Hop til indhold

Træf ? Fyn / Odense?

Gæst K_Pallis
 Share

Recommended Posts

Gæst K_Pallis

Jeg vidste ikke lige under hvilket forum jeg skulle lægge dette indslag, men det endte så her.

Min lille Elliot er ikke så tryg ved andre hunde og vil derfor gerne mødes med nogen der har hund også, for at bygge en form for tryghed op med andre hunde..

Han er meget bange når der er andre hunde tæt på ham (altså snuser til ham), men når de går lidt væk fra ham, så er han helt vildt og vil gerne lege..

Det skal selvfølgelig gå langsomt og ikke bare kastes ud i det :). Men det kunne bare være dejligt hvis man kunne mødes et par hunde og sådan..? ;-)

Håber meget at der er nogen der har lyst :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor desværre i Horsens, men mine forældre bor i Sanderum, så hvis vi kan få det til at passe næste gang vi er nede på besøg, så vil vi da gerne mødes med jer...

Karla har størrelse som en dansk/svensk gårdhund... Hun er vant til helt små hunde, da vi har en yorkshireterrier-kammerat vi jævnligt går tur sammen med

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis

Det kunne da være rigtig dejligt hvis det var ;-)!

Ja altså Elliot er jo så ikke rigtig vandt til andre hunde, men bare den anden hund er i snor så den ikke lige overfalder Elliot, så kan de jo sagtens snakke og snuse :-).

Har nemlig erfaring med at det går meget nemmere for ham at kunne lide de andre hunde hvis de selv er i snor, fremfor at de overfalder ham :), da han så bliver skræmt.

Men det kunne være rigtig dejligt hvis det var :-)!

Link til indlæg
Del på andre sites

kommer gerne til Odense 4-5 gange om året og har også Rollo med de fleste gange så vi kunne også være friske på en gå tur i et roligt tempo og i snor. Rollo er Labrador blanding og ikke så høj i det, men meget legesyg og god til at dæmpe andre. har kun oplevet 2 han ikke kunne dæmpe og få glade. Så skal da skrive næste gang vi skal derover hvis det er:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor dejligt at se at du har lavet en tråd om det, det er også mit svar til dit spørgsmål til mig.

HVIS han en dag skal vendes til store hund, vil jeg gerne ligge hund til når den tid kommer :blink:

Og så får du karma med på vejen fordi du gør noget for din hund, frem for bare at lade det stå til :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis

Aslan: Det lyder bare super. Mange tak for det :blink:!

Jeg tror vidst der er nogle lidt store hunde iblandt de andre der har skrevet, så ja :)! Det kunne altid ske, da det kunne være rigtig hyggeligt at lave et lille træf :mrgreen:!

Tusind tak for Karma :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

skla vi nok sidder og overvejder søndag den 15 feb. vi skal til jylland til min farmors 75 års fødsdag om lørdagen og regner så med at sove derovre... kunne være vi kunne bruge en strække ben tur på vej hjem søndag... snakker lige med maden så vender jeg tilbage hvis i kan altså...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
skla vi nok sidder og overvejder søndag den 15 feb. vi skal til jylland til min farmors 75 års fødsdag om lørdagen og regner så med at sove derovre... kunne være vi kunne bruge en strække ben tur på vej hjem søndag... snakker lige med maden så vender jeg tilbage hvis i kan altså...

Ja, tror jeg godt at vi kan.. Vi skal til rund fødselsdag der om lørdagen, så vi er helt sikkert hjemme søndag.. Det er så bare hvor vi skal mødes og sådan :mrgreen:!

Skal nok skrive når jeg ved hvornår vi kommer til Fyn?

Hvilken del af Odense bor du i? Jeg har boet i Odense M og NV

Jeg bor i Tarup/Højstrup altså NV :-D..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, tror jeg godt at vi kan.. Vi skal til rund fødselsdag der om lørdagen, så vi er helt sikkert hjemme søndag.. Det er så bare hvor vi skal mødes og sådan :mrgreen:!

Jeg bor i Tarup/Højstrup altså NV :-D..

jamen det finder vi da bare ud af vi er i bil og kan komme rundt så intet problem det eneste sted vi har haft gået med Rollo var til skt. hans aften på engen sidste år (phyy ha der var mange mennesker syntes han) men hvis der er noget tættere på dig så kommer vi der hen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
jamen det finder vi da bare ud af vi er i bil og kan komme rundt så intet problem det eneste sted vi har haft gået med Rollo var til skt. hans aften på engen sidste år (phyy ha der var mange mennesker syntes han) men hvis der er noget tættere på dig så kommer vi der hen:-D

Super :mrgreen:! Skal nok lige finde et sted.. Kan godt ske at det kunne blive engen :-D. Men I skal nok lige høre nærmere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites