Hop til indhold

Månedens hund februar 2009 "Dit bedste hvalpebillede (0-6 mdr.)"


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 220
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synes at jeg har prøvet :cry: Nå, men vælger Admin ikke altid at bruge det første når nogen har postet mere end et? Og ellers må jeg bare lade det være op til ham :mrgreen:

 

Kunne det være en mulighed at lave et nyt indlæg med 1 billed og derefter slette det indlæg med 2 billeder i :-D

 

Må du egentlig deltage :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne det være en mulighed at lave et nyt indlæg med 1 billed og derefter slette det indlæg med 2 billeder i :-D

 

Må du egentlig deltage :confused:

 

Jeg er alligevel i tvivl om det skal være det ene eller det andet billede, så jeg tror at jeg lader Admin få medbestemmelse. Dejlig nem måde at slippe for at tage stilling :mrgreen:

 

Hvorfor skulle jeg ikke måtte deltage :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er alligevel i tvivl om det skal være det ene eller det andet billede, så jeg tror at jeg lader Admin få medbestemmelse. Dejlig nem måde at slippe for at tage stilling :mrgreen:

 

Hvorfor skulle jeg ikke måtte deltage :confused:

 

Fordi det er dig der har bestemt kategorien :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Du kan stadig nå at skifte det ud til det med reb-dimsen... :lun::hjerte::lun: :blink:

:lol: Den er også med i mine overvejelser (og tænkte faktisk på dig, da jeg kiggede billeder igennem ;-)) og jeg er da om ikke andet sikker på mindst èn stemme, hvis jeg vælger det billed :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg er alligevel i tvivl om det skal være det ene eller det andet billede, så jeg tror at jeg lader Admin få medbestemmelse. Dejlig nem måde at slippe for at tage stilling :mrgreen:

Bare pas på, at du ikke bliver disket, fordi du ikke har holdt dig til reglerne :(

 

Jeg ville nok vælge, at slette et af billederne. OG lige hvilket et det skal være, kan jeg desværre ikke hjælpe med, og det er i bogstaveligste forstand, for jeg synes begge billeder burde være med :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare pas på, at du ikke bliver disket, fordi du ikke har holdt dig til reglerne :(

 

Jeg ville nok vælge, at slette et af billederne. OG lige hvilket et det skal være, kan jeg desværre ikke hjælpe med, og det er i bogstaveligste forstand, for jeg synes begge billeder burde være med :oops:

 

Jeg ville vælge det første billede. Det får i hvert fald min stemme. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...