Gæst Gucci Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Ja jeg fik lige en mail og ville lige dele det med jer herinde, hvis i ikke allerede vidste det :blink: 20% er jo en del Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Så fik jeg lige bestilt lidt ting selvom jeg egentlig havde besluttet det skulle vente til februar... men man skal jo ikke sige nej tak til 20% af :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Så fik jeg lige bestilt lidt ting selvom jeg egentlig havde besluttet det skulle vente til februar... men man skal jo ikke sige nej tak til 20% af :blink: Nej det er dæleme meget at spare - de er jo ok billige i forvejen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 ved du hvor længe tilbuddet gælder, kan ikke lige se det? uhh http://www.zooplus.com/shop/dogs/dog_beds_baskets/dog_baskets_and_blankets/dog_basket/99918 Size 5: L 91 x W 63.5 x H 29.5cm den størrelse koster minimum 330 kr hos den lokale dyrlæge har jeg set... tjek tjek konto.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 ved du hvor længe tilbuddet gælder, kan ikke lige se det? uhh http://www.zooplus.com/shop/dogs/dog_beds_baskets/dog_baskets_and_blankets/dog_basket/51434 den store størrelse koster minimum 330 kr hos den lokale dyrlæge har jeg set... Som jeg har skrevet i overskriften er det en uge frem = 7 dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Som jeg har skrevet i overskriften er det en uge frem = 7 dage :mrgreen::rolleyes::roll::engel::5up::5up::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 der står det er indtil d 27.01 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 der står det er indtil d 27.01 ti nu bare stille ikke jeg overså det jo ikke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 ja så er jeg åbenbart en klovn også 5 dage frem så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 men jeg fik følgende 3 ting for i alt 277 kr inkl. fragt fra tyskland - og det er saftsuseme billigt, eftersom træspillet i sig selv koster over 300 kr på danske sider Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 fejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 men jeg fik følgende 3 ting for i alt 277 kr inkl. fragt fra tyskland - og det er saftsuseme billigt, eftersom træspillet i sig selv koster over 300 kr på danske sider ser spændende ud det spil, overvejer selv et spil til cujo nemlig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Jeg tør slet ikke kigge på siden:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 ser spændende ud det spil, overvejer selv et spil til cujo nemlig... Karla har haft dette (vedhæftet) siden hun var helt lille... men det er alt for nemt for hende efterhånden, så vi skulle have et nyt med lidt udfordring i tænkte jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Jeg tør slet ikke kigge på siden:mrgreen: Heller ikke mig - jeg prøver stadig at komme mig over julen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Nu havde jeg endelig overtalt mig selv til at gå in og købe et spil til Aslan, og så er siden gud hjælpe mig nede Måske det er mit internet, eller også er det bare HF mennesker der køber så vildt ind, at der ikke er plads til lille mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Jeg tør slet ikke kigge på siden:mrgreen: Jeg har også på fornemmelsen af, at et besøg derinde kan blive små dyrt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Når nu jeg har ulejliget mig med denne tråd, så vil jeg altså se billeder af, hvad i bestiller Sæææææt i gang :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maria&kenni Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Nu kan det godt være at det er mig der er dum, men syntes ikke at det er det hele der er 20% på er det?? :oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Nu kan det godt være at det er mig der er dum, men syntes ikke at det er det hele der er 20% på er det?? :oops: Hunde, katte og gnaver ting mener jeg det var Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maria&kenni Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 nåh okay. tak syntes bare der var nogen steder der var streget over med rødt også andre steder der ikke var.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 nåh okay. tak syntes bare der var nogen steder der var streget over med rødt også andre steder der ikke var.. Oki så meget har jeg ikke kigget :blink: Men kan godt være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 altså når du har smidt alting i indkøbskurven, så taster du tilbudskoden ind (den står i det banner jeg har smidt ind som billede) ofg så trækker den 20% af dine samlede indkøb herligt nemt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maria&kenni Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 altså når du har smidt alting i indkøbskurven, så taster du tilbudskoden ind (den står i det banner jeg har smidt ind som billede) ofg så trækker den 20% af dine samlede indkøb herligt nemt Arh super tusinde tak :blink: Ja det er godt nok herligt nemt.. hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Jeg har fundet en masse lækre ting, men har ikke kreditkort ...............................hvilket måske er meget godt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts