Gæst Aussies for ever Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Har fået et par hints om at jeg har postet for lidt billeder af mine hunde, så her er lige et par stykker fra strandturen igår. Hundene elsker det og jeg synes da også det er bedre at bruge sin syge dag på denne måde end at lægge der hjemme Først et par billeder af min dejlige musling Emmy -det sidste er dog sammen med hendes søn Sirius [ATTACH]6354[/ATTACH] [ATTACH]6355[/ATTACH] [ATTACH]6356[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Også lige et par stykker af min dejlige dreng Sirius. Det sidste er lidt kikset, men synes samtidig at det er lidt sjovt. [ATTACH]6357[/ATTACH] [ATTACH]6358[/ATTACH] [ATTACH]6359[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 - også til sidst, den "lille puttegris" Padmé - smukkere kommer de altså ikke ... [ATTACH]6360[/ATTACH] [ATTACH]6361[/ATTACH] [ATTACH]6362[/ATTACH] ja ja ja ... man har dog lige at have sine øjeblikke. Forbandet være de kamera som fanger en i et øjebliks uopmærksomehd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Smukke smukke hunde dejligt - bliv du endelig ved med at vise frem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Suuuk, dejlige billeder af smukke vapser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Hvor er det gode billeder. Padmé er bare sååå smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Det er altså nogle lækre hunde du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Ihh hvor de hygger Sirius og Padmé ligner godt nok ikke nogen der har tid til at skulle stå stille for at blive fotograferet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Namme namme - Ham Sirius er da voldsomt lækker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Ihh hvor de hygger Sirius og Padmé ligner godt nok ikke nogen der har tid til at skulle stå stille for at blive fotograferet Næ når de to er sammen så minder det mest af alt om et par hunde som har slugt raketter Emmy derimod løber med lidt af vejen, men hun kan slet ikke følge med og dropper så ideen, til fordel for at tusse mig i møsen. "For pokker tøs! Du har en hel strand at løbe på, behøves du at gå mig lige i møsen!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Årh, hvor er de altså flotte! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Næ når de to er sammen så minder det mest af alt om et par hunde som har slugt raketter Emmy derimod løber med lidt af vejen, men hun kan slet ikke følge med og dropper så ideen, til fordel for at tusse mig i møsen. "For pokker tøs! Du har en hel strand at løbe på, behøves du at gå mig lige i møsen!" He he, det lyder meget bekendt! :blink: Her er der dog ingen der tusser rundt bagefter mig, men Cody kan nok godt kvalificere som en små senil udgave af Emmy der tusser rundt fuldstændig i sin egen verden og skal have de samme ting at vide HVER dag, som fx. at han ikke må gå ud på marken... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 skønne billeder de ser ud til at hygge:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Øj nogle lækre hunde:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts