Hop til indhold

Flaffy, Zozo, Toffi, Susi og Mika i skoven


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

Vi har haft besøg af Flaffy, Zozo og Toffi i forbindelse med deres besøg hos Gudrun :)

 

Det har været rigtigt rigtigt hyggeligt, og mine hunde nød deres selskab :)

 

Måske var den der nød det hele allermest Flaffy, for han forelskede sig vist i Susi b225.gif

 

Jeg tror sagtens han kan charmere sig ind på hende, han har nemlig selvtilliden helt iorden og storskrabede bagud, så det lignede en nyharvet mini mark hvor han havde tisset :D

 

Alle hundene hyggede sig og var så søde a044.gif

 

Her er Mika og Flaffy, de to dannede fortroppen :D

 

2145_december_07_009_1.jpg

 

2145_december_07_004_1.jpg

 

Her er Zozo og Susi i forgrunden, fortroppen ses svagt foran 8)

 

2145_december_07_006_1.jpg

 

2145_december_07_007_1.jpg

 

2145_december_07_008_1.jpg

 

Flaffy og Susi :)

 

2145_december_07_010_1.jpg

 

2145_december_07_011_1.jpg

 

2145_december_07_014_1.jpg

 

2145_december_07_015_1.jpg

 

2145_december_07_016_1.jpg

 

Flaffy sætter pris på at der bliver tisset lidt :lol:

 

2145_december_07_018_1.jpg

 

2145_december_07_012_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en lille hyggelig skovtur før Gudrun :D Jeg tror også at Toffi syntes det var spændende at gå tur med hele 4 andre hunde, det har hun aldrig prøvet før:)

Ja, der blev da vist et kærestepar ud af Flaffy og Susi, det bliver spændende at se om det kan føre noget med sig en skønne dag h040.gif

Flaffy og Zozo´s mor er jo uden computer for tiden, men jeg er sikker på at du skal gi´ Susi et godnatkys fra Flaffy :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak for en lille hyggelig skovtur før Gudrun :D Jeg tror også at Toffi syntes det var spændende at gå tur med hele 4 andre hunde, det har hun aldrig prøvet før:)

Ja, der blev da vist et kærestepar ud af Flaffy og Susi, det bliver spændende at se om det kan føre noget med sig en skønne dag h040.gif

Flaffy og Zozo´s mor er jo uden computer for tiden, men jeg er sikker på at du skal gi´ Susi et godnatkys fra Flaffy :lol:

 

Det klarede Toffi flot gjorde hun b232.gif

 

Og uden snor :)

 

Jeg giver Susi et kys fra ham, han var i hvert fald lun r19.gif

 

Øv at hun ikke kan se billederne, håber da snart hun kan komme på :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Mathias kiggede med over skulderen da jeg så billederne første gang - og han spurgte så til det nederste billede - om det var Tulle ... til det måtte jeg jo svarer at nej det er det ikke ... hvortil han svarer "Jo det er så!" ... gad vide, hvor han får det fra :lol:

 

Jeg har også tænkt på idag om der mon er havaneser i Zozo, Det kan man jo ikke vide, der kan også sagtens være Lhasa i hende, men nuttet er hun a044.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Nu er jeg på igen :D

 

Ja, det var så hyggeligt at mødes med Anne Marie, Susi og Mika.

 

Flaffy var meget forelsket.. Han var så glad, Zozo nød det også men er jo lidt mere behersket. Flaffy bilver bare helt vild, når han blir glad :wink:

 

Det er såå sjovt at mødes med nogle af samme størrelse. Jeg ku også godt tro der var lidt havaneser i Zozo.

 

De var meget trætte, da vi kom hjem. Men jeg tror det var godt for Flaffy at løbe godt igennem, inden han skulle ind til Gudrun, for han tog det meget pænt.

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej

 

Nu er jeg på igen :D

 

Ja, det var så hyggeligt at mødes med Anne Marie, Susi og Mika.

 

Flaffy var meget forelsket.. Han var så glad, Zozo nød det også men er jo lidt mere behersket. Flaffy bilver bare helt vild, når han blir glad :wink:

 

Det er såå sjovt at mødes med nogle af samme størrelse. Jeg ku også godt tro der var lidt havaneser i Zozo.

 

De var meget trætte, da vi kom hjem. Men jeg tror det var godt for Flaffy at løbe godt igennem, inden han skulle ind til Gudrun, for han tog det meget pænt.

 

Hilsen Susanne.

 

Godt du er på igen :)

 

Ja, han nåede ikke at køre op i negative følelser, sådan en forelskelse der, virker vist også lidt smertestillende :lol:

 

Ja, mon ikke der er havaneser i hende, dejlig er hun a044.gif

 

Jeg glæder mig til at få besøg af voserne igen :D

 

Nå, ja og af jer andre :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anne Marie

 

Glemte helt at skrive det er nogle dejlige billeder, Mika ser så glad ud på det første billed hvor hun står sammen med Flaffy. Der er gang i de ogrende haler

 

Vi ses jo snart igen, men så kommer lillesøster Luna jo med :D

 

Jeg skal hente hende i Esbjerg på fredag. Så der blir fyldt op med hunde i bilen, når vi skal til Gudrun :D

 

hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej Anne Marie

 

Glemte helt at skrive det er nogle dejlige billeder, Mika ser så glad ud på det første billed hvor hun står sammen med Flaffy. Der er gang i de ogrende haler

 

Vi ses jo snart igen, men så kommer lillesøster Luna jo med :D

 

Jeg skal hente hende i Esbjerg på fredag. Så der blir fyldt op med hunde i bilen, når vi skal til Gudrun :D

 

hilsen Susanne.

 

Ja, Mika var glad for Flaffy, så sjov var han at hun måtte lege-knurre, hvilket kun udløste tisserier :D

 

Spændende at du skal hente hende, er Luna intakt?

 

Vi skal nok til at planlægge lidt hvad vi skal, om i vil herhjem eller om vi skal gå tur, hvilket vi nok skal under alle omstændigheder når Luna kommer som ny hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej Anne Marie

 

Ja, det vil nok være godt med en gå tur første gang, Luna er med. Hun er intakt og har lige været i sin 1. løbetid.

 

Jeg skriver dig lige en privat besked :D

 

Hilsen Susanne.

 

Ja, jeg har svaret på den :)

 

Vi skal bestemt gå en tur :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...