Hop til indhold

Flink mand


Umulia
 Share

Recommended Posts

Her til formiddag var Leroy og jeg lige en tur ude i den store verden, og her mødte vi en mand der kom trækkende med sin cykel.

Det havde Leroy åbenbart aldrig set før, og det var i hvert fald meget farligt, så han lavede sin hyæne-imitation :rolleyes:

 

Men sør'me om ikke manden hev en hundekiks op ad lommen, og så var lillemanden pludselig mere modig, og turde godt at snuse til cyklen :5up:

 

Jeg synes det ville være en god idé hvis alle mennesker gik rundt med hundekiks i lommen - det foreslår jeg hermed ;-)

 

Vedhæfter et par billeder fra vores tur. Nøj, der var langt ned! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aw, det var da en flink mand I lige mødt jer der ! Og sikke nogle flotte billeder. Dog var jeg gået ned med nervesammenbrud, hvis jeg havde set min lille fede Berner SÅ højt oppe og med SÅ langt ned !!! :mrgreen:

 

Jeg overvejede faktisk også lidt om det var sikkert at slippe ham løs. Men han følger mig meget opmærksomt, og er let at styre med stemmen (endnu), så jeg tog chancen.

Jeg synes dog at han selv havde en meget god fornemmelse for hvor man ikke skulle gå hen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejede faktisk også lidt om det var sikkert at slippe ham løs. Men han følger mig meget opmærksomt, og er let at styre med stemmen (endnu), så jeg tog chancen.

Jeg synes dog at han selv havde en meget god fornemmelse for hvor man ikke skulle gå hen :-)

 

Mja, det er nok mere mig, der er hys end dyrene, der er dumme og vader lige ud over en kant. Det skal der vist ikke herske tvivl om. Bassen kan godt li´ at gå ud og kigge ned (arghs, det svimler for mig :shock:), men dyret har da til dato aldrig trådt lige ud i den blå luft !!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg giver helt afgjort en krammer til den første faldskærmsudspringer, der lander og begynder at dele hundekiks ud :lol::lol::lol:

 

Hm hm kan vi lige på et billede af hvordan du ser ud. hvis du er tilpas lækker er jeg sikker på at jannik melder sig friviligt :-)

 

Det skal så lige siges at Tacco har været med i faldskærmsklubben siden han var lille og er stadig nødt til at være i snor fordi han tror faldskærme kan spises :-D:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...