Umulia Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Her til formiddag var Leroy og jeg lige en tur ude i den store verden, og her mødte vi en mand der kom trækkende med sin cykel. Det havde Leroy åbenbart aldrig set før, og det var i hvert fald meget farligt, så han lavede sin hyæne-imitation Men sør'me om ikke manden hev en hundekiks op ad lommen, og så var lillemanden pludselig mere modig, og turde godt at snuse til cyklen :5up: Jeg synes det ville være en god idé hvis alle mennesker gik rundt med hundekiks i lommen - det foreslår jeg hermed Vedhæfter et par billeder fra vores tur. Nøj, der var langt ned! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Smuk hund , sød mand og sikke en udsigt lyder som en helt perfekt tur:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 godt forslag Vi har en dame i en elektrisk kørestol her i området, hun har altid hundekiks med til de hunde der bliver bange for hendes stol :5up: Behøver jeg at sige at Karla synes elektriske kørestole er fantastiske :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Aw, det var da en flink mand I lige mødt jer der ! Og sikke nogle flotte billeder. Dog var jeg gået ned med nervesammenbrud, hvis jeg havde set min lille fede Berner SÅ højt oppe og med SÅ langt ned !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Aw, det var da en flink mand I lige mødt jer der ! Og sikke nogle flotte billeder. Dog var jeg gået ned med nervesammenbrud, hvis jeg havde set min lille fede Berner SÅ højt oppe og med SÅ langt ned !!! Jeg overvejede faktisk også lidt om det var sikkert at slippe ham løs. Men han følger mig meget opmærksomt, og er let at styre med stemmen (endnu), så jeg tog chancen. Jeg synes dog at han selv havde en meget god fornemmelse for hvor man ikke skulle gå hen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Det er nogle fine billeder Og en fin mand som du mødte, som sagt så skulle der være flere af den slags mennesker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Er helt enig i at der skulle være flere mennesker med hundekiks i lommen Især hvis de "ser andeledes ud" altså er bevæbnet med enten cykel, kørestol, faldskærm eller lign Dejlige billeder, må have været en skøn tur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Jeg giver helt afgjort en krammer til den første faldskærmsudspringer, der lander og begynder at dele hundekiks ud :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Jeg er med de andre, jeg havde ikke holdt til at aslan stod der, men nu er han også TOTAL klodset Han er nu en flot lille dreng Og ja, alle burde gå med hundekiks i lommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 og tænk, hvis man også lige kunne give utrygge mennesker en guf så de ikke bliver udadreagerende - sjovt at tænke på Hvis man giver sig selv guffer, hedder det trøstespisning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Jeg overvejede faktisk også lidt om det var sikkert at slippe ham løs. Men han følger mig meget opmærksomt, og er let at styre med stemmen (endnu), så jeg tog chancen.Jeg synes dog at han selv havde en meget god fornemmelse for hvor man ikke skulle gå hen Mja, det er nok mere mig, der er hys end dyrene, der er dumme og vader lige ud over en kant. Det skal der vist ikke herske tvivl om. Bassen kan godt li´ at gå ud og kigge ned (arghs, det svimler for mig ), men dyret har da til dato aldrig trådt lige ud i den blå luft !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Damn et flot billede :hjerte: Men jeg havde godt nok heller ikke haft nerver til at se nogle gå der!! Det er jo kun træets rødder, der holder det på plads! :scared: Men dejlig gåtur - stemmer helt klart også for, at alle skal gå rundt med godbidder i lommerne Mangler dem bare selv, utroligt nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Jeg giver helt afgjort en krammer til den første faldskærmsudspringer, der lander og begynder at dele hundekiks ud :lol: Hm hm kan vi lige på et billede af hvordan du ser ud. hvis du er tilpas lækker er jeg sikker på at jannik melder sig friviligt Det skal så lige siges at Tacco har været med i faldskærmsklubben siden han var lille og er stadig nødt til at være i snor fordi han tror faldskærme kan spises :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Hm hm kan vi lige på et billede af hvordan du ser ud. hvis du er tilpas lækker er jeg sikker på at jannik melder sig friviligt Du har vist ikke set "Hund og ejer" tråden, hvor jeg blev totalt afsløret af Freudika :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Meget apropos: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/01/29/070026.htm?rss=true Post Danmark brugte sidste år 25 ton hundekiks :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Du har vist ikke set "Hund og ejer" tråden, hvor jeg blev totalt afsløret af Freudika :lol: Nej men nu skal jeg straks ind og lure :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Ha Ha lækker det er du helt sikkert :mrgreen: men tror du har lidt for emget hængemule til jannik :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Ha Ha lækker det er du helt sikkert :mrgreen: men tror du har lidt for emget hængemule til jannik :mrgreen: Helt til grin. Jeg spurtede ind for at få sat ansigt på vores Umulia og hvad så jeg ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Helt til grin. Jeg spurtede ind for at få sat ansigt på vores Umulia og hvad så jeg ??? Dejligt at der var andre der fælden :mrgreen: men nu har hun også definitivt mistet muligheden for at få faldskærmstrænet sin hund Så kan hun lære det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søe Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Hvis man giver sig selv guffer, hedder det trøstespisning Jeg vil nu sige at man(den) er meget fleksibel. :bigsmile: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts