Hop til indhold

Er der nogen der kender mig?


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst snart*mormor

Hejsa

 

Er helt ny herinde, så bær venligst over med mig hvis jeg trykker på forkerte knapper osv. ;o)

 

En god idé er at kigge på loppemarkeder. Tag evt. hunden med, det ku jo være der dukker en ny favorit op.

 

Mange hilsner og ønsker om at I finder det helt rigtige

Mormor

Link til indlæg
Del på andre sites

'

 

 

Håhåhøhø, Tanten er dealer :mrgreen:

 

 

Hvor stor er størst egentlig?

 

Jep på øfferne er jeg dealer :5up: Jeg mener de har lavet dem i tre størrelser nu - dog i mindre størrelse, så den største er vist stadig den der er ca. 20 cm. lang og ca 10 cm. høj :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan skaffe Pinky i alle størrelser og farver - Så du siger bare til :blink:

 

Takker, men fandt, ved at sende alverdens folk rundt i byen, et sted, hvor der faktisk var to Pinky´er tilbage ! Men så er det vist også slut. Det så ud som om hr. Pinky er en udgået model til fordel for en rød hr. Pinky uden øf i. Nu må vi så bare håbe, at hr. Pinky II holder lige så længe som hr. Pinky I :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker, men fandt, ved at sende alverdens folk rundt i byen, et sted, hvor der faktisk var to Pinky´er tilbage ! Men så er det vist også slut. Det så ud som om hr. Pinky er en udgået model til fordel for en rød hr. Pinky uden øf i. Nu må vi så bare håbe, at hr. Pinky II holder lige så længe som hr. Pinky I :mrgreen:

 

Held og lykke :5up:

 

Hvis han afgår ved døden hurtigt må du jo sige til - så skal jeg se om jeg stadig kan klone :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så dem hos Fyns Akvariecentrum forleden - i to farver og to størrelser.

 

WUSS ??? Hvor i himlens navn er Fyns Akvariecentrum ?!? Vi fandt vores i Plantorama som vi heller ikke vidste hvor lå ! Netshopping er en farlig ting. Man aner intet om, hvad der sker ude i verden lige for næsen af en ! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

WUSS ??? Hvor i himlens navn er Fyns Akvariecentrum ?!? Vi fandt vores i Plantorama som vi heller ikke vidste hvor lå ! Netshopping er en farlig ting. Man aner intet om, hvad der sker ude i verden lige for næsen af en ! :evil:

 

Fyns Akvariecentrum ligger to minutters kørsel fra Plantorama. Adressen er Slåenhaven 10 :-)

Der var også pænt billige griseører.

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker, men fandt, ved at sende alverdens folk rundt i byen, et sted, hvor der faktisk var to Pinky´er tilbage ! Men så er det vist også slut. Det så ud som om hr. Pinky er en udgået model til fordel for en rød hr. Pinky uden øf i. Nu må vi så bare håbe, at hr. Pinky II holder lige så længe som hr. Pinky I :mrgreen:

 

Ja sådan en holder egentlig noget længere end jeg havde regnet med. Anton er også helt vild med sin :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja sådan en holder egentlig noget længere end jeg havde regnet med. Anton er også helt vild med sin :5up:

 

Ja, de holder virkelig i evigheder (næsten). Bassen fik sin tidligt i foråret og den har overlevet tandskift og en masse leg + at ligge udenfor i alt slags vejr. Alt hans andet legetøj er kaput, men hr. Pinky har virkelig klaret skærene !

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de holder virkelig i evigheder (næsten). Bassen fik sin tidligt i foråret og den har overlevet tandskift og en masse leg + at ligge udenfor i alt slags vejr. Alt hans andet legetøj er kaput, men hr. Pinky har virkelig klaret skærene !

 

Ja vi regnede med, at Anton ødelagde den i løbet af et par dage, men den kunne åbenbart holde til noget mere end det, for det er ca. 3 måneder siden og den piver stadig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...