Hop til indhold

Fredericia 14.+15. februar 09?


Gæst wsg
 Share

Recommended Posts

Nogle herinde fra der skal med til Fredericia og som skal udstille om søndagen?

 

Boogie Woogie-ungen og jeg vil være der :-)

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 92
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Never forget the boder. Jeg har muuuligvis plads i bilen (kører fra Kbh), men ved det ikke 100 endnu. Bliver klogere når vi nærmer os. Men har i baghovedet, at der er en der gerne vil af sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal udstille Karla bassen for forældrene - så mangler i noget at grine af, så ses vi i chihuahuaringen! :-D

 

Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus :mrgreen: Jeg griner aldrig af andre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst fairlady

Min mormor skal udstille hendes Pekingeser dreng i Fredericia d. 14. Og jeg tager så til Jylland for at kigge, og suge lærdom til mig:)

I den forbindelse havde jeg tænkt på at tage mine 2 stk. 3mdr gamle hvalpe med så de kan vænne sig lidt til at være sådan et sted inden at de selv skal udstilles. Må jeg gerne som gæst medbringe 2 stk. hvalpe, som ikke har DKK tavle og som kun er der for tilvæning og ikke fordi de skal udstilles??

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mormor skal udstille hendes Pekingeser dreng i Fredericia d. 14. Og jeg tager så til Jylland for at kigge, og suge lærdom til mig:)

I den forbindelse havde jeg tænkt på at tage mine 2 stk. 3mdr gamle hvalpe med så de kan vænne sig lidt til at være sådan et sted inden at de selv skal udstilles. Må jeg gerne som gæst medbringe 2 stk. hvalpe, som ikke har DKK tavle og som kun er der for tilvæning og ikke fordi de skal udstilles??

Ja hvis de er vaccineret... Men tag en transportkasse med til dem og et tæppe du kan ligge over kassen.. Har du ikke en voksen hund du kan tage med også? Voksne hunde klarer den slags bedre end hvalpe, og så lærer hvalpene at det er helt ok.. Det er en stor udstilling, meget stor.. Og hvalpene kan godt få en rigtig dårlig oplevelse.

Jeg tror nok vi har meldt 4 hunde til.. Og så regner jeg med at tage et par hvalpe med for træningens skyld.. Men det kommer an på hvordan det hele kommer til at gå op til dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mormor skal udstille hendes Pekingeser dreng i Fredericia d. 14. Og jeg tager så til Jylland for at kigge, og suge lærdom til mig:)

I den forbindelse havde jeg tænkt på at tage mine 2 stk. 3mdr gamle hvalpe med så de kan vænne sig lidt til at være sådan et sted inden at de selv skal udstilles. Må jeg gerne som gæst medbringe 2 stk. hvalpe, som ikke har DKK tavle og som kun er der for tilvæning og ikke fordi de skal udstilles??

 

Ja hvis de er vaccineret... Men tag en transportkasse med til dem og et tæppe du kan ligge over kassen.. Har du ikke en voksen hund du kan tage med også? Voksne hunde klarer den slags bedre end hvalpe, og så lærer hvalpene at det er helt ok.. Det er en stor udstilling, meget stor.. Og hvalpene kan godt få en rigtig dårlig oplevelse.

Jeg tror nok vi har meldt 4 hunde til.. Og så regner jeg med at tage et par hvalpe med for træningens skyld.. Men det kommer an på hvordan det hele kommer til at gå op til dagen.

 

+ det koster at få dem med ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...