Gæst Aussies for ever Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Madmor har givet en en blastbakke som foderskål og sådan en fisser frem og tilbage når man slikker i den. Hvad gør en smart hund så? Stille sig i den selvfølgelig Der er lidt vel snavset ja Hundene har lige været ude og lege i pladdermarken aka haven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 hi Hi klog hund :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 hehe, det samme gør sheila! Det ser især sjovt ud når hun gør det ved en leverpostejbakke:lol: Mysla skubber den bare rundt over det hele:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Karla gør det også med leverpostejsbakker, men først når hun har slikket en del af bunden ren man skulle jo nødig få fedtede poter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Madmor har givet en en blastbakke som foderskål og sådan en fisser frem og tilbage når man slikker i den. Hvad gør en smart hund så? Stille sig i den selvfølgelig Der er lidt vel snavset ja Hundene har lige været ude og lege i pladdermarken aka haven. Åh, hehe. Ikke helt dumt ! Når nu madmor har vøret så ubetænkelig, så må man jo finde en løsning selv , ik' ? Uha, sådan en blue merle aussie er på min "to-do-liste" inden jeg kradser af. En aussie og en sheltie. Men nu starter jeg altså med lappen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Uha, sådan en blue merle aussie er på min "to-do-liste" inden jeg kradser af. En aussie og en sheltie. Men nu starter jeg altså med lappen Jamen det er da også en vildt dejlig hund - har selv har kigget på dem. Hvornår skal det være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Jamen det er da også en vildt dejlig hund - har selv har kigget på dem. Hvornår skal det være? Jamen forhåbentlig her til april - tæven skulle gerne føde midt feb. Sidste forhidnrign er dog lige at vi skal have underskrift fra dem i opgangen, men der er kaldt til møde i feb, så vi kan få det ordnet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts