Hop til indhold

Piv, piv, piv, av og åhhh....


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Lækkert, at Pelle er ved at være fit igen :5up: Smerter er noget opreklameret noget :evil::(

 

Stakkels Batman :ae: men super at han er lige så sej som navnebroder-superhelten :cool:

 

Personligt, synes jeg indlægget ville have haft en betydelig underholdningsværdi, hvis Jane havde fået mysserne af dig og ikke af Pelle :engel::oops: :blink:

 

Hi hi hi, det billede skal du se meeeget langt efter!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Hihi, nårh ja, men et par kilo mere er jo ikke så meget i overkanten. :lol:

 

Jeg troede faktisk ikke hanlabberne sneg sig op på mere end godt 30 kg, så lærte jeg lige noget nyt idag. :-D

 

 

Det gør de altså...

 

Og Pelle er ikke engang "buttet", men åbenbart tung :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det lyder til at pelle har fået det bedre...dejligt :mrgreen: Det er ikke sjovt når hunden har ondt, for så har man jo også selv ondt :ae:

 

Uha ja det er hårdt, også uvisheden.

 

Jeg havde allerede død og begravet ham ved tanken om at det kunne være en diskusprolaps, men jeg er også noget dramaqueenagtig når det kommer dertil :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pelle har det fint, tak :-D

 

Batman derimod, jo han har det OK; men den injektion han fik mod smerter ville vare i to dage og nu er han halt igen.

Jeg skulle så give ham Metacam, men det virker ikke lige så godt.

 

Smertefri ændrede han adfærd og var langt roligere om natten end han plejer at være. Han jager mig typisk ud af sengen to - fire gange pr nat for at blive lukket ud eller ind. Det er rigtig drøjt, synes jeg.

 

Så jeg må have et andet smertemiddel til ham OG håber kiropraktoren kan fixe ham

 

Dejligt at Pelle har det bedre, håber Batman også snart har det godt igen.

 

og til dig: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...