Hop til indhold

Nu tør jeg godt...


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jamen dog ! Hvor er det bare lækkert. Tillykke med den bette !!! :-D

 

Sådan en dejlig bamse der er nu aldrig bette... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så fik du en :-D Godt gået :5up:

 

Nu bliver jeg så nødt til at spørge om du har anskaffet dig din første hund med tavle? (dette er blot nysgerrighed, intet ondt, fusket eller provokerende) Men der er vel ikke så mange af dem herhjemme?

Link til indlæg
Del på andre sites

TILLYKKE :mrgreen: fedt navn :lol:

 

(jeg sku nødig snakke, havde et jordegern der hed Arnold :oops::lol: )

 

Længe leve originale navne :thumsup:

 

:lol:

Jeg kender én, der havde en leguan ved navn Ole, og nogle andre der havde en kat, som hed Bent. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik du en :-D Godt gået :5up:

 

Nu bliver jeg så nødt til at spørge om du har anskaffet dig din første hund med tavle? (dette er blot nysgerrighed, intet ondt, fusket eller provokerende) Men der er vel ikke så mange af dem herhjemme?

 

Han er uden tavle, og stammer fra en hvalpefabrik. Det er de kolde facts.

 

Jeg har selvfølgelig tænkt meget over det, og som jeg skrev tidligere, ville jeg aldrig have købt direkte hos den pågældende "opdrætter". Men nu eksisterer hvalpen alså, og hvad skal der så ske med ham?

"Opdrætteren" ville gerne have købt ham tilbage, men det nægtede ejeren da heldigvis.

 

Jeg har sådan set ikke noget at miste ved at købe sådan en hund. Jeg skal hverken avle eller udstille - han skal kastreres. Selvfølgelig kan han blive syg, men jeg mangler stadig beviser for at det ikke også kan ske for tavlehunde. Og viser det sig at han får en eller anden skavank, kan han godt "bruges" alligevel, for jeg har ingen ambitioner med mine hunde.

 

Jeg synes helt klart at vedkommende, der har opdrættet ham, aldrig skulle have lov til at have dyr, men det er jo ikke denne hvalps skyld at han kommer derfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er uden tavle, og stammer fra en hvalpefabrik. Det er de kolde facts.

 

Jeg har selvfølgelig tænkt meget over det, og som jeg skrev tidligere, ville jeg aldrig have købt direkte hos den pågældende "opdrætter". Men nu eksisterer hvalpen alså, og hvad skal der så ske med ham?

"Opdrætteren" ville gerne have købt ham tilbage, men det nægtede ejeren da heldigvis.

 

Jeg har sådan set ikke noget at miste ved at købe sådan en hund. Jeg skal hverken avle eller udstille - han skal kastreres. Selvfølgelig kan han blive syg, men jeg mangler stadig beviser for at det ikke også kan ske for tavlehunde. Og viser det sig at han får en eller anden skavank, kan han godt "bruges" alligevel, for jeg har ingen ambitioner med mine hunde.

 

Jeg synes helt klart at vedkommende, der har opdrættet ham, aldrig skulle have lov til at have dyr, men det er jo ikke denne hvalps skyld at han kommer derfra.

 

 

Det er jo som du selv siger: Nu existere den hvalp rent faktisk ! Og så giver du ham chancen. Det er da bare lækkert og hvis du alligevel ikke skal opnå både dette og hint konkurrence og udstillingsmæssigt, hvor du skal bruge en tavle, så er der jo ingen grund til panik :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...