Besvaret Januar 28, 200917 år comment_117479 Fredag aften fra kl. 18.00 har Petworld -20% på alt. Jeg ved ikke om det kun er for medlemmer, men så kan man jo bare melde sig ind på stedet. Jeg skal derind og have foder, halsbånd til Leroy og sikkert en masse, vi ikke har brug for Rapporter
Besvaret Januar 28, 200917 år comment_117482 Jeg har også fået brev omdet. Dog gælder det kun varer der ikke er på tilbud eller nedsat i forvejen. Rapporter
Besvaret Januar 28, 200917 år comment_117490 også brev her og en check på det svimlende beløb af 37 kroner... som vi hellere må få formøblet... Jeg overvejer stadig lidt om det skal være en flexline eller en sporline min store bonuscheck skal bruges på Rapporter
Besvaret Januar 29, 200917 år Forfatter comment_117829 Jeg fik også brevet, og en check på 140kr Din supershopper! Min mor og jeg fik 34 kr - tilsammen Rapporter
Besvaret Januar 29, 200917 år comment_117957 Din supershopper! Min mor og jeg fik 34 kr - tilsammen Shhh lad vær med at sige noget til min bedre halvdel :mrgreen: Alt foder o.lign købes som regel derude, det giver da lidt. Men har da brugt en slags penge derude lige pludselig.... Rapporter
Besvaret Januar 29, 200917 år comment_117959 Ih altså, jeg var lige i petworld og bruge penge igår... nu er jeg jo nødt til at smutte forbi på fredag igen. Rapporter
Besvaret Januar 30, 200917 år comment_118481 Er der forresten nogen der ved hvor længe det er de holder åbent i aften så? Rapporter
Besvaret Januar 30, 200917 år comment_118483 Er der forresten nogen der ved hvor længe det er de holder åbent i aften så? 18-20 står der i mit brev Rapporter
Besvaret Januar 30, 200917 år comment_118484 18-20 står der i mit brev Tak skal du have. *samler mønter sammen* Rapporter
Besvaret Januar 30, 200917 år comment_118487 18-20 står der i mit brev Det var ikke lang tid, det er jo KUN to timer. Rapporter
Besvaret Januar 30, 200917 år Forfatter comment_118506 Det var ikke lang tid, det er jo KUN to timer. Tror du ikke du kan nå at tømme butikken på den tid? :hmm: Rapporter
Besvaret Januar 30, 200917 år comment_118529 Tror du ikke du kan nå at tømme butikken på den tid? :hmm: Heheh, tror ikke vi skal derud Nogen andre end aslan og jeg mener ikke at vores dejlige hund skal have alt muligt mærkeligt Rapporter
Besvaret Januar 30, 200917 år comment_118566 nå men jeg fandt ikke lige noget jeg ikke kunne leve videre uden derude.... eller jo, jeg fandt egentlig nogen godbidder, men så var der lang kø, og så bestemte jeg mig til at Karla jo egentlig havde riiiiimeligt mange forskellige godbidder derhjemme, og så gad jeg ikke stå i kø for det Rapporter
Besvaret Januar 31, 200917 år Forfatter comment_118798 Jeg købte en elgbamse til 180 kr. 5 minutter efter hjemkomst havde den mistet sit gevir, og i dag er den fuld af huller hvor fyldet stikker ud. Jeg giver den max 2 dage mere til den er flænset i småstykker... Jeg troede bamser til hunde skulle være mere solide :hmm: Rapporter
Besvaret Januar 31, 200917 år comment_118800 Jeg købte en elgbamse til 180 kr. 5 minutter efter hjemkomst havde den mistet sit gevir, og i dag er den fuld af huller hvor fyldet stikker ud. Jeg giver den max 2 dage mere til den er flænset i småstykker... Jeg troede bamser til hunde skulle være mere solide :hmm: det er de nu sjældent synes jeg... de eneste her i huset der har holdt er IKEA bamserne og så en reklame-girafbamse fra Toys R Us, de er stadig intakte... Rapporter
Besvaret Januar 31, 200917 år comment_118804 Jeg købte en elgbamse til 180 kr. 5 minutter efter hjemkomst havde den mistet sit gevir, og i dag er den fuld af huller hvor fyldet stikker ud. Jeg giver den max 2 dage mere til den er flænset i småstykker... Jeg troede bamser til hunde skulle være mere solide :hmm: Vores gamle hund handlingslammede altid bamserne ved først lige at gnaske øjnene, så ørerne - også blev bamsen flået til ukendelighed til sidst :blink: Herr Flicks store svaghed er vaskemærkerne jeg køber altid bamser til babyer, altså sådan nogen uden plastikøjne osv. dem kan man sommetider få billigt... - har også købt en rigtig hundebamse, den der store lyserøde gris der øffer når han bider i den, men han er lidt bekymret for om den måske er sur på ham?! Rapporter
Besvaret Januar 31, 200917 år comment_118839 - har også købt en rigtig hundebamse, den der store lyserøde gris der øffer når han bider i den, men han er lidt bekymret for om den måske er sur på ham?! Er det den man kan få i brugsen? Aslan fik et får der øffede i julegave, og den var et hit. Han kan jo have den inde i munden så han gik og tyggede på den øf,øf,øf,øf,øf,øf,øf ok, faktisk noget man kan få spat af, men det var så sødt, måske jeg skulle ned i brugsen og købe en Rapporter
Besvaret Januar 31, 200917 år comment_118869 den er på bud her http://www.alttilhundogkat.dk/restsalg__tilbud.6?/Generelt/HUNDE/_Restsalg-Tilbud/Den%20stor%20fede%20plyds%20gris./&showitem=6663 Rapporter
Besvaret Januar 31, 200917 år comment_118887 Jeg købte lidt forskelligt bla en slags billig kong - stor lilla plasticdims som forestiller et egern er det vist. Den kan så fyldes med lækkerier ligesom en kong og så har den modhager ved åbningen, så det er lidt sværere at få fat i de lækre sager. Den er blevet meget vel modtaget og er blevet testet flere gange med stor succes hver gang. Jeg er sikker på at Ozzie er enig med mig i, at sådan et lilla egern kunne hun da ikke leve uden. Rapporter
Besvaret Januar 31, 200917 år comment_118898 Jeg købte lidt forskelligt bla en slags billig kong - stor lilla plasticdims som forestiller et egern er det vist. Den kan så fyldes med lækkerier ligesom en kong og så har den modhager ved åbningen, så det er lidt sværere at få fat i de lækre sager. Den er blevet meget vel modtaget og er blevet testet flere gange med stor succes hver gang. Jeg er sikker på at Ozzie er enig med mig i, at sådan et lilla egern kunne hun da ikke leve uden. BILLEDER !!!! Rapporter
Besvaret Januar 31, 200917 år comment_118903 Jeg havde for en gangs skyld penge til at købe lidt til Dumle. Jeg gik rundt i 30min. fik købt nogle griseklove med fyld og så gik jeg ellers rundt i en halv time mere, jeg ville så gerne finde en bamse til ham, men jeg kunne ikke finde noget der ikke sagde piv og kunne holde mere end 30min. derhjemme så jeg endte med at købe en flyde kong wubba som han alligevel først kan bruge til sommer når han skal ud at svømme Flydelegetøj er altså bare det bedste Rapporter
Besvaret Januar 31, 200917 år comment_118905 BILLEDER !!!! Yes mam. Men lige have lidt tålmodighed med mig. Rapporter
Besvaret Januar 31, 200917 år comment_118907 Yes mam. Men lige have lidt tålmodighed med mig. :hmm: Jeg er ikke meget for det, men okay da Rapporter
Besvaret Januar 31, 200917 år comment_118911 :hmm: Jeg er ikke meget for det, men okay da Hvor er det sødt af dig, jeg ved hvor svært det må være for dig. Rapporter