Hop til indhold

Flaffy & Zozo skal ha en lillesøster


Flaffy,Zozo,Luna
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Flaffy og Zozo skal have en lillesøster :D

 

Jeg har længe ønsket mig en 3. hund og vidst læge min næste hund skal være en shih tzu. Jeg har kigget lidt omkring, og været på udstilliger for at lure.

 

Så var jeg inde på en hjemmeide fornylig og der sad hun bare, en shih tzu på 1 år.

 

Først får I lige et billed af mine 2 dejlige hunde.2241_Flaffy_038_3.jpg

 

og så et af den dejlige lillesøster Luna2241_Luna191007_7_2.jpg

 

Er hun ikke sød ?

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har haft et dejligt hjem, men ejeren er desværre kommet slemt til skade med sin skulder og kan ikke ret meget og skal igennem meget genoptræning. Opdrætteren har taget hende tilbage for at finde et nyt hjem til hende.

 

De har haft god tid og vil finde det helt rigtige hjem til Luna, de har også formidlet kontakt mellem den tidlige ejer og mig, så vi har også fået en god snak.

 

Hun er en rigtig dejlig hund, der er meget social over for mennesker og andre hunde.

 

Mine hunde er glad for andre hunde og jeg tror de glæder sig :lol:

 

Egentlig var det ikke et must det skulle være nu, men da jeg så hende på hjemmesiden, ku jeg bare ikke glemme hende, hun var allerde i mit hjerte.

 

Så efter mange mails og telefon samtaler har vi besluttet det skal være, det eneste der er, er at hun ikke er vant til katte og her bor 7 :wink:

 

Men hun kommer først d. 13 december hvor jeg kan tage fri.

 

 

 

Jeg har kun 5 vagter på 3 uger, så hvis det er må der være barnepige på.

Så må jeg knokle på jobbet indtil da.

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hun har haft et dejligt hjem, men ejeren er desværre kommet slemt til skade med sin skulder og kan ikke ret meget og skal igennem meget genoptræning. Opdrætteren har taget hende tilbage for at finde et nyt hjem til hende.

 

De har haft god tid og vil finde det helt rigtige hjem til Luna, de har også formidlet kontakt mellem den tidlige ejer og mig, så vi har også fået en god snak.

 

Hun er en rigtig dejlig hund, der er meget social over for mennesker og andre hunde.

 

Mine hunde er glad for andre hunde og jeg tror de glæder sig :lol:

 

Egentlig var det ikke et must det skulle være nu, men da jeg så hende på hjemmesiden, ku jeg bare ikke glemme hende, hun var allerde i mit hjerte.

 

Så efter mange mails og telefon samtaler har vi besluttet det skal være, det eneste der er, er at hun ikke er vant til katte og her bor 7 :wink:

 

Men hun kommer først d. 13 december hvor jeg kan tage fri.

 

 

 

Jeg har kun 5 vagter på 3 uger, så hvis det er må der være barnepige på.

Så må jeg knokle på jobbet indtil da.

 

Hilsen Susanne.

 

Åh det lyder godt :)

 

Jeg har haft Lhasa apso, han havde nemt ved at vænne sig til katte, selvom han var ca 1 år, da han mødte en :)

 

Dejligt du tænker i lang tid til at vænne sig til omplaceringen a010.gif

 

Det er nemlig mere krævende end folk tror, mange reagere med alene hjemme problemer, der er et par aktuelle eksempler her.

 

Jeg kan huske Mikas blik i de dage hvor hun lige flyttede ind her, og kan se det på billeder, det var svært, selv om det var hos hendes mor og jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anne Marie

 

Ja, det kan tage tid og man skal give sig god tid.

 

Jeg har jo selv fået mine 2 som voksne, og ved det tager tid, de havde jo været gadehunde og deres fortid kendte jeg ikke. Det er jo lettere med en man kender forhistorien på.

 

Der skal jo også være tid til at gøre det bedste for kattene også :wink:

 

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er hun lækker! Jeg kan godt se at Flaffy og Zozo ligner racen. Det kommer til at se skønt ud når I alle 4 skal gå tur sammen:)

 

Jeg vil tro at at eftersom dine katte i forvejen kender til at bo sammen med hunde, bliver det ikke det store problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...