Gæst Hagedorn Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hej Vores familien har nu været de lykkelige ejere af dejlige Arthur i lidt over en måned og vi vil gerne dele lidt billeder med jer. Først et fra da vi lige havde fået ham, 8 uger og 3 dage gammel: [ATTACH]5634[/ATTACH] Og her et hvor han er ca 12 uger: [ATTACH]5629[/ATTACH] MVH Sofie Hagedorn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Velkommen til - og hvor er han dog lækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Uff for en lækkerg¢j :hjerte: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Han er rigtig lækker er det en berner senne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Jeg troede det var en border collie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Jeg troede det var en border collie Også mit gæt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 hej og velkommen til dig og din lækre hvalp glæder mig til at hører mere om jer:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Jeg troede det var en border collie Også mit gæt Ja ja ja i er så kloge (jeg fokuserede meget på den stribe i panden som berner sennen også har) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Arthur ser bare kær ud Og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Skøn vovse Han er smuk! Og velkommen til Glæder mig til at høre mere til dig og Arthur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hagedorn Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Hej alle. Tusind tak for de fine kommentarer og den flotte velkomst. Arthur er nu ikke en border collie, men en Australian Shepherd:-D MVH Sofie Hagedorn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Men de var da tæt på i deres gæt, trods alt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Ih.. Hvor er han skøn Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hagedorn Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Ja det var ret godt gættet at det var noget i den retning Jeg skulle selvfølgelig også bare lige have nævnt det i det første indlæg:blink: Men ihvertfald tak for jeres fine kommentarer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Hej alle. Tusind tak for de fine kommentarer og den flotte velkomst. Arthur er nu ikke en border collie, men en Australian Shepherd:-D MVH Sofie Hagedorn :hmm: fornemmer jeg en hvis umulighed i hende? (ironi er en dejlig ting) :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Velkommen til Arthur er en super lækker vaps :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Hej og velkommen på H-F håber du får mange gode timer her inde, men pas lige lidt på H-F er en stor smittekilde og tidsrøver :5up: Nå ja og en sød lille vovhund du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Aww hvor er han sød! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts