Gæst stumpL Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hej Er ny på siden.. Hvad skal jeg gå ind under for at skrive signatur ? Vi er et par på 23 (jeg er snart 23 ) der købte hus i okt. -08 og fik hund i nov. -08. Vores hund er en blanding - faderen er en sort labrador formel 1 og moederen er en golden retriver / klinier münsterländer. Hun hedder Fie og er 20 uger gammel :hjerte: Billeder af Fie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stumpL Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Flere billeder: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stumpL Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Og sådan ser Fie ud nu: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Velkommen til, hvor ser hun dejlig ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stumpL Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Velkommen til, hvor ser hun dejlig ud! Tak Hvordan går du skrievet det nederst i dit indlæg ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Du kan tilføje en signatur inde i din profil, men den kan først ses på dine indlæg når du har skrevet minimum 15 indlæg mener jeg det er og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Velkommen Hvor er hun smuk Prøv at gå ind i dit kontrolpanel, du får en velkomst karma, den kan du se nederst i dit kontrolpanel I kontrolpanelet kan du finde en masse ting, og gå ind på din profil også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Velkommen til ... dejlig hund I har jer der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Velkommen herind, håber du bliver glad for at være her. Hvor ser Fie skøn ud Angående signatur, så skal du først have skrevet 50 indlæg, før du kan benytte denne funktion. Så ud og bland dig i de andre tråde, så når du hurtigt op på 50 indlæg. :blink: Signatur:Det er ikke tilladt at have link i sin signatur, medmindre man er sponsor medlem. Brugere med under 50 indlæg, har ikke mulighed for at anvende signatur. Brugere med over 50 indlæg, har mulighed for at anvende signatur med billeder. (maks. 250x60 pixel eller 5 linier tekst) http://www.hunde-forum.dk/view.php?pg=info_forumtips Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Hej:vinken: Jeg vil også lige sige velkommen:blink: Super dejlig lille vaps I har fået jer der:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Hej og velkommen til Sikke en dejlig Fie I har Hun ligner en, der godt kan lave ballade :hjerte: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 hej og velkommen til Hvor er fie dog en smuk hund :5up::hjerte: Hende glæder jeg mig til at hører meget mere om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stumpL Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Tak for alle jeres "velkommen til", bare dejligt man er så velkommen Fie er ikke kun en der ligner en der kunne lave ballade - hun laver ballade :blink: hun synes det er sjovt at stjæle papir fra min papirkurv, hjælper med vasketøjet gør hun også (tager de våde sokker ud af vaskemaskinen og løber med dem). Fie er en rigtig lille charmotrold, hun kan godt lide at sidde ude på trappen (vi har 5 trappetrin op til døren i haven) og kigge, hun sidder bare lige så stille og kigger - der kan hun sidde rigitg længe. Så er Fie også god til at grave huller, vi har rigtig mange huller i græsplænen Vi har lige fundet ud af, at der er en hundesvømmehal i nærheden af hvor vi bor, det skal vi prøve en dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stumpL Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Hej igen, ville bare lige sige tak for jeres Karma (tror jeg det hedder) :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Velkommen til, Fie ser sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Hej og velkommen til Jeres lille Fie ser altså bare for dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullemor3 Besvaret Februar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2009 hej og velkommen til jeg er selv meget meget ny herinde faktisk er jeg så ny, at jeg kun lige inden for 10.min har oprettet mig :0) ved Du eller Andre hvor jeg kan søge på små hunde gerne uden stamtavle min forlovede og jeg søger en cavalier king charles spaniel.. helst en tri color men ingen krav kønnet er underordnet da vi ikke skal bruge den til AVL men kun til KÆL. har dog haft drenge hunde og ønsker at prøve en pige nu. men som sagt intet krav. prisen må vi tale om. helst på sjælland. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2009 Velkommen til , hvor er Fie dog en smuk lille prinsesse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Isabella Besvaret Marts 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2009 Og sådan ser Fie ud nu: Hvor er hun bare kææær:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Isabella Besvaret Marts 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2009 Og sådan ser Fie ud nu: Hvor er hun bare kææær:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullemor3 Besvaret Marts 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2009 hejsa igen så er det lykkedes mig at finde mig en lille kær Vaps og synhes da lige i skal se ham her... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stumpL Besvaret Marts 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2009 hejsa igenså er det lykkedes mig at finde mig en lille kær Vaps og synhes da lige i skal se ham her... Hvor er han kær og hvor er det dejligt at det lykkeds for dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michael Besvaret Marts 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2009 manner en skøn hund, tillykke med hende:-) jeg har selv en hund uden tavle, og verdens bedste hund:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullemor3 Besvaret Marts 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2009 Hejsa igen og mange tak for jeres kommentarer om min lille Vaps han hedder Charlie og er bare alletides hund, han er blevet en rigtig rod´ af en ballademager bisserne klør og han har tygget lidt på en højtaler ledning som desværre ikke overlevede æv æv :-( så nye højtalere til pc er på vej... men ellers tygger han kun på sit legetøj og henter strømper og gemmer dem rundt omkring han synes også selv at han er bare ååååh så dejlig og selv katten skal ha´en møzzer af ham ( hun glor bare på ham, og viser et ansigtv udtryk, der er lige til "se og hør" ) :5up: Her går det fint og nu skal Charlie snart til dyrlægen og ha sin vaccine med mere.. uha da hvad mon han siger til det... ... mange VUF-hilsner fra mullemor3 (pia) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts