Hop til indhold

Er der nogen der kender mig?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg har været min lille firbenede ejers trofaste følgesvend i over 5 måneder, jeg kan sige piv når man bider i mig eller trykker på mig og jeg er den bedste ven man kunne tænke sig...

 

Jeg er ca 10 cm lang, 7 cm høj over ryggen og ca 10 cm høj over hornene...

 

Jeg har desværre fået en alvorlig skade på mit rygstykke og kan ikke længere sige piv :( Min lille firbenede ejer er ganske oprevet over denne udvikling i vores forhold og bliver ved med at prøve at få sin far og mor til at fixe mig...

 

forældrene mener dog at skaden er så alvorlig, at jeg bør sendes til de evige græsgange... men de vil meget gerne købe en bror eller søster til mig, så min lille firbenede ejer kan få en ny ven...

 

Men er der nogen der ved hvor jeg mon er kommet fra? Jeg var en gave til min lille firbenede ejer, så hendes forældre ved det desværre ikke...

 

PS. vi beklager de dårlige billeder, jeg er lidt sløret

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst ThomasTBO

Kære trofaste følgesvend.

 

At miste evnen til at sige piv, er en meget traumatisk begivenhed, når det nu engang er det man er født og avlet til. Du må have det ganske forfærdeligt og jeg tror også du vil få det bedre i pivedyrshimlen. Der findes en regnbuebro du skal krydse. På den anden side af den vil du blive mødt af millioner af jublende (pivende) pivedyr, der også i sin tid havde mistet evnen til at 'tale', men nu har genfundet den. Jeg lover dig, det bliver ganske fantastisk og rørende (og nogle mennesker ville nok synes det var ganske øredøvende infernalsk når millioner af pivedyr sådan snakker på en gang)

 

Jeg kender desværre ikke dine forældre (der hvor du er avlet) og kan derfor ikke hjælpe din lille firbenede ejer, men det håber jeg andre kan. Drag du trygt af sted over broen og hils på den anden side :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

en efterlysnigstråd ville faktisk være en god ide... Karla har 2 andre pivedyr, men de er slet ikke ligeså populære som vædderen... og det er da lige til at blive trist af, at hun bliver ved at lægge vædderen op i skødet på den ene eller den anden af os og så sætte sig afventende foran os, i håbet om at vi får den til at sige piv igen... :(:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels karla, har i været rundt på nettet?

Har i en Bonnie i horsens? Hvis ikke skal jeg nok kigge ude i vores næste gang jeg kommer derud.

Har i land og fritid? Ellers skal jeg nok lige kigge der også.

 

 

Vores erfaring med afdøde pivdyr er at det bliver ligemeget med tiden, og at det er mig der holder fast i håbet om at han lærer "hvor er krokodillen"

Link til indlæg
Del på andre sites

ssssh... hvor kan du sige det, han er ikke engang kold endnu :megaked::shock:

 

 

Ej for s**** !!!! Den var altså morsom !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Dog føler jeg også lidt med jeres situation. Vi jagter selv rundt efter en lyserød (pink) gris med piv. Hr. Pinky kalder vi den, men hr. Pinky trænger til en afløser i forma af hr. Pinky II....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej for s**** !!!! Den var altså morsom !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Dog føler jeg også lidt med jeres situation. Vi jagter selv rundt efter en lyserød (pink) gris med piv. Hr. Pinky kalder vi den, men hr. Pinky trænger til en afløser i forma af hr. Pinky II....

 

har du et billede af den gris?? der er nemlig nogle grise med piv i dyrehandlen i Vejle ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen for den da også !!! Hvilken dyrhandel er det ???? Sådan adresse, navn osv !!!! :-D

 

Den ligger lige ved banegården :mrgreen:

 

Vejle Dyrecenter

Foldegade 31

7100 Vejle

Tlf.: 75 83 80 30

 

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men du kan jo evt. høre om de vil sende den ;-) ellers skal jeg nok sende den for dig :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Den ligger lige ved banegården :mrgreen:

 

Vejle Dyrecenter

Foldegade 31

7100 Vejle

Tlf.: 75 83 80 30

 

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men du kan jo evt. høre om de vil sende den ;-) ellers skal jeg nok sende den for dig :5up:

 

Hvor fedt ! Og tusinde tak for hjælpen og for os er det ikke så galt at køre over efter en hr. Pinky. Vi er i Odense, så det er jo næsten lige om hjørnet. Tak igen !!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
TA-DAAAAAA!

Han lever! :klap2:

 

 

 

 

Hvor skal jeg sende ham hen? :mrgreen:

 

Hurraaaa! :ivrig::bigsmile: Jeg havde også været på jagt efter begge de to dyr, vædderen og tusindbenet. Tænkte at Google jo plejede at være sådan en god ven, men næ nej :evil: Prøvede først på dansk og da det intet gav, så fik den lige på engelsk, såååååå øh - jeg har da fået set en masse billeder af pivedyr fra hele verden, men bare ikke de rigtige... og så viser det sig gudhjælpemig at det er 'gode gamle' Chrisco der har væddderen. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...