Hop til indhold

Nu sker det!! :-D Karla og Milo


Imba
 Share

Recommended Posts

Her kommer som lovet endelig billederne af Milo og Karlas random encounter :lol:

 

1) Det er ikke ilde med en lille bid kind

2) Man kan vel godt tage en slapper, selvom man leger, ikk?

3) Benspjæt i yderste potens!

4) Løbemilo :lun:

5) "Du ska' dæleme ikke tro, at du bare kan ligge i mine ting, Milo!"

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Her kommer som lovet endelig billederne af Milo og Karlas random encounter :lol:

 

1) Det er ikke ilde med en lille bid kind

2) Man kan vel godt tage en slapper, selvom man leger, ikk?

3) Benspjæt i yderste potens!

4) Løbemilo :lun:

5) "Du ska' dæleme ikke tro, at du bare kan ligge i mine ting, Milo!"

 

 

 

Magt til kvinderne, det er godt Karla :mrgreen:

 

 

Hvor ser de dejlige ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som det måske kan ses, var min Karla lidt for meget en lille mokke under dette besøg :neutral: men for det meste var de nu meget gode venner :5up: men hvad sker der med Milos øjne på benspjætbilledet (nr 3) :lol: :lol:

 

Ja, jeg ved heller ikke lige hvad der skete der :lol: Men det blev da et godt billede :blink: Nå, puha- flere på vej :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

A pro pos gravning, så kan jeg fortælle at Karla blev en lille smule muggen på Milo her i sandkassen... Karla laver meget smalle dybe huller og da hun havde været nede og tjekke at det var dybt nok sprang hun op igen... kun for at opleve at Milo totalt ødelagde hendes hul ved gøre det vildt bredt :roll::mrgreen:

 

Hun forsøgte at redde det - men måtte opgive og lavede istedet et nyt :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

sikke nogle gode gravebilleder du har af hende :5up: jeg ved ikke hvorfor jeg aldrig kan fange hende gravende? måske fordi hun altid skal op og se om jeg har noget når jeg prøver at stille skaprt :lol:

 

Men sikke to opmærksomme små vuffere jeg har på sidste billede :mrgreen:

 

Der er kommet endnu en omgang gravebilleder, og jeg er ikke færdig endnu :lol:

 

Another batch coming up :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

og flere... :lol:

 

1) "Okay, så prøver jeg.. Sådan her?"

2) "Nej, nej, NEJ!!!! Du graver den FORKERTE VEJ :evil: Nu er hullet helt skævt og bredt :evil:"

3) "Lad mig liiiiiige rette det lidt til, Milo!" "Aldrig i LIVET! Det er simpelthen for sjovt det her"

4) Property of Milo!

5) "WOW det er dybt det her! Hun har fat i noget"

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg faktisk aldrig hun har prøvet... men en dag må jeg vist have hende ud et sted hvor der rent faktisk er mus eller lignende...

 

Bubber anbefaler det til alle som har D/S i blodet eller bare kan lide at grave :-D :5up:

Har præsteret at være ude på en gåtur hvor Bubber finder et skud også kommer vi ikke længere de første ½ time. Nogle gange må jeg kalde på ham og løfte ham væk hvis vi skal videre :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for billeder :mrgreen: var dog overbevist om, at du havde et billede af hende forfra hvor hun havde tungen ude? eller husker jeg helt galt :-D

 

og havd sker der lige for min hund på billede 4:shock: den ligner jo en pit i en blodrus

 

Jeg har ikke sagt, at jeg var færdig. Men det billede i den foregående sending er det, hvor tungen er mest ude. Jeg er (i et andet vindue) ved at uploade den sidste batch billeder, og der er det du tænker på. Åben mund, men dog ikke særlig meget tunge :cry: Men man ser tydeligt, at hun "pruster".

Link til indlæg
Del på andre sites

Og flere :oops:

 

Sidste omgang.. Puha det tager tid det her. Jeg sidder og er online på forum i et andet faneblad mens jeg venter på upload :lol:

 

1) "Yay, pivedyr!!"

2) "D'oh! Tar' du lige den, mor?"

3) Karla, der pruster med ÅBEN MUND :shock: Halleluja :lol: Det var simpelthen Milo, der skulle til :5up:

4) En meget træt hund, efter en super playdate :sove:

 

og så som entry nr. 5 forsøgte jeg at lægge en film af karlas vilde pive-adfærd, men efter lang tids ventetid blev den afvist. Den var for stor tror jeg. Så nu prøver jeg, om jeg kan få den smidt ind på hundegalleri, og så linke til den :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...