Hop til indhold

Hejsa.


Gæst mille07
 Share

Recommended Posts

Gæst mille07

Jeg er ny og synes det er dejligt med sådan et sted her, hvor man kan få svar på nogle ting og vise sit vidunder frem.

 

Jeg har netop fået min første hund. En sød lille papillonhvalp. :lol:

 

Jeg er ikke så erfaren ud i det med hunde (endnu), men indtil videre går det da meget godt.

 

Hvalpen hedder mille og er 10 uger gammel i dag.

 

Jeg forsøger lige at uploade et billede. :?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg fået et billede ind her til venstre. Men jeg kan ikke rigtigt gennemskue det med albums og hvordan man rent faktisk får et billede derind. Tror jeg har fået oprettet et album nu.

 

Det vil jeg gerne have lidt hjælp til. :wink:

 

Vivi. Hun er skam også en lille lækkerbidsken. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har oprettet album. Men hver eneste gang jeg forsøget at uploade et billede, ender den med at skrive "0 filer blev uploadet med succes". Og jeg har prøvet mange gange og med mange forskellige billeder nu.

 

Hvad er det lige der går galt? :x

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har oprettet album. Men hver eneste gang jeg forsøget at uploade et billede, ender den med at skrive "0 filer blev uploadet med succes". Og jeg har prøvet mange gange og med mange forskellige billeder nu.

 

Hvad er det lige der går galt? :x

 

Jeg kunne forestille mig at det er alt for stort, hvad er pixel og mb på det billede du prøver med ? Højreklik på billedet og vælg egenskaber.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...