Hop til indhold

ny hvalp i huset


brigit
 Share

Recommended Posts

Så kom dagen endelig, hvor vi kunne drage til esbjerg, efter vores lille Enzo,:-D det har været en lang vendte tid, hvor vi har fuldt ham på billeder i 8 uger og været på besøg. :-)

Så nu har vi siden i søndags haft baby i huset :sut:

Puuha hvor er Zulo træt :gab: han holder øje både dag og nat.

Men hvor er det inponerende hvor fantastisk han har taget imod ham,:klap::klap: nu er vi sikre på at det nok skal blive godt, men hvor har jeg været nervøs for hvordan det skulle gå.

Lille Enzo er også faldet godt til tumler og leger med Zulo. og han er dygtig til at sove igennem, og laver ikke de store ulykker.:klap2:

vi har aldrig prøvet at have 2 hunde før, men har fået masser af hjælp, råd og vejledning, af både Enzo's opdrætter som har været fantastisk,og Zulo's, samt andre fra spidshunde kluppen, :5up::5up::5up::5up:

derfor kan der jo godt være nerver på og der kan blive brug for hjælp fra jer på Hf :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh altså hvor kommer der bare menge dejlige nye hvalpe til meeeeeeeen du manger da vist lige noget i dit indlæg hvor er billedet af lille Enzo???

Hvor er det dejligt at de er kommet godt ind på hinanden og mond ikke at den "gamle" snart kan sove trygt om natten igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

altså! Det kræver BILLEDER når man begynder at snakke om ny hvalp i huset!!!:engel:

 

Det lyder rigtig godt at det er gået så nemt med sammenføringen - er sikker på at to hunde vil have glæde af hinanden :mrgreen:

 

 

HVilken race er enzo?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni

Ja han er godt nok dejlig. Tillykke med ham.. :)

 

Hvis jeg ikke tager meget fejl så er han en Finsk lapphund fra kennel Finda :blink:

 

jeg venter også selv på en Finsk lapphund, som vi forhåbentlig skal hente i starten af April..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Ja han er godt nok dejlig. Tillykke med ham.. :)

 

Hvis jeg ikke tager meget fejl så er han en Finsk lapphund fra kennel Finda :blink:

 

jeg venter også selv på en Finsk lapphund, som vi forhåbentlig skal hente i starten af April..

 

Ej ! Så skal vi have fra det samme kuld måske ? Eller - mig og min kæreste er skrevet op hos Finda til F-kuldet :)

 

 

- Og så må jeg lige sige..at Enzo er møg lækker. Er glad for at det gik godt med at hente ham fra Esbjerg af, samt at Zulo er så god ved ham.

Det er nok hårdt for Zulo at være storebror :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...