Hop til indhold

Månedens hund februar 2009 "Dit bedste hvalpebillede (0-6 mdr.)"


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 220
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan man nå at deltage?? Jeg ved godt det er den 21 idag og sidste tilmeldingsfrist var igår men hvis nu jeg er hurtig?? hi hi

Her er min lille Pixie på 3 uger sammen med hendes mor til et lille møz

DSC_1505.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

haha jeg har vinderen :mrgreen:

 

DSC02208.jpg

 

Izzie min kommende hvalp ;-) d/s gårdhund 12 dage gammel :lun:

 

 

HVAAAAAAAAAD har du fundet en vabs og det har du slet ikke sagt :evil: Især nu hvor man skal have glade ting af vide er det der meget meget ondt!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

HVAAAAAAAAAD har du fundet en vabs og det har du slet ikke sagt :evil: Især nu hvor man skal have glade ting af vide er det der meget meget ondt!!!!

 

:lol::engel: hihi..jeg ville ikke sige noget før jeg havde valgt hvalp og lagt depositum :blink:

 

Jeg var derhenne igår, og valgte hende her, hun er bare nuser. Faldt i søvn i mine arme :lun: og så lå hun bare der i flere timer, kun adskilt af når mor skulle vaske hende, når hun skulle die og når mor liige skulle se om jeg behandlede hendes baby godt :lol:

 

Det var bare sådan en ambivalent dag igår, jeg var så glad fordi jeg skulle vælge min hund. Men så ked af det pga. Rollo, så tænkte jeg ville fortælle det i aftes eller idag.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::engel: hihi..jeg ville ikke sige noget før jeg havde valgt hvalp og lagt depositum :blink:

 

Jeg var derhenne igår, og valgte hende her, hun er bare nuser. Faldt i søvn i mine arme :lun: og så lå hun bare der i flere timer, kun adskilt af når mor skulle vaske hende, når hun skulle die og når mor liige skulle se om jeg behandlede hendes baby godt :lol:

 

Det var bare sådan en ambivalent dag igår, jeg var så glad fordi jeg skulle vælge min hund. Men så ked af det pga. Rollo, så tænkte jeg ville fortælle det i aftes eller idag.

 

Hov, hov, ja, DER var sandelig noget, du havde glemt at fortælle, unge dame! :evil: :blink:

 

Tillykkke med den lille, søde vapper. Hvor er hun fra? Og hvad skete der med shi tzu'erne? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:lol::engel: hihi..jeg ville ikke sige noget før jeg havde valgt hvalp og lagt depositum :blink:

 

Jeg var derhenne igår, og valgte hende her, hun er bare nuser. Faldt i søvn i mine arme :lun: og så lå hun bare der i flere timer, kun adskilt af når mor skulle vaske hende, når hun skulle die og når mor liige skulle se om jeg behandlede hendes baby godt :lol:

 

Det var bare sådan en ambivalent dag igår, jeg var så glad fordi jeg skulle vælge min hund. Men så ked af det pga. Rollo, så tænkte jeg ville fortælle det i aftes eller idag.

 

 

Ja det med Rollo var noget rigtigt møg.

 

Men så er det godt at sorg er en følelse og følelser kan heldigvis bruges til mange ting ,også til at æææææælske en lille ny vaps.:5up:

 

Ikke at man dermed glemmer den første hund men , ,,,,, ja jeg håber du forstår, :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, hov, ja, DER var sandelig noget, du havde glemt at fortælle, unge dame! :evil: :blink:

 

Tillykkke med den lille, søde vapper. Hvor er hun fra? Og hvad skete der med shi tzu'erne? :-)

 

hehe :lun: hun er fra Randers, et hyggekuld mellem 2 veninder hvis hunde er vokset op side om side ;-)

Jeg mødte en shih tzu IRL og sys altså den er aaaalt for tuttenuttet :engel:

 

Også faldt jeg bare for gårdhundene, havde aldrig tænkt på dem før. Men har kendt rigtig mange af slagsen, det slog bare lige ned :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::engel: hihi..jeg ville ikke sige noget før jeg havde valgt hvalp og lagt depositum :blink:

 

Jeg var derhenne igår, og valgte hende her, hun er bare nuser. Faldt i søvn i mine arme :lun: og så lå hun bare der i flere timer, kun adskilt af når mor skulle vaske hende, når hun skulle die og når mor liige skulle se om jeg behandlede hendes baby godt :lol:

 

Det var bare sådan en ambivalent dag igår, jeg var så glad fordi jeg skulle vælge min hund. Men så ked af det pga. Rollo, så tænkte jeg ville fortælle det i aftes eller idag.

 

Hihi det er da bare super i... skulle bare være lidt efter dig for føler jo jeg kender dig bare lidt bedre og ville da bare være den første til at vide det. Kan godt følge dine følelser især fordi du jo lærte ham at kende.

 

Hvad siger du til ham vi har fundet på internatet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi det er da bare super i... skulle bare være lidt efter dig for føler jo jeg kender dig bare lidt bedre og ville da bare være den første til at vide det. Kan godt følge dine følelser især fordi du jo lærte ham at kende.

 

Hvad siger du til ham vi har fundet på internatet?

 

Er også ked af et :lun: ville bare ikke sige noget før det var sikkert, at det var den hvalp :engel:

 

Teknisk set, var du også den første - den første der opdagede det og kommenterede det- :lol: sys ellers jeg var så diskret :engel:

 

JO han er squ da smuk!!! :hjerte: håber det er den rigtige, det er self. hårdt når Rollo lige er død. Men den nye kan jo aldrig tage hans plads :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er også ked af et :lun: ville bare ikke sige noget før det var sikkert, at det var den hvalp :engel:

 

Teknisk set, var du også den første - den første der opdagede det og kommenterede det- :lol: sys ellers jeg var så diskret :engel:

 

JO han er squ da smuk!!! :hjerte: håber det er den rigtige, det er self. hårdt når Rollo lige er død. Men den nye kan jo aldrig tage hans plads :ae:

 

Ved ikke om han er den rigtige vi havde faktisk tænkt du skulle tjække ham ud for os :mrgreen: men har måske fundet en race hund tror det eller lad være.... skal dog lige hører lidt mere om ham...

Link til indlæg
Del på andre sites

MÅNEDENS HUND FEBRUAR 2009

 

Denne månedes kategori: "Dit bedste hvalpebillede (0-6 mdr.)" billeder

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" februar 2009.

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. februar kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN ét billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i fotoalbummet:wink:

 

Denne måneds kategori, er ønsket af sidste måneds vindere.

 

stiller lige et monsterdumt spørgsmål :oops: hvordan stemmer man??

Link til indlæg
Del på andre sites

nåå :oops::lol: oki, jeg venter bare tålmodig så :engel:

 

(men hvorfor skulle man så være online igår kl.21??)

 

Fordi det tager tid at bearbejde, sortere og "sagsbehandle" alle billederne, så man er sikker på, at de opfylder kriterierne samt at lave afstemningstråden er noget rigtigt pillearbejde. Så det skal jo kunne gå i gang før måneden er omme, så der også bliver noget tid at stemme i. Tingene kommer jo ikke bare frem på magisk vis, vel? :lol:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

MÅNEDENS HUND FEBRUAR 2009

 

Denne månedes kategori: "Dit bedste hvalpebillede (0-6 mdr.)" billeder

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" februar 2009.

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. februar kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN ét billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i fotoalbummet:wink:

 

Denne måneds kategori, er ønsket af sidste måneds vindere.

 

Billederne skal :lol: Ikke dig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...