Hop til indhold

Foder til aktive/arbejds hunde...


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja, nu er der jo gået mode i fodertråde i øjeblikket :mrgreen: så jeg tænkte jeg ville hoppe med på bølgen....

 

Nu nærmer Karla sig jo de 8 måneder med lynets hast... Vi kører stadig på en blanding af Olivers hvalpefoder og hjemmelavet - og det fungere hun godt på....

 

Hun spiser dog meget meget lidt... (måske 1/4 af den anbefalede daglige mængde max!) og jeg overvejede lidt om, når vi når til at skulle skifte til voksenfoder, om man skulle skifte til et foder for meget aktive hunde?

 

Hun er jo en vims lille en, der praktisk talt aldrig står stille, og jeg tænker at når hun spiser så lidt ville hun måske få mere næring ud af den smule hun ville tage af et "aktivt" foder?

 

Eller er det noget "pjat"?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, nu er der jo gået mode i fodertråde i øjeblikket :mrgreen: så jeg tænkte jeg ville hoppe med på bølgen....

 

Nu nærmer Karla sig jo de 8 måneder med lynets hast... Vi kører stadig på en blanding af Olivers hvalpefoder og hjemmelavet - og det fungere hun godt på....

 

Hun spiser dog meget meget lidt... (måske 1/4 af den anbefalede daglige mængde max!) og jeg overvejede lidt om, når vi når til at skulle skifte til voksenfoder, om man skulle skifte til et foder for meget aktive hunde?

 

Hun er jo en vims lille en, der praktisk talt aldrig står stille, og jeg tænker at når hun spiser så lidt ville hun måske få mere næring ud af den smule hun ville tage af et "aktivt" foder?

 

Eller er det noget "pjat"?

 

nej, jeg synes det lyder meget fornuftigt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger selv Oliver's Selected Fish til alle mine hunde, én af dem er ekstremt aktiv -altid igang og træner meget. Én er temmelig aktiv - fiser meget rundt men træner ikke så meget :oops::mrgreen: Og de sidste to er henholdsvis 9 og knap 12 år og er gået på pension, men de fungere alligevel, trods deres forskelligheder rigtig godt på det! Dog får min tæve på 9 år i perioder seniorfoder, da hun har lidt tildens til at tage på -hun er steriliseret og er den mest dovne af hundene :blink: Men køre hun seniorfoder rent hele tiden bliver hun for tynd og får lidt tør pels, så derfor skifter hun frem og tilbage :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg har meget overvejet olivers selected fish, hun elsker fisk og er helt pjattet med olivers crunchy fish bites, så olivers med fisk kunne helt sikker godt være en mulighed....

 

Mine kan godt lide det foder, men de får en del mere afføring, tilgengæld er den fast og det er jo vigtigt :-D

 

Jeg tror de vil tvinge mig til at købe det igen, medmindre altså at Max muhle eller hvad det hedder er fantastisk :lol:

 

De andre typer olivers har får de ikke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...