Hop til indhold

Showliner!!!!


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Hej...

 

 

Jeg er gået i gang med at lave unikke showliner i en fantastisk kvalitet...

 

Linerne er håndflettede og i ægte amerikansk stil er der på linerne håndlavede glasperler i smukke mønstre...

 

Jeg er at finde på de fleste DKK udstillinger, eller hvor samojeden er representeret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Billeder er en god ting....

 

Jeg ville også rigtig gerne vedhæfte nogle billeder eller min hjemmeside, hvor man kan se billeder af showlinerne.. men det kan jeg ikke komme til...

 

Men ellers så skriv til mig på: [email protected] så kan jeg sende linket til hjemmesiden.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Man kan bare trykke på profilnavnet, og så videre til hjemmesiden dér. :5up:

 

Jeg hjælper lige med et billed af en line fra hjemmesiden. Jeg kunne kun finde denne line, så ved ikke om det er mig, der bare ikke kan finde flere, eller det bare er en ener. :blink:

 

Billede20.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

tusind tak allesammen for velkomsten.. og for at bringe linket ind i tråden...:blink:...

 

Hjemmesiden jeg har oplyst på min profil er hjemmesiden om min lille samojedtøs... Hjemmesiden om showlinerne er ikke oplyst på profilen.. men Amocca har fundet det rigtige link... tusind taaaaak:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes dine liner ser flotte ud. Men jeg synes det er ærgerligt at du tager billeder af dem med en sort baggrund. Det er svært at se detaljerne. Desuden synes jeg det ville være super hvis man kunne zoome ind på linerne, eller der var nogle detalje billeder. Eks close up af perlerne eller af området ved karabinhagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg synes dine liner ser flotte ud. Men jeg synes det er ærgerligt at du tager billeder af dem med en sort baggrund. Det er svært at se detaljerne. Desuden synes jeg det ville være super hvis man kunne zoome ind på linerne, eller der var nogle detalje billeder. Eks close up af perlerne eller af området ved karabinhagen.

 

Ja desværre er billederne meget mørke, men da jeg prøvede på en lys baggrund så perlerne ikke ud til t være noget specielt... og det er lidt synd når jeg bruger håndlavede glasperler og perler der er forsølvede eller forgyldte med eller unden rhinstene i...

 

Men hvis du er interesseret.. så send mig en mail og jeg kan sende dig nogle større billeder af linerne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja desværre er billederne meget mørke, men da jeg prøvede på en lys baggrund så perlerne ikke ud til t være noget specielt... og det er lidt synd når jeg bruger håndlavede glasperler og perler der er forsølvede eller forgyldte med eller unden rhinstene i...

 

Men hvis du er interesseret.. så send mig en mail og jeg kan sende dig nogle større billeder af linerne...

 

Jeg laver selv mine udstillingsliner, så jeg er ikke interesseret i at købe. De er dog stadig meget flotte :) Men jeg synes stadig det er rigtig synd at det er med sort baggrund. Evt skal du tage billede af linen med lys baggrund og så et close up af perlen med sort baggrund.

 

Man kan ikke rigtig se hvordan den er flettet og hvordan den er hæftet. Det er ærgerligt synes jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...