Hop til indhold

Hunden alene hjemme, R. Abrantes


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

Dejligt, ja man kan bare læse Ninjamors indlæg :-Dhttp://www.hunde-forum.dk/bogforum/3187-hunden-alene-hjemme-af-roger-abrantes.html#post82812

 

Det er så trist når folk får den slags råd :hmm:

 

Skal du træne alenehjemme Aslan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du træne alenehjemme Aslan?

 

Mjae............jeg kan ikke helt greje om han bare er lømmel eller om der vitterligt er et problem. Så nu tænkte jeg at jeg ville læse lidt og tage udgangspunkt i at der MÅSKE er et problem.

Jeg syntes det er svært, for han er i lømmel tid, homonfyldt, urolig men han virker ikke til at være trist over at vi er væk, og ikke overglad når vi kommer hjem.

 

Jeg har læst hans bog, og så kan jeg bruge det min mavefornemmelse siger god for, og lade det være som jeg ikke brøds mig om :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Dejligt, ja man kan bare læse Ninjamors indlæg :-Dhttp://www.hunde-forum.dk/bogforum/3187-hunden-alene-hjemme-af-roger-abrantes.html#post82812

 

Det er så trist når folk får den slags råd :hmm:

 

Skal du træne alenehjemme Aslan?

Tak for det link :5up: Det er altid godt at blive klogere.

 

Har en hvalpekøber som lige er blevet anbefaldet af en "adfærdsbehandler" at smide hunden ud af soveværelset som løsning på alene-hjemmeproblemer + lukke dørene i huset således at hunden ikke kunne følge hende med rundt i huset. Hun sagde det hjælp, meeen ...

 

Har 7-9-13 aldrig selv oplevet det, så mine råd var blot hvad jeg tror kunne hjælpe: start forfra med alene hjemmetræningen, gå en god tur med hende inde, aktivere hende inde med f.eks. søg efter morgenmad i haven, tændradioen, giv hende en godt brugt bluse at sove på og en masse aktiveringslegetød.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...