Hop til indhold

Sikkerhedsseler


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Er der nogle der kan anbefale nogle gode sikkerhedsseler, som ikke er alt for dyre?

 

Ikke fordi jeg ikke vil ofre penge på noget ordentligt til min hvaps, men synes bare det vil være liiiidt åndssvagt at ofre 400-500kr. på en sele, som hvaps kun kan bruge i 2 uger, fordi den bare VOKSER! :lol:

 

Jeg har selv overvejet denne her: Ezydog

 

Men hvis der er nogle, der kan anbefale bedre (eller samme) til samme prislege ca. (eller billigere), så: kom glad :mrgreen:

 

En berner vejer trods alt gennemsnitligt ca. 8kg som 8 ugers og tager gennemsnitligt 1kg på om ugen - så det går jo pæænt stærkt :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

den vi bruder til Rollo er købt i maxi zoo og kan reguleres efter størrelse...

Den var helt spændt ind da han var 12 uger og nu hvor han er 10 måneder overvejer jeg om vi skal til at have den der er større..... men han har jo også kun taget 18-20 kg på siden ca :mrgreen: den køber man en estra dims til at sætte i bilen så det kun er selve selen der skulle skiftes ud evt. mener jeg gav 300 samlet.

 

Kan se de er på tilbud (tror det er dem) i denne uge...

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækkert :-D Berner Sennen, går jeg udfra? Du er på venteliste så?

 

En berner se'fø'li' ja :blink:

 

Og ja, jeg er på venteliste :ivrig:

 

Berner-Rikke, jeg har en ezydog sele (small) som du kan låne de første to uger (meget længere kan den nok ikke passe den :lol:) Lige nu er den lånt ud til en engelsk bulldog-hvalp, men han er vokset ud af den til den tid. Der er altså ingen grund til at gå ud og bruge penge på det :-D

 

Ai, super, tusind tak søde! Det vil bare være super, hvis jeg kan låne den :kys:

 

Synes nemlig også, at det ville virke lidt åndssvagt at købe én, som kun kunne bruges i 2 uger :lol:

 

den vi bruder til Rollo er købt i maxi zoo og kan reguleres efter størrelse...

Den var helt spændt ind da han var 12 uger og nu hvor han er 10 måneder overvejer jeg om vi skal til at have den der er større..... men han har jo også kun taget 18-20 kg på siden ca :mrgreen: den køber man en estra dims til at sætte i bilen så det kun er selve selen der skulle skiftes ud evt. mener jeg gav 300 samlet.

 

Kan se de er på tilbud (tror det er dem) i denne uge...

 

Lyder super :-D

 

Er det den der er på tilbud fra imorgen til 50kr+? Synes bare det lyder så billigt, at jeg har svært ved at forestille mig, at den kan være specielt god :oops: Tænker bare at enten er sikkerheden ikke ordentligt eller også er den lavet i noget "dumt" materiale :???: Men jeg kan selvfølgelig tage fejl :-)

http://www.maxizoo.dk/fileadmin/user_upload/MaxiZoo_Aviser/2009/210906_Maxizoo_uge06_web.pdf

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er ikke ligefrem med til at hjælpe med at dæmpe den der irriterende hvalpeskrukhed :blink: Som får tiden til at gå ueeendelig langsom....!

 

Glææææder mig :ivrig:

Undskyld :oops::lol:

Ej, jeg kender det godt... Der går flere år, før jeg får hund igen. År!! :shock: Medmindre jeg vinder i lotto ;-)

Og kan godt sætte mig ind i, at når man har ventet så længe, kan de sidste måneder virke som en evighed :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er dem til en 50 ér men kan ikke se på billedet om det er dem 100% syntes det er dårlige billeder...

 

Har taget billeder af den vi bruger så kan du se den, Rollo har dog spist en del af enden, der var en lykke, som kunnne dreje rundt for enden af selen.

 

[ATTACH]6017[/ATTACH]

 

[ATTACH]6022[/ATTACH]

 

[ATTACH]6023[/ATTACH]

 

[ATTACH]6024[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld :oops::lol:

Ej, jeg kender det godt... Der går flere år, før jeg får hund igen. År!! :shock: Medmindre jeg vinder i lotto ;-)

Og kan godt sætte mig ind i, at når man har ventet så længe, kan de sidste måneder virke som en evighed :???:

 

Absolut en eeeevighd :???:

 

Men nu varer det ikke længe, sådan rent teoretisk. Rent praktisk så varer det længe (i mit hoved) :lol:

 

Puha, flere år! Det er lang tid, det kan jeg skrive under på...! Men du har da stadig dine to vuffer? :-)

 

ja det er dem til en 50 ér men kan ikke se på billedet om det er dem 100% syntes det er dårlige billeder...

 

Har taget billeder af den vi bruger så kan du se den, Rollo har dog spist en del af enden, der var en lykke, som kunnne dreje rundt for enden af selen.

 

[ATTACH]6017[/ATTACH]

 

[ATTACH]6022[/ATTACH]

 

[ATTACH]6023[/ATTACH]

 

[ATTACH]6024[/ATTACH]

 

Oka, tak. Kan være jeg tager ud og kigger på den :-)

 

Kommer nemlig forbi en Maxi Zoo på vej til og fra skole.

Link til indlæg
Del på andre sites

Absolut en eeeevighd :???:

 

Men nu varer det ikke længe, sådan rent teoretisk. Rent praktisk så varer det længe (i mit hoved) :lol:

 

Puha, flere år! Det er lang tid, det kan jeg skrive under på...! Men du har da stadig dine to vuffer? :-)

 

 

 

Ja, ifølge kalenderen varer det ikke så længe... Men ens hoved kan godt mene noget andet :lol:

 

Tja.. I princippet er det mine forældres hunde, jeg bor ikke hjemme. Og det er helt underligt, når man kommer hjem fra weekend og der ikke er nogen hund der tager imod en eller en der kan følge med på aftengåturen.

 

:megaked:

 

Hvad siger din hvalpeskrukhed nu? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ifølge kalenderen varer det ikke så længe... Men ens hoved kan godt mene noget andet :lol:

 

Præcis!

 

Tja.. I princippet er det mine forældres hunde, jeg bor ikke hjemme. Og det er helt underligt, når man kommer hjem fra weekend og der ikke er nogen hund der tager imod en eller en der kan følge med på aftengåturen.

 

:megaked:

 

ÅH, ok. Troede det var 100% dine hunde. Men så glæder jeg mig på dine vejne til du skal have egen vovse engang :blink: Og ikke mindst til at se billeder af denne :engel:

 

Hvad siger din hvalpeskrukhed nu? :blink:

 

Stadig meeeejet høj! Og det har den været i et stykke tid og virker ikke til at ville aftage. Dog veksler den mellem niveauer, hvor jeg ikke kan finde ro (heldigvis ganske kortvarige) og til at jeg godt kan konsentrere mig om andet. Men den ligger der ligesom laten :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis!

 

 

 

ÅH, ok. Troede det var 100% dine hunde. Men så glæder jeg mig på dine vejne til du skal have egen vovse engang :blink: Og ikke mindst til at se billeder af denne :engel:

 

 

 

Stadig meeeejet høj! Og det har den været i et stykke tid og virker ikke til at ville aftage. Dog veksler den mellem niveauer, hvor jeg ikke kan finde ro (heldigvis ganske kortvarige) og til at jeg godt kan konsentrere mig om andet. Men den ligger der ligesom laten :mrgreen:

Nej det er de desværre ikke. Tro mig, der kommer masser af billeder :lol:

 

Ja, det er ikke nemt.. Slet ikke når man ved at der ikke går lang tid før man får den hjem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...