Gæst GyldenNala Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Kan jeg risikere at Nala bliver syg efter den her omgang? Eller er der ikke noget at mærke/se? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 første vaccination og chipmærkning var der ingenting ved Karla, anden vaccination blev hun syg og trist et par timer efter... der ligger en tråd om det den hedder "reaktion på vaccination" tror jeg... Vagtdyrlægen sagde, da jeg ringede, at de så det af og til, men det var ret sjældent... hun var også frisk igen næste dag... eller måske endda samme aften... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Jeg har aldrig mærket noget på Luna.. Og hun er efterhånden blevet vaccineret nogle gange:-D Som 1 årig fik hun desuden en ny chip sat i, da den første forsvandt Vi går ind, bliver tjekket igennem, stukket og så betaler vi og går hjem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Laika elsker at komme til dokter dyr, hvergang vi kommer omkring skal hun lige ind og sige hej til dem alle der inde og have sine 3 godbider og klappeture varighed ca. 20 min. Hun reagere ikke på om hun bliver vaksineret eller hun bliver undersøgt grundigt dokter dyr kan få lov til det hele, men hun kommer også på besøg mindst en gang i ugen, så hun er meget tillidsfuld over for doktoren Laika har fået de gengse vaksinationer uden piven. og et par stykker mere for ræveskab, da vi vandre meget i naturen ( forebyggende ) og antibiotika for øreflåd som hun også tog med sindsro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts