Hop til indhold

Strandtur

Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Har fået et par hints om at jeg har postet for lidt billeder af mine hunde, så her er lige et par stykker fra strandturen igår. Hundene elsker det og jeg synes da også det er bedre at bruge sin syge dag på denne måde end at lægge der hjemme :mrgreen:

Først et par billeder af min dejlige musling Emmy -det sidste er dog sammen med hendes søn Sirius

[ATTACH]6354[/ATTACH]

[ATTACH]6355[/ATTACH]

[ATTACH]6356[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Også lige et par stykker af min dejlige dreng Sirius. Det sidste er lidt kikset, men synes samtidig at det er lidt sjovt.

[ATTACH]6357[/ATTACH]

[ATTACH]6358[/ATTACH]

[ATTACH]6359[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

- også til sidst, den "lille puttegris" Padmé - smukkere kommer de altså ikke ...

[ATTACH]6360[/ATTACH]

[ATTACH]6361[/ATTACH]

[ATTACH]6362[/ATTACH]

ja ja ja ... man har dog lige at have sine øjeblikke. Forbandet være de kamera som fanger en i et øjebliks uopmærksomehd :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Ihh hvor de hygger :-D Sirius og Padmé ligner godt nok ikke nogen der har tid til at skulle stå stille for at blive fotograferet :lol:

Næ når de to er sammen så minder det mest af alt om et par hunde som har slugt raketter :lol: Emmy derimod løber med lidt af vejen, men hun kan slet ikke følge med og dropper så ideen, til fordel for at tusse mig i møsen. "For pokker tøs! Du har en hel strand at løbe på, behøves du at gå mig lige i møsen!" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ når de to er sammen så minder det mest af alt om et par hunde som har slugt raketter :lol: Emmy derimod løber med lidt af vejen, men hun kan slet ikke følge med og dropper så ideen, til fordel for at tusse mig i møsen. "For pokker tøs! Du har en hel strand at løbe på, behøves du at gå mig lige i møsen!" :lol:

He he, det lyder meget bekendt! :blink: Her er der dog ingen der tusser rundt bagefter mig, men Cody kan nok godt kvalificere som en små senil udgave af Emmy der tusser rundt fuldstændig i sin egen verden og skal have de samme ting at vide HVER dag, som fx. at han ikke må gå ud på marken... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites