Hop til indhold

Fjerritslev...


Umulia
 Share

Recommended Posts

Nu spørger jeg forsigtigt, fordi vi selvfølgelig ikke skal hænge nogen ud, men hvis nogle herinde kender til en dame fra Fjerritslev, der bl.a. har opdrættet Newfoundlænder, Grand Danois og Norsk Skovkat, og ved hvad der er sket med hendes hunde, så må I meget gerne skrive til mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu spørger jeg forsigtigt, fordi vi selvfølgelig ikke skal hænge nogen ud, men hvis nogle herinde kender til en dame fra Fjerritslev, der bl.a. har opdrættet Newfoundlænder, Grand Danois og Norsk Skovkat, og ved hvad der er sket med hendes hunde, så må I meget gerne skrive til mig.

 

hvad tænker du på?

jeg bor jo i nærheden sikkert, så jeg vil da prøve at forhører hos mine bekendte osv. mig hvis det kan være til nogen hjælp? (du er også velkommen til at skrive en pb til mig hvis det er)

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad tænker du på?

jeg bor jo i nærheden sikkert, så jeg vil da prøve at forhører hos mine bekendte osv. mig hvis det kan være til nogen hjælp? (du er også velkommen til at skrive en pb til mig hvis det er)

 

Tak, men den pågældende er meget kendt (eller berygtet) i hundekredse. Jeg er sikker på at der er nogle der ved hvem det drejer sig om :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu spørger jeg forsigtigt, fordi vi selvfølgelig ikke skal hænge nogen ud, men hvis nogle herinde kender til en dame fra Fjerritslev, der bl.a. har opdrættet Newfoundlænder, Grand Danois og Norsk Skovkat, og ved hvad der er sket med hendes hunde, så må I meget gerne skrive til mig.

 

ved du om de også sælger Cavalier king charles ,:?: jeg har dårlig erfaring fra Fjerritslev med disse, og ved der er en mere her på forum som har.:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
ved du om de også sælger Cavalier king charles ,:?: jeg har dårlig erfaring fra Fjerritslev med disse, og ved der er en mere her på forum som har.:megaked:

 

Der er en i mit nabolag, der sandsynligvis har købt fra samme opdrætter som dig. Opdrætteren var også fra Fjerritslev. Hun havde købt den som ren cavalier, men den er helt korthåret. Der er tydeligvis gravhund i den...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en i mit nabolag, der sandsynligvis har købt fra samme opdrætter som dig. Opdrætteren var også fra Fjerritslev. Hun havde købt den som ren cavalier, men den er helt korthåret. Der er tydeligvis gravhund i den...

 

ja det lyder som noget af det jeg kender, men min første hund derfra var syg :megaked: og ved en mere her på forum har samme erfaring, men min syge hund døde :megaked: så mit råd er pas på hvis i køber hund fra Fjerritslev.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det lyder som noget af det jeg kender, men min første hund derfra var syg :megaked: og ved en mere her på forum har samme erfaring, men min syge hund døde :megaked: så mit råd er pas på hvis i køber hund fra Fjerritslev.

 

Synes man skal passe lidt på at skrive sådan. Der kan findes andre opdrættere under det postnummer, vel og mærke gode opdrættere.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 years later...
Ja det er jeg godt klar over men har lige spurgt på en cavalier blanding der, så vil da være ked af at få en syg hund

 

Jeg aner ikke hvem damen er. Men hvis du har et navn på sælger så er første skridt at google, hvis det er en berygtet hundehandler så skal der nok dukke advarsler op.

 

Hvis det er gennem gul og gratis eller dba så ville jeg også tjekke personens andre annoncer og se om de har flere kuld til salg. Specielt hvis det er flere forskellige racer/blandingskuld til salg på en gang så ville jeg holde mig langt væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...