Hop til indhold

Kikset billedtråd for alle vore hunde


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Jeg savner en billledtråd, hvor vi lægger vores mest kiksede billeder, hvor vores hunde ser dumme ud, grimme ud, sære ud, osv.

Det er så sjovt at se på m73.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er et billede hvor Toffi nærmest er uhyggeligt at se på 2199_jubii_taske_sov_1.jpg

 

Og her er hun også lidt spøjs at se på, denne gang er det benene den er gal med!

 

2199_jubii_taske_1.jpg

 

Og til sidst et hvor hun bare se...nå ja, skal vi sige knapt så intelligent ud u252.gif

 

2199_jubii_grimasse_1.jpg

 

Det kan godt være nogen af jer har set 2 af dem før, men nu er det jo ikke sådan at jeg vader rundt i billeder hvor min hund ikke ser køn ud a1188.gif :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

:D

 

De er fine :lol:

 

Her er et par mere, ved ikke med det første, men det er da en usædvanlig måde at bruge en taske på?

 

Det sidste et uddannelses forløb i cairnliv, her at lære at grave et hul :lol:

 

2145_Billede_153_1.jpg

2145_Billede_085_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, de er godt nok sjove, Tweesa. Har du fået nyt kamera, eller er det stadig det fantastiske du har til låns?

 

Det er stadig det fantastiske spejlrefleks som jeg låner :D Heldigvis af min forældre, og jeg ved de kun bruger det på ferie..

Det er så lækkert at tage billeder med sådan et, ligegyldig hvor dårlig man er til at fotografere - så bliver billederne altså altid gode alligevel

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke så mange tosse billeder - men her er ihvertfald Dolph med en noget smørret smil' date=' og Bitten som synes kallun hænger fast i bisserne!

 

[img']http://www.hunde-forum.dk/userpix/2201_TosseDolph_1.jpg[/img]

 

 

Jeg havde nær spyttet min kaffe ud over skærmen da hans lille ansigt poppede op. Tænk at du lige fik fanget det udtryk, hvor sjovt. Det kan man da ikke blive andet, end i godt humør af.

 

Skulle vi ikke lave en konkurrence om, hvem der kunne finde på den bedste tankebobbel, ligesom de har i se og hør.

 

Jeg har ikke liiige en men jeg kan måske blive inspireret af andres forslag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke så mange tosse billeder - men her er ihvertfald Dolph med en noget smørret smil' date=' og Bitten som synes kallun hænger fast i bisserne!

 

[img']http://www.hunde-forum.dk/userpix/2201_TosseDolph_1.jpg[/img]

 

 

Jeg havde nær spyttet min kaffe ud over skærmen da hans lille ansigt poppede op. Tænk at du lige fik fanget det udtryk, hvor sjovt. Det kan man da ikke blive andet, end i godt humør af.

 

Skulle vi ikke lave en konkurrence om, hvem der kunne finde på den bedste tankebobbel, ligesom de har i se og hør.

 

Jeg har ikke liiige en men jeg kan måske blive inspireret af andres forslag.

 

Grinte også højt da jeg så billedet.. Han så nemlig slet ikke sådan ud da jeg tog det hehe.. Jeg synes egentlig han ligner fedtmule lidt - man kan næsten høre et "a-hyrd"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Har ikke så mange tosse billeder - men her er ihvertfald Dolph med en noget smørret smil' date=' og Bitten som synes kallun hænger fast i bisserne!

 

[img']http://www.hunde-forum.dk/userpix/2201_TosseDolph_1.jpg[/img]

 

 

Jeg havde nær spyttet min kaffe ud over skærmen da hans lille ansigt poppede op. Tænk at du lige fik fanget det udtryk, hvor sjovt. Det kan man da ikke blive andet, end i godt humør af.

 

Skulle vi ikke lave en konkurrence om, hvem der kunne finde på den bedste tankebobbel, ligesom de har i se og hør.

 

Jeg har ikke liiige en men jeg kan måske blive inspireret af andres forslag.

 

Ja, han er virkelig dejligt a044.gif

 

Alle billderne er dejlige!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...