Hop til indhold

Hundemassør i Nordjylland


Gæst Malene Nielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Bliver lige nødt til at reklamere lidt for denne uges super gode oplevelse :blink:

 

Zacho har haft besøg af Jane Skjødsholm 2 gange inden for de seneste 10 dage med gode resultater.

Jane må siges at være en hundemagnet - både Zacho og Joey er allerede vilde med hende - om det er stemmen eller de dygtige hænder skal jeg ikke kunne sige :-D

Jeg er 'bare' glad for at have fundet en person, som Zacho er tryg ved, som tager sig god tid - også til at forklare og som virker ekstremt kompetent og positiv i hendes arbejde :5up:

 

Zacho har haft problemer med altas hvirvlen og lænden og med hjælp fra en kiropraktor og Jane Skjødsholm er nakken nu på plads og lænden bliver der arbejdet videre med.

 

Et link til Janes hjemmeside http://www.janeshundemassage.dk/

 

Skulle Jane læse denne slet skjulte reklame (ja jeg har forsøgt at lokke Jane herind :blink:) så endnu en gang tusind tak for din store hjælp :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg takker mange gange for de flotte ord, du har givet mig:-D

Jeg vil gøre alt hvad der står i min magt, for at hjælpe hundende:-D

 

Det er bare SÅ dejligt når man har sådan et pragt-eksemplar af en hund til massage:-D Og endnu bedre nu hvor, det går så godt med Zacho, glæder mig allerede til at komme ned til jer igen:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Må man være der mens hunden bliver masseret?

Jeg kunne godt tænke mig at Groa skal have massage, men hun er jo lidt at en vildbasse.

 

Massagen foregår hjemme hos dig selv - og man har plads på 1. parket, da man skal være der til at snakke med hunden osv hvis det er nødvendigt - Zacho nyder dog Janes behandlinger af ham så meget, at han sover/blunder det meste af tiden :5up:

 

Så ja du må absolut være der :-)

 

En opfølgning på Zacho er at han fra at være ekstremt spændt og låst i nakke og lænd, nu er 'kommet ud på den anden side' - forparten er løsnet helt op og i onsdags da han var til tjek ved kiropraktoren fik han :5up:

 

Massagen har gjort mere end jeg i min vildeste fantasi har turdet håbe på og jeg er bare så lykkelig i disse dage - lænden, som har givet os alle grå hår i hovedet, er nu ved at arte sig og jeg har fået min agilityhund tilbage :-D :-D :-D

 

Et lille billede af Zacho med hans andet hjælpemiddel - et Back On Track dækken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Massagen foregår hjemme hos dig selv - og man har plads på 1. parket, da man skal være der til at snakke med hunden osv hvis det er nødvendigt - Zacho nyder dog Janes behandlinger af ham så meget, at han sover/blunder det meste af tiden :5up:

 

Så ja du må absolut være der :-)

 

En opfølgning på Zacho er at han fra at være ekstremt spændt og låst i nakke og lænd, nu er 'kommet ud på den anden side' - forparten er løsnet helt op og i onsdags da han var til tjek ved kiropraktoren fik han :5up:

 

Massagen har gjort mere end jeg i min vildeste fantasi har turdet håbe på og jeg er bare så lykkelig i disse dage - lænden, som har givet os alle grå hår i hovedet, er nu ved at arte sig og jeg har fået min agilityhund tilbage :-D :-D :-D

 

Et lille billede af Zacho med hans andet hjælpemiddel - et Back On Track dækken:

 

Det lyder rigtig godt, hun vil nok også være mere afslappet her hjemme.

Hvor er det dejligt at høre Zacho har det bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Super med Zacho:-D :-D Glæder mig til at høre hvordan det er gået til træning denne gang:-D

 

Mht. til massage kan godt være at hunden vil stresse op de første gange den får massage, men når den først overgiver sig og vender sig til massagen så slapper den af:-) Det er bare med at være tålmodig:blink:

 

Som regel masserer jeg hjemme hvor hunden bor, da den nemmest slapper af her, hvor den kender omgivelserne og lugtene. Og jeg ser meget gerne, at ejeren er med til at hjælpe, når hunden bliver masseret:-) Tænker her på at berolige den, hvis den f.eks. ikke er vant til, at man rører den over det hele:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Super med Zacho:-D :-D Glæder mig til at høre hvordan det er gået til træning denne gang:-D

 

Mht. til massage kan godt være at hunden vil stresse op de første gange den får massage, men når den først overgiver sig og vender sig til massagen så slapper den af:-) Det er bare med at være tålmodig:blink:

 

Som regel masserer jeg hjemme hvor hunden bor, da den nemmest slapper af her, hvor den kender omgivelserne og lugtene. Og jeg ser meget gerne, at ejeren er med til at hjælpe, når hunden bliver masseret:-) Tænker her på at berolige den, hvis den f.eks. ikke er vant til, at man rører den over det hele:-)

 

Jeg gik til massage med mine 2 ældste hunde for nogle år tilbage. Huckie var vild med at blive masseret, hvorimod Hailey aldrig blev glad for det.

 

Den dag i dag, er det ikke helt frivilligt at Hailey får massage. Jeg næsten "tvinger" ham til at finde sig i det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fuldstændig rigtigt, at nogle hunde aldrig bliver vilde med massage, men det jeg tænker på er, at hunden lærer at slappe af:-) Dvs. den slapper af i musklerne, så man kan komme i dybden med massagen:-) Det er ikke godt at massere en spændt muskel.

 

Jeg masserer selv hunde, der hellere vil ud at lege end at få massage:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...