Gæst Oscar Cairn Terriern Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 (rettet) Hej alle sammen.. Jeg har en DS gårdhund, som overkskriften lyder Ham er jeg super glad for!! Jeg har lånt min vens bruger, da han har en Cairn der hedder Oscar.. Men ville spørge, har ikk helt fundet ud af hvad den skal hedde og ville spørge jer! Her er nogle forslag, og så må i meget gerne sige hvilket af forslagene i synes passer bedst til sådan en lille fætter Navnene: Rico Coco Oscar Nugget Kiwi Husk på det er til drengen.. Men hvilket synes i passer bedst til en DS gårdhund han.. Redigeret Februar 13, 2009 af Oscar Cairn Terriern Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Jeg synes at både Coco og Kiwi er pigenavne men det er nok på grund af Coco Chanel og at jeg har haft en pigehest der hed Kiwi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Jamen det er jo ikke til at sige.. Mange gange synes jeg først man kan sige det, når man ser hunden. Men når det er sagt, mener jeg at Kiwi og Coco er hunhunde-navne.. Det er ihvertfald ikke hanhunde jeg tænker på, når jeg ser de to navne:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Mr. Mollie (Min kæreste vil ABSOLUT have at vores hund skal hedde Fenris, så hvis det bliver en tæve må det være Frøken Fenris) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 HR.Olsen Benny Balder Kvik Laban Futte Mojo Hvis jeg skal have en anden hanhund skal den hedde Mojo Må jeg spørger om hvor du har købt den henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Nå, så Coco og Kiwi er blevet pigenavne? Det var bare mig der synes de lød som drenge navne? Og Mojo er faktisk også et rigtig godt navn til sådan en DS´er.. Hva mener du med hvor jeg har købt den? Hvilken opdrætter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Nå, så Coco og Kiwi er blevet pigenavne? Det var bare mig der synes de lød som drenge navne? Og Mojo er faktisk også et rigtig godt navn til sådan en DS´er.. Hva mener du med hvor jeg har købt den? Hvilken opdrætter? Ja Kan godt se at det var formuleret dårligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Nå, så Coco og Kiwi er blevet pigenavne? Det var bare mig der synes de lød som drenge navne? Og Mojo er faktisk også et rigtig godt navn til sådan en DS´er.. Hva mener du med hvor jeg har købt den? Hvilken opdrætter? Ja jeg er ret sikker på at Ridiger mener hvilken opdrætter Hun har selv en d/s gårdhund, så man er jo altid lidt interesseret i andre der har samme race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Ja jeg er ret sikker på at Ridiger mener hvilken opdrætter Hun har selv en d/s gårdhund, så man er jo altid lidt interesseret i andre der har samme race og der var jeg så for langsom Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 og der var jeg så for langsom Lad det ikke ske igen :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Jamen jeg har faktisk ikke købt den hos en opdrætter som sådan, men 2 af mine venner havde begge en ds´er og de blev enige om at lave et kuld hvalpe.. Det blev nogle dejlige fine små guldklumper! Og de ringede så rundt til nærmeste, og en af dem var mig, og spurgte om man ikke ville have sådan en lille DS´er.. Så det var historien.. Den er nu 11 uger, så skal til at have fundet et navn og registre den i DKK Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Lad det ikke ske igen :lol: jeg kunne jo også bare blande mig udenom og lade dig selv svare :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Jamen jeg har faktisk ikke købt den hos en opdrætter som sådan, men 2 af mine venner havde begge en ds´er og de blev enige om at lave et kuld hvalpe.. Det blev nogle dejlige fine små guldklumper! Og de ringede så rundt til nærmeste, og en af dem var mig, og spurgte om man ikke ville have sådan en lille DS´er.. Så det var historien.. Den er nu 11 uger, så skal til at have fundet et navn og registre den i DKK Vil det sige at der er DKK stamtavle på begge forældrene? OGSÅ til det vigtige spørgsmål...... HVOR ER BILLEDERNE HENNE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 jeg kunne jo også bare blande mig udenom og lade dig selv svare :lol: Det var måske en idé Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Vil det sige at der er DKK stamtavle på begge forældrene? OGSÅ til det vigtige spørgsmål...... HVOR ER BILLEDERNE HENNE Ja, de er begge registret i DKK.. Uploader lige nogle self! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 jeg kunne jo også bare blande mig udenom og lade dig selv svare :lol: Også gå glip af alt det sjove i trådene Hvordan kan du komme på den tanke Ja, de er begge registret i DKK..Uploader lige nogle self! Jeg vil vente i spænding :5up: Vi har et underforum som hedder D/S gårdhund, kunne jeg bede dig om at ligge billederne derind, da jeg prøver på at få mere liv derinde og hvis du kender andre med D/S gårdhunde så må du endelig anbefale stedet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Det er ham til højre.. Hans første møde med en anden hund.. Som i kan se er han lidt bange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Når jeg får taget nogle billeder ligger jeg dem ind.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Men i stedet for halsbåndet havde jeg tænkt mig at købe en sele til ham.. Og har kigget lidt på en V-sele.. Er de gode til sådan en DS´er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Men i stedet for halsbåndet havde jeg tænkt mig at købe en sele til ham.. Og har kigget lidt på en V-sele.. Er de gode til sådan en DS´er? Jeg skulle ikke kunne se hvorfor ikke. Personligt brugte jeg en H-sele til Bubber da han var lille og nu bruger jeg en K9 sele som denne. Det første billed. Ellers kan jeg anbefale denne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Jeg skulle ikke kunne se hvorfor ikke. Personligt brugte jeg en H-sele til Bubber da han var lille og nu bruger jeg en K9 sele som denne. Det første billed. Ellers kan jeg anbefale denne Hvilken sele er billede nr 2? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Hvilken sele er billede nr 2? Det er en Kenjan sele i læder. Den er lidt peberet i prisen men den er utrolig holdbar. Den kræver bare lidt læder fedt en gang i mellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Den så nemlig meget god ud.. Men hvordan sidder den på hunden? Og hvad med sådan en K9 sele? Hvordan sidder den på hunden? Og hvor kan man købe dem? Begge.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Den så nemlig meget god ud.. Men hvordan sidder den på hunden? Og hvad med sådan en K9 sele? Hvordan sidder den på hunden? Og hvor kan man købe dem? Begge.. De kan købes her. Dog vil jeg anbefale at du tager hunden ned i en dyrhandler og prøver selerne på hunden. Det er svært at gøre det over nettet. http://sundbydyrehandel.dk/ K9 selen kan jeg godt lide da den har det brede rygstykke som fordeler trækket. Det også at der er et håndtag som man bedre kan holde hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Bruger du selv K9 selen nu? Og den der Kenjan sele da hunden var lille? Skal da have fat i en K9 sele så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts