Hop til indhold

Navn til en DS Gårdhund


Gæst Oscar Cairn Terriern
 Share

Recommended Posts

Gæst Oscar Cairn Terriern

Hej alle sammen.. Jeg har en DS gårdhund, som overkskriften lyder :-)

 

Ham er jeg super glad for!! Jeg har lånt min vens bruger, da han har en Cairn der hedder Oscar.. Men ville spørge, har ikk helt fundet ud af hvad den skal hedde og ville spørge jer! ;-)

 

Her er nogle forslag, og så må i meget gerne sige hvilket af forslagene i synes passer bedst til sådan en lille fætter :-D

 

Navnene:

 

Rico

Coco

Oscar

Nugget

Kiwi

 

Husk på det er til drengen.. Men hvilket synes i passer bedst til en DS gårdhund han..:?:

Redigeret af Oscar Cairn Terriern
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Nå, så Coco og Kiwi er blevet pigenavne? :o

Det var bare mig der synes de lød som drenge navne? Og Mojo er faktisk også et rigtig godt navn til sådan en DS´er.. :)

 

Hva mener du med hvor jeg har købt den? Hvilken opdrætter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, så Coco og Kiwi er blevet pigenavne? :o

Det var bare mig der synes de lød som drenge navne? Og Mojo er faktisk også et rigtig godt navn til sådan en DS´er.. :)

 

Hva mener du med hvor jeg har købt den? Hvilken opdrætter?

 

Ja jeg er ret sikker på at Ridiger mener hvilken opdrætter ;-) Hun har selv en d/s gårdhund, så man er jo altid lidt interesseret i andre der har samme race :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Jamen jeg har faktisk ikke købt den hos en opdrætter som sådan, men 2 af mine venner havde begge en ds´er og de blev enige om at lave et kuld hvalpe.. Det blev nogle dejlige fine små guldklumper! Og de ringede så rundt til nærmeste, og en af dem var mig, og spurgte om man ikke ville have sådan en lille DS´er.. Så det var historien.. Den er nu 11 uger, så skal til at have fundet et navn og registre den i DKK :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg har faktisk ikke købt den hos en opdrætter som sådan, men 2 af mine venner havde begge en ds´er og de blev enige om at lave et kuld hvalpe.. Det blev nogle dejlige fine små guldklumper! Og de ringede så rundt til nærmeste, og en af dem var mig, og spurgte om man ikke ville have sådan en lille DS´er.. Så det var historien.. Den er nu 11 uger, så skal til at have fundet et navn og registre den i DKK :)

 

 

Vil det sige at der er DKK stamtavle på begge forældrene?

 

OGSÅ til det vigtige spørgsmål...... HVOR ER BILLEDERNE HENNE :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Vil det sige at der er DKK stamtavle på begge forældrene?

 

OGSÅ til det vigtige spørgsmål...... HVOR ER BILLEDERNE HENNE :mrgreen:

 

Ja, de er begge registret i DKK..

Uploader lige nogle self! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kunne jo også bare blande mig udenom og lade dig selv svare :lol::lol:

 

Også gå glip af alt det sjove i trådene :shock: Hvordan kan du komme på den tanke :mrgreen:

 

Ja, de er begge registret i DKK..

Uploader lige nogle self! :lol:

 

Jeg vil vente i spænding :5up:

 

Vi har et underforum som hedder D/S gårdhund, kunne jeg bede dig om at ligge billederne derind, da jeg prøver på at få mere liv derinde og hvis du kender andre med D/S gårdhunde så må du endelig anbefale stedet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men i stedet for halsbåndet havde jeg tænkt mig at købe en sele til ham.. Og har kigget lidt på en V-sele.. Er de gode til sådan en DS´er?

 

Jeg skulle ikke kunne se hvorfor ikke. Personligt brugte jeg en H-sele til Bubber da han var lille og nu bruger jeg en K9 sele som denne. Det første billed. Ellers kan jeg anbefale denne

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Jeg skulle ikke kunne se hvorfor ikke. Personligt brugte jeg en H-sele til Bubber da han var lille og nu bruger jeg en K9 sele som denne. Det første billed. Ellers kan jeg anbefale denne

 

Hvilken sele er billede nr 2?

Link til indlæg
Del på andre sites

Den så nemlig meget god ud.. Men hvordan sidder den på hunden? Og hvad med sådan en K9 sele? Hvordan sidder den på hunden?

 

Og hvor kan man købe dem? Begge..

 

De kan købes her. Dog vil jeg anbefale at du tager hunden ned i en dyrhandler og prøver selerne på hunden. Det er svært at gøre det over nettet.

 

http://sundbydyrehandel.dk/

 

K9 selen kan jeg godt lide da den har det brede rygstykke som fordeler trækket. Det også at der er et håndtag som man bedre kan holde hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...