Hop til indhold

Tøj / jakker til gravhunde


Gæst Aalborgpigen
 Share

Recommended Posts

Gæst Aalborgpigen

Bruger i andre trøjer/ jakker til jeres gravhunde.

Vores lille pige fryser så frygteligt om vinteren, så "farmor" strikkede en trøje til hende, men skidtet falder af, så kæbte jeg en, men den dur heller ikke.

 

Har i andre det problem ?

Og hvor har i evt handlet gravhundetøj henne ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Hej!

 

Maggie frøs lidt da vi gik til træning, og der var ikke sådan fornuftige dækkener i hendes størrelse, så jeg tog kæresten striksok str. 43 og klippe tådelen af og to huller til ben. Så havde hun en rigtig fin rullekravetrøje, der var lang nok til at dække hendes mave, som er der hun fryser og det jeg synes er problemet med de trøjer man kan købe.

 

Derudover har jeg ingen gode råd, for jeg er også stødt på at de ting man kan købe er for korte til kroppen, og for lange til benene.

Heldigvis fryser Maggie ikke længere når hun er ude.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Hej. Det er svært at finde til gravhunde men vi har haft held med strikjakker - fra Snoopy dog. De er lidt svære at finde men vi har lige købt en hos lucky Pets. Men så er de jo ikke vandtætte. Herudover har jeg selv syet en i bævernylon og fleece til vores gravhund - efter at vi havde købt os fattige i diverse hundefrakker som aldrig passede. Vh Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Guffe

hejsa...

 

jeg har også forgæves ledt efter en regnfrakke til min Guffe for han kan bestemt ikke lide regnvejr, men nu vil jeg prøve at købe en på nettet på porcani.dk.......håber den passer han er jo ikke så stor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har fundet det her, men det er ret dyrt :hmm:

Model Skrylle designet til Gravhunde og andre " lange " hunde med korte ben

Findes i 4 str:

T0 - 35 - 37 cm i rygmål

T1 - 38 - 40 cm

T2 - 41 - 43 cm

T3 - 44 - 46 cm

T2 og T3 er desværre pt. udsolgt fra leverandøren.

Pris: 675,-

Skrylle_til_gravhunde.jpgAlle Modeller kan bestilles og sendes med posten. Forsendelsen koster 50,-

For at få dækkenet i den rette størrelse skal du måle din hund.

Mål fra halsbånd og til begyndelse af halerod og træk 3 - 4 cm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...