Hop til indhold

Bad af hvalp?


Gæst GyldenNala
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Ja jeg bruger shampoo.

 

Zacho bliver vasket i en shampoo fra Virbac, der hedder Seboderm og Joey med minkolieshampoo fra KW.

De bliver i gennemsnit vasket hver 2 måned og oftest i forbindelse med at de har rullet sig i et eller andet meget ildelugtende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger noget mildt hvalpe shampoo,det bruger vi stadig nu hvor han er over et år,tror vi har badet ham ca 4 gange, det er noget vi gør hvis vi synes han er vildt meget beskidt.:mrgreen:

Det med at de ruller sig fordi de dufter, er vist en gammel skrøne.

Zulo har aldrig rullet sig i noget.

Min gamle blanding, gjorde det tit hvis han kunne slippe adsted med det uanset om han var nybadet ell.ej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

KW minkolieshampoo eller KW bad og føn -- ingen af dem er jeg dog tilfredse med, men aner ikke hvad der er godt for pelsen og hunden bliver ren og får al mudderet af pelsen (han er helt brun på benene og skal vaskes der en 4-5 gange når han er i bad - bliver helt overrasket hver gang jeg vasker ham)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger Grimeinator neutral , det dufter herligt og gør pelsen blød og luftig , samtidig fremhæver det deres farve . Til sidst får de lidt bodifair så de dufter skønt

 

Og vores hunde viser tydeligt at de nyder at være nyordnet

Link til indlæg
Del på andre sites

på mit arbejde har vi almindelig hundeshampoo, og også ¢kologiske shampooer i forskellige farver (til forskellige pelstyper etc) + balsam. Jeg elsker at bade/f¢nne/frisere, det er så dejligt Beskidt hun kommer ind, ren velduftende luftig pelset hund går ud :mrgreen:

(og jeg ligner en druknet mus med l¢se hår klistret fast til alt mit t¢j :lol: )

 

Vi bader/vasker ikke vores egne ret tit, men hvis jeg havde bedre faciliteter til det tror jeg nu det ville blive gjort lidt oftere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kaukasia

Mine hunde bliver aldrig badet i shampoo for ved med sikkerhed nu at det skader hundens fedtinhold i pelsen.

Jeg skal dertil sige at den slags hund jeg ejer nu har en meget speciel pels

I går var de en tur i mudder og idag kan man intet se,de ryster skidtet af igen når de er tørre.ellers bliver de kun børstet

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har vasket Cleo med champoo to gane på 3 mdr, men den første gang, var mere for at få gammel ejers lugt ud af hende. 2. gang var 1. juledag, da hun desværre tvunget alene-hjemme pga pludselig indlæggelse, og hun var smurt ind i tis mv:cry:

 

Ellers får hun et ugentlig skyl med sæbe af numse og bagben, da der ellers kommer tis-striber:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...