Hop til indhold

Fra hvalp til hund - billeder


Bankov
 Share

Recommended Posts

Endnu et schæferdyr herfra. :mrgreen:

 

Da mit schæferdyr var godt to år (tror jeg det var :oops:) lavede jeg sådan en fra hvalp til voksen montage, som jeg lige genbruger nu. I tilfælde af at nogen (Aslan :mrgreen:) skulle bede om et mere nutidigt billede af frk Ozzie, så kaster jeg også lige et dugfriskt billede på, som er Ozzie som hun ser ud nu, 4 år gammel.

 

voksenOzzie.jpg

 

Smuk :hjerte:

 

Tyson spørger, om de skal være kærester. Så skal Ozzie bare love at blive liggende sådan der, for ellers kan han ikke nå. :mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 72
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Smuk :hjerte:

 

Tyson spørger, om de skal være kærester. Så skal Ozzie bare love at blive liggende sådan der, for ellers kan han ikke nå. :mrgreen: :blink:

 

 

Taaark!

 

Ozzie siger ja tak til kæresteinvitationen. Tyson er lige hendes type og hun bliver gerne liggende så længe han er lidt forsigtig. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Jeg synes det er meget spændende at følge med på denne fora her,

og kan godt forstå at i er faldet for jeres hunde, de er nogle rigtige krammedyr som lille,

og de har taget en stor forvandling fra hvalp til voksen hund, men flote er de dog stadig,

det kunne være spændende om vi kunne fortsætte foraen, og følge dem gennem årene,

 

nå bare en lille strøtanke det sidste

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hihi modsat de andre hunde herinde, så er Jason vokset nedaf. :mrgreen:

 

Hvor er han bare sød! Og sikke hans pels har ændret sig. :shock:

 

Ja det er han nemlig for det er IKKE fordi hans ejer ikke kan finde ud af at lægge billeder ordentligt ind!:mrgreen::engel:

Sølv pudler bliver jo født sorte og er udfarvet omkring 1-3 årsalderen så ma kan ca. se alderen på pelsfarven :cool: Sølvpudlen har forresten aldrig samme farve.

 

Ved sår, blå mærker og skrammer (fx ved vaccination eller hvis hunden har en tæge e.l.) bliver hårene på det "skadede" område helt sorte og når tæverne kommer i løbetid får de en mørk stribe ned langs ryggen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
Ja det er han nemlig for det er IKKE fordi hans ejer ikke kan finde ud af at lægge billeder ordentligt ind!:mrgreen::engel:

 

Sølv pudler bliver jo født sorte og er udfarvet omkring 1-3 årsalderen så ma kan ca. se alderen på pelsfarven :cool: Sølvpudlen har forresten aldrig samme farve.

 

Ved sår, blå mærker og skrammer (fx ved vaccination eller hvis hunden har en tæge e.l.) bliver hårene på det "skadede" område helt sorte og når tæverne kommer i løbetid får de en mørk stribe ned langs ryggen :-)

 

Man må sige at det så er en meget praktisk hund :mrgreen:! Hvis man på dens pels kan se om der er noget og kan holde øje med at hunden er i løbetid :-D! Men meget smart at pelsen "gør opmærksom på" at der er noget :roll:!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Man må sige at det så er en meget praktisk hund :mrgreen:! Hvis man på dens pels kan se om der er noget og kan holde øje med at hunden er i løbetid :-D! Men meget smart at pelsen "gør opmærksom på" at der er noget :roll:!

 

men ikke særlig sjovt når man skal gøre den klar til udstilling :shock:- ogå derfor pudeltæver udstilles færdig før de skal have hvalpe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
men ikke særlig sjovt når man skal gøre den klar til udstilling :shock:- ogå derfor pudeltæver udstilles færdig før de skal have hvalpe

 

Nej okey :-D, selvfølgelig ikke så smart ved en udstilling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...