, når nu brugte sokker og andre underlige ting tilsyneladende er meget sjovere...)

 

[ATTACH]5262[/ATTACH]

 

 

Og her er han så med en tyre... (hold kæft hvor er de store :shock:)

 

[ATTACH]5263[/ATTACH]

 

 

Hvor ser han bare dejlig ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er det nogle rigtig gode billeder af jeres dejlige firebenede venner, har godt nok ikke noge billed endnu med Tilde og hendes legetøj, men tro mig, når vi får hende hjem, bliver kameraet rødglødende..:mrgreen:

 

[ATTACH]5299[/ATTACH]

 

[ATTACH]5300[/ATTACH]

 

Tillader mig lige at ligge et par billeder ind UDEN legetøj, også for lige at prøve om jeg kan finde ud af det:)

 

:vinken: Tildes mor

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
:lun:

 

 

jo :-) men kun mig han trækker ordentligt igennem med, kæresten er han ikke så slem ved og vores knægt på 3 får lov at vinde som den eneste :5up:

 

 

jaaa, "små" fotomodeller :blink:

 

 

jaaa det må man sige:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cleos egen bamse mellem noget andet legetøj, som hun "næsten" ikke legede med:mrgreen:

 

Ihh hvor er hun bare kær :lun:

 

Jeg mødte en havaneser i går, der lignede Cleo vildt meget. Jeg troede faktisk at det var en coton :oops: Hun var også vildt kær :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cirkeline

Her er Fie med det bedste tøjdyr hun havde, en blå flodhest.. Den blev repereret 50 gange, inden den gik sin gang til legetøjs himlen hehe.

 

Billede1076-1.jpg

 

Billede1074.jpg

 

Og hendes søster mente åbenbart at hendes elskede tøj and også skulle ha mad :-P Hun havde den liggende der alt imest hun selv spiste af den anden skål, men nåede desværre ikke at få hende med på billedet imens hun og anden spiste :D :D

Billede084-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...