Lonny Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Ifølge denne artikel overføres der ikke flere bakterier fra hunden til mennesket ved et stort tungekys end ved bare at kæle med hunden, så nu kan alle os der ikke kan stå for kysseriet, kysse videre med god samvittighed :blink: http://www.berlingske.dk/article/20090128/viden/90128076/ 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Der bliver lavet en lignende undersøgelse herhjemme. Jeg havde faktisk meldt mig til at deltage, men man skulle hver måned afhente hundefoder på Landbohøjskolen, og det syntes jeg var lidt langt at rejse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 What I said: Der er ikke noget som et hunde-kys !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Ja jeg har jo også altid ment, at det er farligere at have med børn at gøre end med hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 et stort tungekys AAAADDD det synes jeg altså er lidt for perverst, at TUNGEkysse sin hund :adr: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 What I said: Der er ikke noget som et hunde-kys !!! Problemet er så når man ligger og snorker og hunden syntes dne vil snerve det er altså lige i overkanten! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Jeg syntes specielt godt om denne her: Fordelingen af resistente bakterie-typer tyder på, at der faktisk sker større smitte fra mennesker til hunde end omvendt. Det kan måske have sin forklaring i, at (u)vanen med at drikke af toilettet ikke ses så ofte hos hundeejere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Jeg syntes specielt godt om denne her: Fordelingen af resistente bakterie-typer tyder på, at der faktisk sker større smitte fra mennesker til hunde end omvendt. Det kan måske have sin forklaring i, at (u)vanen med at drikke af toilettet ikke ses så ofte hos hundeejere. Næh - men det sker! "hvid man sidde på brønden" - gammel og lidt racistisk joke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krusty Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 YEAH BABY! ta' den alle jer med jeres fordømmende: "Ad-hvor-er-det-altså-bare-klamt-at-din-hund-slikker-dig-i-ansigtet-kommentarer!!!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 YEAH BABY! ta' den alle jer med jeres fordømmende: "Ad-hvor-er-det-altså-bare-klamt-at-din-hund-slikker-dig-i-ansigtet-kommentarer!!!" :klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Fint nok - bare jeg må slippe.......... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Nu ved jeg at Tacco spiser lorte og det er grund nok til at han ikke må slikke mig i ansigtet! Uanset hvor få bakterier der så måtte være. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 YEAH BABY! ta' den alle jer med jeres fordømmende: "Ad-hvor-er-det-altså-bare-klamt-at-din-hund-slikker-dig-i-ansigtet-kommentarer!!!" :5up: Nemlig - også til dem, der siger, det er klamt at have hunden i sengen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 :5up: Nemlig - også til dem, der siger, det er klamt at have hunden i sengen Er dét nu også blevet klamt ? Besværligt måske, hvis hunden er stor nok, men hyggeligt det var det nu med de to første ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Ja, ja, ja, fru Christoff... det er jo det jeg altid har sagt, Har efterhånden også læst det i en del bøger (f.eks. at hundes sårheling synes at fremskyndes af at de slikker sårene). Nu er det heldigvis sjældent jeg oplever, at hunde gnasker afføring - sker det, udsætter jeg da naturligvis evt. ansigtsslikning en smule, men ellers... jeg synes det er hyggeligt og giver en god samhørighedsfølelse - det er jo en af hundens stærkeste måder at udtrykke hengivenhed og venskab på, og det vil jeg da sandelig ikke gå glip af (eller afvise).:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Er dét nu også blevet klamt ? Besværligt måske, hvis hunden er stor nok, men hyggeligt det var det nu med de to første ! Ja, det er der da mange, der synes... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Ja, det er der da mange, der synes... De ved dælme ikke, hvad der er godt !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 jeg synes det er hyggeligt og giver en god samhørighedsfølelse - det er jo en af hundens stærkeste måder at udtrykke hengivenhed og venskab på, og det vil jeg da sandelig ikke gå glip af (eller afvise).:ae: Ovenstående er jeg helt enig i, der er da ikke noget bedre end når Baldur kravler op på mit skød og sætter et forben på hver sin side af mit hoved, for derefter at overkysse mig i hele hovedet Eneste minus kan dog være at undgå at blive kvalt, idet han kan blive meget ivrig og blive ved meget længe :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Ovenstående er jeg helt enig i, der er da ikke noget bedre end når Baldur kravler op på mit skød og sætter et forben på hver sin side af mit hoved, for derefter at overkysse mig i hele hovedet Eneste minus kan dog være at undgå at blive kvalt, idet han kan blive meget ivrig og blive ved meget længe :blink: På den anden side: døden skal jo have en årsag og at blive slubret ihjel er nok ikke den værst tænkelige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 De ved dælme ikke, hvad der er godt !!! Nej de gør ej! Der er intet bedre end en øko-fodvarmer, som ikke bliver kold i løbet af natten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts