Hop til indhold

Hund vs. ejer


Tonks
 Share

Recommended Posts

Ret træls at der er en tråd, man ikke kan følge med i, fordi man får ødelagt harry potter bøgerne af det. Jeg har IKKE læst dem færdig! og hvorfor skal den være SÅ ot? :cry:

 

Sorry :rolleyes: men sys altså ikke der er blevet afsløret ret meget.

 

Nu har den jo været ude i pænt lang tid, og man kan da vel ikke (og burde ikke) være nødt til at tage hensyn hele tiden og aldrig kunne komme ind på emnet.

 

SÅ SE DOG AT FÅ DEN LÆST !!!:vinken::mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hold da op Jeanette, du ser OVERHOVDET ikke det fjernste ud som jeg havde forstillet mig efter alle de gange jeg har siddet og kigget på billedet af søde Luna :mrgreen: Gu ved om det betyder at I ikke ligner hinanden ret meget :confused::lol:

 

Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan finde ud af det her billede noget, men jeg prøver :blink: Jeg tror dog ikke rigtig at Chivas og jeg ligner hinanden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry :rolleyes: men sys altså ikke der er blevet afsløret ret meget.

 

Nu har den jo været ude i pænt lang tid, og man kan da vel ikke (og burde ikke) være nødt til at tage hensyn hele tiden og aldrig kunne komme ind på emnet.

 

SÅ SE DOG AT FÅ DEN LÆST !!!:vinken::mrgreen::lol:

 

Det var ikke ment som et surt opstød overhovedet, men mere et "hjælp, whine, jeg vil helst ikke have dem ødelagt... og btw- tråden er skredet lidt" (forestil Jer en lille mussestemme til det sidste :roll:)

 

Det er jo mit eget ansvar ikke at få dem ødelagt, og det har lykkedes ok indtil videre. Men man kan jo ikke gardere sig imod en tråd med billeder af hund og ejer :lol:

 

Nu er JEG så OT... :oops::oops::oops::oops::oops: Må hellere smide et billede mere af milo og hende der mig selv... Bare for ikke at være for pinlig :lol: :lol: :oops::engel:(Jeg har nok tabt det spil, bare i at indrømme, at jeg ikke har læst bøgerne færdig, meeen... Schh ;-))

 

Nysser.... :cool:

 

[ATTACH]5643[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem tænker du på???

 

Hvem, hvem, hvem :blink:

 

Faktisk de fleste! Det er virkelig skægt. Mon man så skifter udseende, hvis man får en anden race? :hmm:

 

Stasia og jeg ligner hinanden så meget - også i personlighed - at mine forældre bytter om på vores navne. :shock: Så jeg bliver bedt om at lade være med at gø, og Stasia skal køre forsigtigt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk de fleste! Det er virkelig skægt. Mon man så skifter udseende, hvis man får en anden race? :hmm:

 

Stasia og jeg ligner hinanden så meget - også i personlighed - at mine forældre bytter om på vores navne. :shock: Så jeg bliver bedt om at lade være med at gø, og Stasia skal køre forsigtigt :lol:

 

d050.gif Tak for et godt grin og nogle gode billeder på min indre nethinde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op Jeanette, du ser OVERHOVDET ikke det fjernste ud som jeg havde forstillet mig efter alle de gange jeg har siddet og kigget på billedet af søde Luna :mrgreen: Gu ved om det betyder at I ikke ligner hinanden ret meget :confused::lol:

 

Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan finde ud af det her billede noget, men jeg prøver :blink: Jeg tror dog ikke rigtig at Chivas og jeg ligner hinanden :lol:

 

Hehe, jamen sårn ser jeg ud:mrgreen: Og nej, jeg ligner da vist ikke Luna så meget :lol:

 

Men det er nu sjovt at få sat ansigt på folk:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Næææ ... har tråden udviklet sig en HP tråd :mrgreen:

 

Den må jeg være med i. Jeg kan vist ikke løbe mig fra at jeg er Fantasy fan, men en hund opkaldt efter LOTR, HP, Starwars og tildels Krull :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Haha Brian, du er sjooow... :mrgreen:

 

Jamen hundebøger ER altså ikke lige det samme:lol::lol:

 

 

hehe...det kan der være noget om...;-)...

 

Men har lige bestilt bogen "pitbull", om racen, så jeg kan få læst den...er blevet træt af at læse min amstaff-bog igen og igen...hehe...

og så kan jeg også lige få øvet mit engelsk, for der findes vist ikke nogen bøger på dansk...

 

(lover at jeg ser ligeså nørd og optaget ud når jeg læser dem, som HP-nørderne...:-P)

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe sjov tråd - det er sjovt at få sat nogle ansigter på folk! :-)

Tja det her er så mig i mit arbejde som hemmelig spion/ninja. Her udsendt til et skummelt hotel i Paris, til daglig var jeg forklædt som interrailer :lol:

n804345634_3645358_1535.jpg

 

...og her er min hund Harley, som går under dæk-navnet : Harley Farlig! Her er han på en hemmelig jule-mission forklædt som rensdyr!

n554474993_1898512_2594.jpg

 

...schhhh det er en hemmelighed! :blink:

 

***Gry***

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe sjov tråd - det er sjovt at få sat nogle ansigter på folk! :-)

Tja det her er så mig i mit arbejde som hemmelig spion/ninja. Her udsendt til et skummelt hotel i Paris, til daglig var jeg forklædt som interrailer :lol:

n804345634_3645358_1535.jpg

 

...og her er min hund Harley, som går under dæk-navnet : Harley Farlig! Her er han på en hemmelig jule-mission forklædt som rensdyr!

n554474993_1898512_2594.jpg

 

...schhhh det er en hemmelighed! :blink:

 

***Gry***

 

 

 

Hahahahha 1000 tak for et vidunderligt grin af den hemmelig historie :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk de fleste! Det er virkelig skægt. Mon man så skifter udseende, hvis man får en anden race? :hmm:

 

Stasia og jeg ligner hinanden så meget - også i personlighed - at mine forældre bytter om på vores navne. :shock: Så jeg bliver bedt om at lade være med at gø, og Stasia skal køre forsigtigt :lol:

 

Du gør altså også lige lovlig meget. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Faktisk de fleste! Det er virkelig skægt. Mon man så skifter udseende, hvis man får en anden race? :hmm:

 

Stasia og jeg ligner hinanden så meget - også i personlighed - at mine forældre bytter om på vores navne. :shock:Så jeg bliver bedt om at lade være med at gø, og Stasia skal køre forsigtigt :lol:

Lyder da meget rimeligt alt det gøøen kan faktisk godt distrahere under en konsentreret kørsel

så lydt du til dine fornuftige forældre og kom godt hjem ( hundehovede :engel: )

 

:oops::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

3.jpg

 

[ATTACH]5700[/ATTACH]

 

[ATTACH]5701[/ATTACH]

 

Tjaaaah ... Ved ikke hvor meget Hektor og jeg ligner hinanden. Han er en kæmpehund og jeg er en lille lort :lol: Men vi ser søde ud når vi kommer gående sammen i det mindste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
[ATTACH]5699[/ATTACH]

 

[ATTACH]5700[/ATTACH]

 

[ATTACH]5701[/ATTACH]

 

Tjaaaah ... Ved ikke hvor meget Hektor og jeg ligner hinanden. Han er en kæmpehund og jeg er en lille lort :lol: Men vi ser søde ud når vi kommer gående sammen i det mindste.

 

hmmm jeg har set dig før! Har du postet billeder af dig selv før?:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...