Gæst michelle150 Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hey allesammen herinde. Jeg hedder Michelle og er 15 år gammel, MEN... Jeg virker nok på mange områder bedre, så tænk ikke på min alder, når du skriver til mig. (: Jeg bor i Hillerød på nordsjælland med min lille hund Lucky. Lucky er en lille D/S gaardhund på snart 3 år, som jeg tog til mig som tolvårig. Han havde det bestemt ikke, som han burde, og han var og er desværre lidt af en problem hund. Eller.. Han har haft mange flere problemer, men hvad der er tilbage nu, er at han ikke kan lide fremmede mennesker og større hunde. Dog er det blevet meeget bedre med hunde. Han knurrer ofte, men tydeligvis i situationer, hvor han ikke ved, hvordan han skal reagere. Jeg ved nøjagtig, hvordan og hvad jeg skal gøre, for at det ikke sker. Desværre er min familie ikke på min side og min mor hader ham og er i det hele taget ikke særlig samarbejdsvillig. Men når jeg flytter hjemmefra med ham og min veninde (Hvilket forhåbelig sker til sommer) skal alt ændre sig og jeg kan næsten ikke vente på både hans og mine vegne. (: Mig og Lucky vil, for det meste, hellere end gerne møde dig og din hund, hvis i bor tæt på os. Lucky er nok ikke særlig legesyg, men det, at han vænner sig til, at være med andre hunde og mennesker gør det hele bedre. (: Jeg håber, at mig - og Lucky - får mange gode venner herinde. Hilsen fra Michelle og Lucky. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Hej Michelle og velkommen til Det lyder som noget af en svær situation I står i, håber det bedrer sig :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Hej og velkommen herind Her bliver du glad for at være :blink: men hvornår er det liiiige vi skal se billeder af Lucky Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Velkommen. Og ja, BILLEDER TAK! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Nå ja, billeder... Det må jeg liiige finde ud af, hvordan man gør. :b Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Så har jeg vist oprettet et album.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Velkommen til! Hvor er det ærgerligt, at din mor ikke er glad for sin lille "barnehund" Jeg håber, du kan finde nogle andre i omgangskredsen/familien, som vil bakke dig op og hjælpe dig med pasning og den slags, når du har brug for det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Tack.. Det er nu ikke så meget pasning. Jeg får hjemmeundervisning og laver ikke rigtig noget i fritiden, så det er ikke fordi jeg aldrig er sammen med ham. Men de problemer han har med, at knurre og sådan, kan jeg ikke rette op på, fordi hun hele tiden - med vilje - går imod det. Altså prøver, at få ham til, at knurre med vilje. Så jeg går bare her og venter på, at flytte hjemmefra. Ikke engang rigtig for min egen skyld, mest for Luckys. :b Hov... Hvor snakker jeg egentlig meget! Nå men tack for velkommenheden(Hvis man kan sige det??), skulle jeg også sige fra Lucky. Vi skrives forhåbelig allesammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Velkommen til Håber du bliver glad for at være her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Så har jeg vist oprettet et album.. Sikke en sød vapper. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Vil også bare sige velkommen til og glæder mig til at høre meget mere om lucky. Husk de erfaringer du har fået gemmen de sidste 3 år kan måske hjælpe andre, og måske, hvis du vil kan du lave en tråd og få ideer til at komme de sidste til livs uden, at mor kan ødelægge det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Sonja.. Tack, ilm. Tanita: TJa.. Det er en idé ihvert fald. (: Men det er rigtig, jeg har virkelig lært meget om hunde, så det har bestemt også hjulpet mig. Men det har ikke været nemt. :b Og det med, at hjælpe andre... Jeg skal være hundeadfærdsbehandler, når jeg bliver ældre, så jeg håber da, jeg får hjulpet nogle. :b Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hej og velkommen :5up: Glæder mig over at der kommer flere herind med D/S Gårdhund. Jeg er selv eger af en, Bubber bliver 9 år her i januar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hvor er den fiin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts