Aslan Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Aslan er jo pænt gået i gang med at...........pynte vores bryggers, han mener jo nok at det ser pænt ud at man river dørkarmen af og bider i træet ud til døren osv osv. Så blev jeg foreslået at putte lidt tobasko på, hvilket var planen indtil jeg smagte det, fååk hvor er det stærkt, det vil jeg ikke byde min hund! Så har jeg hørt at man kan smøre eddike på, men det er jo syre Er der noget man kan smøre på, som hunden ikke kan li? (bare de steder hvor han tygger, ud over at vores hjem bliver hærget, ja så har hans tænder nok heller ikke så godt af det!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Jeg mener, at man kan få noget i Matas der hedder "gå væk hund"... Netop til sådanne problemer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Aslan er jo pænt gået i gang med at...........pynte vores bryggers, han mener jo nok at det ser pænt ud at man river dørkarmen af og bider i træet ud til døren osv osv. Så blev jeg foreslået at putte lidt tobasko på, hvilket var planen indtil jeg smagte det, fååk hvor er det stærkt, det vil jeg ikke byde min hund! Så har jeg hørt at man kan smøre eddike på, men det er jo syre Er der noget man kan smøre på, som hunden ikke kan li? (bare de steder hvor han tygger, ud over at vores hjem bliver hærget, ja så har hans tænder nok heller ikke så godt af det!) Du kan få noget Gå-Væk-Hund i dyrehandlerne som du kan sprøjte på der hvor den "lille" ynder at bide. Jeg prøvede i sin tid med alt fra Tabasco over tandpasta til hårspray krydret med peber. Intet hjalp, så om alt glipper så få gemalen til at beklæde de udsatte og nedgnavede vægge og paneler med plast paneler og de der hvide plast panelvæg-dimser, der ligner malet træ. Det gider vovse ikke gumle i...nå ja og så er det pænt og selvfølgelig forrygende let at gøre rent i forhold til normale vægge og træpaneler... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Jeg mener, at man kan få noget i Matas der hedder "gå væk hund"... Netop til sådanne problemer... Jeg købte på et tidspunkt det der hedder "gå væk hund/kat", da mine katte havde en forkærlighed for mine planter i vindueskarmene Det virkede suverænt! Både hunde og katte ELSKER lugten af det!! :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 jeg har brugt pebermynthe dråber de er efffektive synes jeg:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Jeg købte på et tidspunkt det der hedder "gå væk hund/kat", da mine katte havde en forkærlighed for mine planter i vindueskarmene Det virkede suverænt! Både hunde og katte ELSKER lugten af det!! :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Det er sgu ikke morsomt ok lidt da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Både hunde og katte ELSKER lugten af det!! :mums: Aslan er indtil videre alt ædende når han gider Men det er da et forsøg værd *dagen efter kommer dorte hjem til en hund der har spist sig udenfor og sidder logrende ved postkassen for at sige hej* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Du kan få noget Gå-Væk-Hund i dyrehandlerne som du kan sprøjte på der hvor den "lille" ynder at bide. Jeg prøvede i sin tid med alt fra Tabasco over tandpasta til hårspray krydret med peber. Intet hjalp, så om alt glipper så få gemalen til at beklæde de udsatte og nedgnavede vægge og paneler med plast paneler og de der hvide plast panelvæg-dimser, der ligner malet træ. Det gider vovse ikke gumle i...nå ja og så er det pænt og selvfølgelig forrygende let at gøre rent i forhold til normale vægge og træpaneler... Årh ja, brændte han ikke sin tunge på tobasco? Tandpaste er en elsket ting herhjemme, tabte engang en klat børstet tandpaste, siden den dag kommer en hvis herrer rendene når der børstes tænder, bare i tilfælde af Hvis plast (han har truet med at puttet træplader op hele vejen rundt) :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Det er sgu ikke morsomt ok lidt da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søe Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Jeg er lidt senil dement light og kan derfor så ikke huske..... Hvor gammel er Aslan? (ja altså den "lille" vuffer) Havde et lignende problem i Zippo's teenagealder og der hjalp denne dims meget. http://www.dyrlaegevagten.dk/shopframe.cfm?id=417&sprog=1&item=yes Bruger den stadig fra tid til anden, hvis der skal ske noget, som kan virke forstyrrende for Zippo's dagligdag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Jeg er lidt senil dement light og kan derfor så ikke huske..... Hvor gammel er Aslan? (ja altså den "lille" vuffer) Havde et lignende problem i Zippo's teenagealder og der hjalp denne dims meget. http://www.dyrlaegevagten.dk/shopframe.cfm?id=417&sprog=1&item=yes Bruger den stadig fra tid til anden, hvis der skal ske noget, som kan virke forstyrrende for Zippo's dagligdag. Han er en homon ramt teenager på 9 mdr Tak, det vil KRAFTIGT blive taget op til overvejelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søe Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Sådan en flaske holder ca. 30 dage, og så skal der blot købes en refill. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 :hmm: puttede lidt mynthedråber i min håndflade, så kom Aslan og duftede lidt for tæt på, jeg skal hilse og sige han brøds sig ikke om det Og så er vi meget tæt på at købe en DAP dims! Monstro den ikke er hentet i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 :hmm: puttede lidt mynthedråber i min håndflade, så kom Aslan og duftede lidt for tæt på, jeg skal hilse og sige han brøds sig ikke om det Og så er vi meget tæt på at købe en DAP dims! Monstro den ikke er hentet i morgen husk og købe de rigtige de er nemlige virkelige effektive vores håndtag på skufferne har ikke flere bidmærker:mrgreen::mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Jacki kan gudskelov ikke lide cayennepeber hvilket betyder, at både legetøjskurven og brædekurven begge i flet trods alle odds lever endnu, none the worse for wear :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Sølvpapir plejer at være effektivt til at bryde den slags dårlige vaner.... simpelthen sætte sølvpapir op (med gaffatape evt.) på de steder, hvor han plejer at gnave.... de fleste hunde bryder sig ikke om at bide i den slags ;o) Ellers kan man jo købe den her dims - hvis det er en adfærd, der skal trænes bedre ind http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=169810&ProductName=Chew+Leg+%2D+hundeleget%F8j+%2Dtil+stolebenet&GroupName=HundeLeget%F8j&GroupGuid=20 Ok.... lidt langt link og jeg kan ikke finde ud af det der med at korte dem ned, men www.4hotdogs.dk og under legetøj til hund er der sådan en tyggedims til at sætte på stoleben.... tror altså ikke det ville virke på mine tøser - tror faktisk hurtigt de ville lege trækkeleg med hele stolen ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Sølvpapir plejer at være effektivt til at bryde den slags dårlige vaner.... simpelthen sætte sølvpapir op (med gaffatape evt.) på de steder, hvor han plejer at gnave.... de fleste hunde bryder sig ikke om at bide i den slags ;o) Ellers kan man jo købe den her dims - hvis det er en adfærd, der skal trænes bedre ind http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=169810&ProductName=Chew+Leg+%2D+hundeleget%F8j+%2Dtil+stolebenet&GroupName=HundeLeget%F8j&GroupGuid=20 Ok.... lidt langt link og jeg kan ikke finde ud af det der med at korte dem ned, men www.4hotdogs.dk og under legetøj til hund er der sådan en tyggedims til at sætte på stoleben.... tror altså ikke det ville virke på mine tøser - tror faktisk hurtigt de ville lege trækkeleg med hele stolen ;o) Uha uha, kuldegys Har du nogensinde prøvet selv at bide i set stykke sølvpapir? Det river i alle mine tænder bare jeg tænker på, hvordan det føles. Det er skrækkeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Uha uha, kuldegys Har du nogensinde prøvet selv at bide i set stykke sølvpapir? Det river i alle mine tænder bare jeg tænker på, hvordan det føles. Det er skrækkeligt. Præcis - men følelsen er væk så snart du ikke bider i det mere - det er tabasco o.l. ikke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Sølvpapir plejer at være effektivt til at bryde den slags dårlige vaner.... simpelthen sætte sølvpapir op (med gaffatape evt.) på de steder, hvor han plejer at gnave.... de fleste hunde bryder sig ikke om at bide i den slags ;o) Ellers kan man jo købe den her dims - hvis det er en adfærd, der skal trænes bedre ind http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=169810&ProductName=Chew+Leg+%2D+hundeleget%F8j+%2Dtil+stolebenet&GroupName=HundeLeget%F8j&GroupGuid=20 Ok.... lidt langt link og jeg kan ikke finde ud af det der med at korte dem ned, men www.4hotdogs.dk og under legetøj til hund er der sådan en tyggedims til at sætte på stoleben.... tror altså ikke det ville virke på mine tøser - tror faktisk hurtigt de ville lege trækkeleg med hele stolen ;o) Uha uha, kuldegys Har du nogensinde prøvet selv at bide i set stykke sølvpapir? Det river i alle mine tænder bare jeg tænker på, hvordan det føles. Det er skrækkeligt. Præcis - men følelsen er væk så snart du ikke bider i det mere - det er tabasco o.l. ikke! Øøøøøøøh, Jacki var ligeglad med at sætte tænderne i sølvpapir Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Sølvpapir plejer at være effektivt til at bryde den slags dårlige vaner.... simpelthen sætte sølvpapir op (med gaffatape evt.) på de steder, hvor han plejer at gnave.... de fleste hunde bryder sig ikke om at bide i den slags ;o) Ellers kan man jo købe den her dims - hvis det er en adfærd, der skal trænes bedre ind http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=169810&ProductName=Chew+Leg+%2D+hundeleget%F8j+%2Dtil+stolebenet&GroupName=HundeLeget%F8j&GroupGuid=20 Ok.... lidt langt link og jeg kan ikke finde ud af det der med at korte dem ned, men www.4hotdogs.dk og under legetøj til hund er der sådan en tyggedims til at sætte på stoleben.... tror altså ikke det ville virke på mine tøser - tror faktisk hurtigt de ville lege trækkeleg med hele stolen ;o) pssst. sølvpapir virker ikke til katte de flår det bare i 1000000 stykker og spreder det over hele huset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Øøøøøøøh, Jacki var ligeglad med at sætte tænderne i sølvpapir Pokkers.... Jacki skal da også ødelægge det hele! OT - vil du forøvrigt ikke måske ud og lære mig at gå spor en dag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 :hmm: puttede lidt mynthedråber i min håndflade, så kom Aslan og duftede lidt for tæt på, jeg skal hilse og sige han brøds sig ikke om det Og så er vi meget tæt på at købe en DAP dims! Monstro den ikke er hentet i morgen Hvis du mangler en DAP dims kan du få vores bare du betaler for porto, den er halv brugt, men virkede ikke på Dumle. Det dersens "gå væk hund/kat" virker suverænt på vores kat, men Dumle syntes altså bare ting bliver ekstra interessante når det er på. Ting hunden ikke kan lide kan måske godt overses hvis den er bange/nervøs når den er alene og så bider i ting (det var ihvert fald tilfældet ved Dumle) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Pokkers.... Jacki skal da også ødelægge det hele! OT - vil du forøvrigt ikke måske ud og lære mig at gå spor en dag? Beklager men hun har altid være lidt egen Jo da, gerne :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Hvis du mangler en DAP dims kan du få vores bare du betaler for porto, den er halv brugt, men virkede ikke på Dumle. Det dersens "gå væk hund/kat" virker suverænt på vores kat, men Dumle syntes altså bare ting bliver ekstra interessante når det er på. Ting hunden ikke kan lide kan måske godt overses hvis den er bange/nervøs når den er alene og så bider i ting (det var ihvert fald tilfældet ved Dumle) Sådan virkede det der "gå væk hund" også på Robin... Tøserne har kun bidt i gipsvæggene - altid lige ved siden af døren.... tror måske de er klogere end jeg går og regner dem for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts