Hop til indhold

Hjælp med Angel Daycare


Gæst Marie Svane
 Share

Recommended Posts

Gæst Marie Svane

Kære alle hunde elskere!

 

Jeg har nu oprettet en Blog om min hundepasning!

Men jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælpe til at vide om der er et marked for det.

 

Derfor beder jeg jer hunde elskere om at læse min blog, og derefter henvende jer til mig om hvad i synes om min ide :-)

 

På forhånd tak!

 

Mvh Marie svane

 

Blog: angel-daycare.blogspot.com

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er uden tvivl altid et marked for hundepasning, jeg vil dog så sige at jeg skulle være i yderste nød før jeg ville lade en fremmed passe mine hunde... Jeg har det langt bedre med at vide at hun er hos familie...

 

Men udover det, rent subjektiv kritik:

 


    Tror du en blog er det rette layout til et "firma"? Jeg tænker, at den tekst du har skrevet nu "forsvinder" jo når du skriver nye indlæg... Jeg tænker nærmere en traditionel hjemmeside, med en blog som underside, hvor man som "kunde" kan gå ind og læse om opholdet...
     
    Jeg kan ikke lide navnet :oops: men det er nok en smagssag
     
    Hvad med de rent praktiske ting? Er du forsikret til det her? hundens ansvarsforsikring dækker kun de første 18(???) timer den er på "besøg" hos nogen...
     
    Du har en chihuahua - de er ofte ret "beskyttende" overfor deres privatsfære, har du "spurgt" din hund om den synes det er en super ide at invitere fremmede ind i dens hjem?
     
    Sidst men ikke mindst skal du lige bede en ven/familie-medlem om at læse korrektur på siden...

 

Som sagt, ovenstående liste er helt subjektiv og står for min egen regning, så det er slet ikke sikkert at noget af er "rigtigt" om man så må sige...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger som Amocca: Rigtig hjemmeside frem for blog og korrekturlæsning. :-)

 

Jeg tror da, at markedet er der for sådan et tilbud. For hvis man ikke har mulighed for at få hunden passet hos venner eller familie, er det da mere tiltalende at få den passet i et privat hjem frem for i en pension.

 

Hvor vil du reklamere henne? For selv om det er et godt tilbud, hjælper det jo ikke noget, hvis folk ikke kender til det. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

FIN IDE, Jeg syntes det lyder rigtig godt, ville ønske der var noget lignende i Nordjylland, for JA, jeg ville da også foretrække famm. eller venner men når nu ikke de er hundevenner, ja så :rolleyes:ville det jo være rart, ikke for jeg har haft megen brug for det endnu, eller lad mig sige jeg udsætter nok tingene lidt ,og håber at finde et godt sted engang, ikke hvor hunden skal sidde i et bur, tror det vil være slemt for Bella

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa,

 

Lige en hurtig indskudt bemærkning.. det findes allerede - også i nordjylland - Ja, i hele landet faktisk :-D

 

Sidste sommer var der et par hundeejere der tog initiativ til denne side, som er super - og der er ikke lagt op til man betaler for pasning, så det er kun folk med oprigtig interesse i dyrene som melder sig! Det er i øvrigt ikke kun indskrænket til hunde, men alle slags kæledyr.

 

dyresitter.dk

Her finder dyreejere og dyresittere hinanden - Jeg fandt selv en dejlig hund at passe på den måde, som startede med en 'date' i den lokale park, så vi lige kunne se hinanden an. Meningen er, man selvfølgelig får en 'fast' hundesitter, som man mere eller mindre kan regne med i ferie, weekender osv. Det er også rarest for begge parter.

 

Inden længe venter jeg at få min egen nye hvalp hjem, og så kan det være, at jeg selv med tiden får brug for en hundesitter :5up:

 

Ditte

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen dog - det kan jeg godt se. Besynderligt.. Jeg var derinde i går, og der virkede den fint nok. Må håbe den kommer op at køre igen, for det var et ret fint initiativ.

 

Til "Bellas mor" - Tak! Jeg skal jo have det samme som du :-D Den sødeste lille cavalier, blenheim.. Den er blot 3 uger på nuværende tidspunkt, og når at blive næsten 10 uger inden jeg får den hjem.... Det føles som uendelig lang tid!! (som jeg så bruger på at blive RIGTIG klog på hunde... og udstyr!)

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...