Hop til indhold

Efter vaccination og chip-mærkning?

Gæst GyldenNala
 Share

Recommended Posts

Gæst GyldenNala

Kan jeg risikere at Nala bliver syg efter den her omgang? Eller er der ikke noget at mærke/se?

Link til indlæg
Del på andre sites

første vaccination og chipmærkning var der ingenting ved Karla, anden vaccination blev hun syg og trist et par timer efter... der ligger en tråd om det den hedder "reaktion på vaccination" tror jeg...

Vagtdyrlægen sagde, da jeg ringede, at de så det af og til, men det var ret sjældent... hun var også frisk igen næste dag... eller måske endda samme aften...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Laika elsker at komme til dokter dyr, hvergang vi kommer omkring skal hun lige ind og sige hej til dem alle der inde og have sine 3 godbider og klappeture varighed ca. 20 min.

Hun reagere ikke på om hun bliver vaksineret eller hun bliver undersøgt grundigt dokter dyr kan få lov til det hele,

men hun kommer også på besøg mindst en gang i ugen, så hun er meget tillidsfuld over for doktoren :engel:

Laika har fået de gengse vaksinationer uden piven.

og et par stykker mere for ræveskab, da vi vandre meget i naturen ( forebyggende ) og antibiotika for øreflåd som hun også tog med sindsro

Link til indlæg
Del på andre sites