Gæst wsg Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Nogle herinde fra der skal med til Fredericia og som skal udstille om søndagen? Boogie Woogie-ungen og jeg vil være der MVH Wivian. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Jeg skal udstille Karla bassen for forældrene - så mangler i noget at grine af, så ses vi i chihuahuaringen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Oh, yes - kommer med begge mine tøse-vøser. Også søndag - as you know. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Jeg skal ikke udstille, men jeg går og leger med tanken om at køre derover. Det er bare sårn lidt langt og dyrt at køre over for "bare" at glo på labber og boder (ikke glemme boderne:lol:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Never forget the boder. Jeg har muuuligvis plads i bilen (kører fra Kbh), men ved det ikke 100 endnu. Bliver klogere når vi nærmer os. Men har i baghovedet, at der er en der gerne vil af sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Tak tak det lyder godt nok fedt:-D Men jeg regner med at skulle have Luna med, hvis jeg tager afsted.. Hun hygger sig på udstillinger, og jeg hader at lade hende være alene hjemme i weekenderne, når nu jeg er på job mandag-fredag:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hvis der er plads i bilen, er der også plads til hund. Har mine to siddende i bur, men det efterlader fin plads i bagagerummet på den gulpladede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hvis der er plads i bilen, er der også plads til hund. Har mine to siddende i bur, men det efterlader fin plads i bagagerummet på den gulpladede. Orv hvor fedt:-) Det vil jeg da helt klart tænke over.. Hvis der er plads hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Oh, yes - kommer med begge mine tøse-vøser. Også søndag - as you know. Man ved da aldrig med dig Det bliver sjovt at se "den lille" igen - hun må være vokset lidt siden sidst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Jeg skal udstille Karla bassen for forældrene - så mangler i noget at grine af, så ses vi i chihuahuaringen! Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus Jeg griner aldrig af andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Jeg glemte at melde til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Vi kommer om lørdagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst fairlady Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Min mormor skal udstille hendes Pekingeser dreng i Fredericia d. 14. Og jeg tager så til Jylland for at kigge, og suge lærdom til mig:) I den forbindelse havde jeg tænkt på at tage mine 2 stk. 3mdr gamle hvalpe med så de kan vænne sig lidt til at være sådan et sted inden at de selv skal udstilles. Må jeg gerne som gæst medbringe 2 stk. hvalpe, som ikke har DKK tavle og som kun er der for tilvæning og ikke fordi de skal udstilles?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Vi kommer ikke, mit dårlige knæ kan vist ikke holde til en hel dag der nede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Min mormor skal udstille hendes Pekingeser dreng i Fredericia d. 14. Og jeg tager så til Jylland for at kigge, og suge lærdom til mig:)I den forbindelse havde jeg tænkt på at tage mine 2 stk. 3mdr gamle hvalpe med så de kan vænne sig lidt til at være sådan et sted inden at de selv skal udstilles. Må jeg gerne som gæst medbringe 2 stk. hvalpe, som ikke har DKK tavle og som kun er der for tilvæning og ikke fordi de skal udstilles?? Ja hvis de er vaccineret... Men tag en transportkasse med til dem og et tæppe du kan ligge over kassen.. Har du ikke en voksen hund du kan tage med også? Voksne hunde klarer den slags bedre end hvalpe, og så lærer hvalpene at det er helt ok.. Det er en stor udstilling, meget stor.. Og hvalpene kan godt få en rigtig dårlig oplevelse. Jeg tror nok vi har meldt 4 hunde til.. Og så regner jeg med at tage et par hvalpe med for træningens skyld.. Men det kommer an på hvordan det hele kommer til at gå op til dagen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst fairlady Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Jo min yorkie-pige, men hun kan ikke lide hvalpene:???: Men mormor har da hendes geser-dreng med.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Jeg kommer om lørdagen, bare for at kigge og shoppe lidt til hundene, hvis der er noget godt. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Hvilken slags udstilling er det? og er det i nærheden af banegården? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Er der et link til det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Er der et link til det? Værsgo' http://www.dansk-kennel-klub.dk/1111 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Værsgo' http://www.dansk-kennel-klub.dk/1111 Mange tak :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Min mormor skal udstille hendes Pekingeser dreng i Fredericia d. 14. Og jeg tager så til Jylland for at kigge, og suge lærdom til mig:)I den forbindelse havde jeg tænkt på at tage mine 2 stk. 3mdr gamle hvalpe med så de kan vænne sig lidt til at være sådan et sted inden at de selv skal udstilles. Må jeg gerne som gæst medbringe 2 stk. hvalpe, som ikke har DKK tavle og som kun er der for tilvæning og ikke fordi de skal udstilles?? Ja hvis de er vaccineret... Men tag en transportkasse med til dem og et tæppe du kan ligge over kassen.. Har du ikke en voksen hund du kan tage med også? Voksne hunde klarer den slags bedre end hvalpe, og så lærer hvalpene at det er helt ok.. Det er en stor udstilling, meget stor.. Og hvalpene kan godt få en rigtig dårlig oplevelse.Jeg tror nok vi har meldt 4 hunde til.. Og så regner jeg med at tage et par hvalpe med for træningens skyld.. Men det kommer an på hvordan det hele kommer til at gå op til dagen. + det koster at få dem med ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Wsg – søndag (udstiller) Tweesa – lørdag (udstiller) Mk101 – søndag (udstiller) JeanetteH – måske (kigger bare) Kennel-løwchen – lørdag (udstiller) Fairlady – lørdag (går jeg ud fra) Bantus – lørdag (kigger bare) BongoJungle - ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Kommer muligvis lørdag, hvis det praktiske kan hænge sammen. Hvis jeg kommer, så har jeg Labell med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Februar 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2009 Jeg kommer også lørdag med en hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts