Stjernetosse Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Vi var jo i sommerhus nytåret over med hele hundebanden - Bestående af Oscar, Stella, Svea & Asta. Det var selvfølgelig super hyggeligt, og der er da kommet lidt billeder ud af det. Jeg har oprettet et album, og her er lige lidt af billederne derfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Weee det var på tide Dejlige billeder af 4 skønne hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Nogle gode close up det må da også have været super hyggeligt for de 2 benede også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 dejlige billeder (som altid fristes man næsten til at sige) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Var lige oppe og se alle billederne oppe i albums. De ser rigtige fine ud, men jeg har et lille spørgsmål til det dækken som Svea har på. Er det et som du selv har syet? Og kunne man få lov til, at se Svea med det på hvor man kan se hele figuren. Pleace Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Var lige oppe og se alle billederne oppe i albums. De ser rigtige fine ud, men jeg har et lille spørgsmål til det dækken som Svea har på. Er det et som du selv har syet? Og kunne man få lov til, at se Svea med det på hvor man kan se hele figuren. Pleace Det er Stella's fleece hun har på. Det er et hurtta overall som Ekaterina har klippet bagbenene af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Tilføjelse til ovenstående. Jeg har købt denne fleece til Svea, dog er hun på ferie grundet løbetid, så kan ikke vise modelbilleder af hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Nogle gode close up det må da også have været super hyggeligt for de 2 benede også Tak. Og jo det var rigtig hyggeligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Skønne slønne billeder. Sig mig engang, det er da ikke Asta vel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Skønne slønne billeder. Sig mig engang, det er da ikke Asta vel? jo det er da, hun er blevet vildt stor at se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 jo det er da, hun er blevet vildt stor at se på Ai det kan ikke passe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Oh yes, det er min lille giraf-staby Stor, det må man sige hun er, 52 cm over skuldrene og 16 kg tung, og hun bliver ved med at vokse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Oh yes, det er min lille giraf-staby Stor, det må man sige hun er, 52 cm over skuldrene og 16 kg tung, og hun bliver ved med at vokse Årh ja, måske Aslan en dag får en legekamerat Hvordan går det med den lille store Asta? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Fiine billeder forresten :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Årh ja, måske Aslan en dag får en legekamerat Hvordan går det med den lille store Asta? Det går rigtigt godt med hende. Hun er vist ved at komme i løbetid, så hun er jo snart det man kan betegne som en voksen dame. Hun er den rene træningsnarkoman, så på det punkt skrider det også fremad som det skal. Hende og Stella elsker hinanden og hygger sig gevaldigt, både med vild leg, ørevask og delen af tyretissemænd. Hun er bare en skøn "lille" hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts